استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس intex 57144

intex 57144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
5,150,000
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس intex 57144 یکی دیگر از استخرهای بادی سرسره دار جدید اینتکس می باشد که دارای رنگبندی بسیار جذاب و کودک پسند می باشد . شرکت اینتکس در ساخت بدنه این استخر بادی از وینیل دو لایه استفاده کرده است که به راحتی در برابر فشار و ضربه مقاوم سازی شده است . قابلیت استفاده از این محصول در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده وجود دارد و به همین خاطر این محصول می تواند از برترین گزینه ها برای استفاده در باغ ، ویلا ، حیات خانه و یا پشت بام باشد . کف این محصول غیر بادی تعبیه شده است تا در هنگام جنب و جوش های کودکانه ، تعادل استخر به خوبی حفظ شود . دریچه های موجود بر روی بدنه این استخر بادی جهت راه اندازی و همچنین خالی کردن باد استخر کارایی دارند و این امر در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه صورت می گیرد و برای باد کردن استخر نیاز به استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی خواهید داشت . ظرفیت آب درون این استخر 165 لیتر می باشد که عمق آب استاندارد 25 سانتی متری را داراست و برای استفاده کودکان کاملا استانداردسازی شده است . متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی انعطاف پذیری بالایی دارد و به همین خاطر در هنگام جمع آوری فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . نمایندگی اینتکس تهران این استخر بادی جذاب سرسره دار کودک را به بازار عرضه کرده است و همین حالا می توانید با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت این استخر بادی را سفارش دهید . 

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس

چیزی که این استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس را جذاب تر می کند ، داشتن یک آبپاش بسیار عالی می باشد . این آبپاش در یک قسمت بسیار عالی کار گذاشته شده است و اینتکس بسیار خلاقانه آن را در بخش بالایی سرسره و بر روی دروازه قرار داده است تا کودکان برای بازی های بیشتر خود و رفتن به روی سرسره از زیر آبپاش رد شوند ، بدین ترتیب آن ها خیس شده و می توانند در روز های گرم تابستان ، یک فضای خنک و دوست داشتنی را داشته باشند . همچنین یک ویژگی بسیار خوب این آبپاش در داخل استخر بادی ، این است که آبپاش می تواند آب را بر روی سرسره بادی بریزد ، با ریختن آب بر روی سرسره بادی ، سطح سرسره لغزنده تر شده و کودکان بهتر می توانند سر خورده و سرعت بیشتری را در این هنگام بگیرند . 

سرسره بادی همچنین امنیت کاملی را دارد و کودکان می توانند با ایمنی بسیار خوب از سرسره بادی استفاده کنند . حتی اگر این سرسره ارتفاع بالایی داشته باشد ، اگر به سرسره توجه داشته باشید ، دو دیواره در هر سمت سرسره بادی وجود دارد که می تواند کودکان را از افتادن به بیرون از سرسره جلوگیری کند . در ضمن باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در انتهای سرسره بادی ، یک بخش برجسته به صورت بادی طراحی شده است ، این بخش برای این است که کودکان پس از سر خوردن به دلیل اینکه سرعت بالایی را گاها خواهند داشت ، به شدت با کف استخر برخورد نداشته باشند و بتوانند در یک شرایط خوبی از محصول استفاده کنند . در واقع تمامی بخش های استخر به صورت بادی است و این طراحی می تواند به خودی خود ایمنی محصول را افزایش دهد .

  • طول : 170 سانتی متر
  • عرض : 168 سانتی متر
  • ارتفاع : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر : 165 لیتر
  • وزن : 4.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 57144

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس intex 57144 یکی دیگر از سری استخرهای بادی جدید برند اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی پای به بازار گذاشته است . استخرهای بادی یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در فصل تابستان جهت آب تنی می باشند که در رده های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرند . قیمت زیاد استخرهای بتنی باعث شده تا بسیاری از افراد با کمک استخرهای بادی به راحتی بتوانند صاحب استخری مدرن و کاربردی شوند تا لذت یک آب تنی در کنار خانواده را داشته باشند . اگر شما هم قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از پرفروش ترین گزینه های بازار را به شما معرفی نماییم .

استخر بادی اینتکس کودک سرسره دارد یکی از گزینه های ایده آل می باشد که دارای ظاهری فانتزی و به اصطلاح کودک پسند می باشد . این استخر بادی در بخش بالایی سرسره خود دارای فواره آبی می باشد که توسط شیلنگ های معمولی تغذیه می شود و می توانید به راحتی جریان آب را قطع و وصل کرده و فواره را به جریان اسپری آب بازگردانید . اسپری کردن آب در محفظه استخر باعث می شود تا هوای محیط به خوبی خنک نگه داشته شود که در فصل تابستان مزیتی بزرگ به حساب می آید . این محصول دارای ساختاری رنگین کمان شکل می باشد که به خوبی می تواند توجه کودکان را به سمت خود جلب کند .

با توجه به ابعادی که این استخر بادی به مشخصات ( طول : 170 سانتی متر، عرض : 168 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) دارد می تواند از استانداردترین گزینه ها برای خانواده هایی باشد که فضای بزرگی را نیز در اختیار ندارند . البته باید گفت که رتفاع ذکر شده در مشخصات ، ارتفاع بدنه استخر تا بالاترین نقطه می باشد و عمق استخر بالغ بر 25 سانتی متر است که مناسب آب تنی می باشد و برای شنا کردن استانداردسازی نشده است . 

در خصوص راه اندازی و جمع آوری این استخر بادی باید بگوییم که در بخش های مختلف بدنه آن دریچه های باد دو کاره تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی استخر بالغ بر چهار الی پنج دقیقه می باشد . همچنین این دریچه ها به صورت دوکاره می باشد و علاوه بر راه اندازی می توانید در جهت تخلیه باد نیز از آن استفاده کنید . جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا فاکتور اصلی در تعیین طول عمر استخر بادی می باشد .

متریال استفاده شده در ساختار بدنه این استخر بادی از نوع وینیل طرح چرم می باشد که در برخی از بخش ها همانند کف استخر به صورت دو کاره به کار گرفته شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این نوع متریال در برابر فشار و ضربه نیز به خوبی مقاوم سازی شده است تا به بتوانید بهترین عملکرد را از خود نشان دهد . همچنین متریال فوق در برابر نور خورشید نیز مستحکم می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در فضای باز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید . وزن این استخر بادی بالغ بر 4.9 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن مشکلی نخواهید داشت .

ظرفیت آب داخلی این استخر اینتکس نیز 165 لیتر است و برای تخلیه هر چه راحت تر آن در بخش کف استخر از دریچه تخلیه استفاده شده است که قابلیت اتصال به انواع شیلنگ ها را دارد و می توانید از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان باغ و ویلای خود استفاده نمایید و از هدر رفت آب جلوگیری به عمل می آید . فروشگاه اینتکس تهران این استخر بادی پرفروش را عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و ضمانت اصالت سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...