تشک جامپینگ بادی

کد intex 48261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 182 سانتی متر
  • عرض: 182 سانتی متر
  • ارتفاع: 86 سانتی متر
3,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی با تشک بادی جامپینگ ، مناسب برای بازی و جست و خيز دو کودک به وزن 54 کيلوگرم است، بازی و تفریحی مهیج و نشاط آور و بسیار سرگرم کننده

تشک جامپینگ بادی ، مناسب برای بازی و جست و خيز دو کودک به وزن 54 کيلوگرم است، بازی و تفریحی مهیج و نشاط آور و بسیار سرگرم کننده برای عزیزانتان است. تشک پرش بادی کودکان 3 تا 7 سال با کف بادی ضربه گير و دیواره بلند ایمنی کاملی را فراهم می کند. کودک شما می تواند زمان پر شور و هیجانی را بگذراند و از پرش و شادی لذت ببرد. اگر به دنبال هدیه ای برای کوچولوی نازنین هستید حتما به شما قلعه بادی را پیشنهاد می کنیم تا فرزند شما از این هدیده ارزشمند لذت ببرد. قلعه بادی  تهيه شده از PVC فشرده بسيار مقاوم و با دوام است و خراب نمی شود. از تشک های بادی جامپینگ در اتاق کودک و در منزل و یا در حیاط نیز میتوان استفاده کرد.به دلیل سبکی و کم حجم بودن می توانید در مسافرت هم همراه خود این تشک بادی را ببرید تا فرزندانتان از آن لذت ببرند. در میان تشک های جامپینگ که مخصوص پرش هستند این تشک جدید ترین بوده و دارای آخرین استاندارد ها و تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. دیواره بلند قلعه از کودک در مقابل پرت شدن های ناگهانی جلو گیری کند و ایمنی کاملی را فراهم می کند. این محصول با کیفیت را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک جامپینگ بادی

تشک جامپینگ بادی از جمله محصولات شاد و هیجان انگیز برای افزایش جنب و جوش کودکان است و می توان برای بازی های مختلف کودکان مورد استفاده قرار گیرد. چنین محصولاتی با توجه به این که در ارتباط مستقیم با بدن کودکان است می بایست از برترین و مرغوب ترین بدنه تشکیل شود و دارای جنسی باشد که حساسیت نداشته و عوارضی را برای کودکان به دنبال نداشته باشد. تشک جامپینگ بادی طراحی شیشه ای داشته و سبب جذابیت در نوع خود شده است و می تواند با وسایل بازی مختلف نیز استفاده شود. چنین محصولی می تواند تحرک کودکانی که دارای اضافه وزن می باشند را افزایش دهد و به این طریق جنب و جوش آن ها را زیاد کرده و باعث چربی سوزی شود. برای خرید تشک جامپینگ بادی می بایست اطلاعات مورد نظر را درمورد محصول داشت که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد و شما را بیش تر با چنین محصول شادی آشنا می کنیم.


ظاهری زیبا و جذاب

محصول مورد نظر دارای دیواره های شیشه ای می باشد که در بین آن ها رنگ های متنوع و شادی موجود می باشد. کفی این محصول نیز دارای بافتی شیشه ای است اما با این تفاوت که رنگی بوده و دارای ضخامت بسیار زیادتری نسبت به دیواره می باشد. این محصول در بخش لبه بخشی خمیده و لوله مانند دارد که در درون آن توپ های رنگی زیادی به کار رفته که کودکان می توانند با آن ها مشغول سرگرمی و بازی شوند و بتوانند در داخل این جامپینگ لحظات شادی را داشته باشند. بخشی از دیواره دارای حفره است که امکان عبور و مرور کودکان را فراهم می کند و همچنین می توانند در زمان حضور در داخل محصول به تماشای محیط اطراف نیز مشغول باشند. 


کفی باکیفیت

در بخش انتهایی این محصول که بخش پرش و جامپینگ آن نیز می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است ساختاری برآمده وجود دارد و با چنین ساختاری می تواند راحتی را برای کودکان ایجاد کند و از خسته شدن کودک در زمان های طولانی جلوگیری می کند. علاوه بر راحتی این بخش دارای قابلیت کشش بسیار است و می توان پرش های باشتابی را بر روی آن انجام داد و با وجود ساختار مواج این قابلیت تشدید شده و افزایش پیدا می کند. بدنه در این قسمت دولایه می باشد و دارای ضخامت بالایی است و می تواند ضربات ناشی از پرش کودکان را تحمل کند و دچار آسیب نشود. علاوه بر آن بخش کف دارای طراحی است که می تواند فشار دمای درون خود را کنترل کند و در زمان افزایش و کاهش دمای محیط این بخش دچار تغییر نشده و سبب ترکیدگی بدنه نمی شود.


ایمنی در زمان سرگرمی

از آن جایی که کودکان اغلب در زمان بازی نمی توانند خود را کنترل کرده و تعادل داشته باشند باید وسایل بازی را استفاده نموده که دارای ایمنی است و می تواند کودک را در چنین شرایطی ایمن و سلامت نگه دارد. یکی از مهم ترین بخش هایی از این محصول که برای راحتی کودکان درنظر گرفته شده است دیواره های ضخیم و بادی آن است که با ضربه و برخورد بدن کودک را دچار صدمه نکرده و همچنین از ایجاد درد جلوگیری می کند. این محصول در بخش لبه نیز بادی و بدون تیزی می باشد تا هم از خروج و افتادن کودکان جلوگیری کند و هم با برخورد آسیبی به کودک وارد نسازد. دیواره های محصول خاصیت کشش نسبی نیز داشته و در زمان برخورد به صورت ضربه گیر عمل می کند به علاوه این دیواره به گونه ای به دور بخش کف محصول کشیده شده است که تعادل را در جای جای آن حفظ نموده و از واژگونی و تکان خوردن آن در زمان بازی کودکان جلوگیری می کند. 


راه خرید غیر حضوری تشک جامپینگ بادی

برای آسان بودن خرید تشک جامپینگ بادی و کوتاه بودن زمان آن می توان به وب سایت رسمی فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کرده و از این طریق به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

نوع
خانگی
طول
182 سانتی متر
عرض
182 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
تحمل وزن
54 کیلوگرم
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه بادی پرشی
پمپ
ندارد
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...