استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس intex 58417

intex 58417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس intex 58417 را می توان یکی از جذاب ترین استخرهای بادی کودک دانست که بر روی ستون های سایبان آن ، عروسک های بادی به خوبی قرار گرفته اند . سایبان تعبیه شده در بخش بالایی این استخر باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید آن را در فضای باز استفاده کنید و دغدغه آفتاب سوختگی بدن کودک را نداشته باشید . متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی کودک از وینیل دو لایه چرمی می باشد که کاملا نرم و البته ضد حساسیت می باشد و برای انواع پوست بدن کودک قابل استفاده است . کف این محصول نیز به صورت بادی می باشد تا فشاری به کمرکودک وارد نشود و در استاندارد ترین حالت ممکن به آب تنی کردن مشغول باشد . میزان آبی که برای پر کردن این استخر بادی نیاز دارید 45 لیتر می باشد و وزن سبک 1.5 کیلو گرمی آن باعث شده تا بتوانید این استخر بادی دوست داشتنی را به همراه خود حتی در مسافرت ها داشته باشید . لازم به ذکر است که انعطاف پذیری بالای بدنه این محصول باعث شده تا در هنگام خالی شدن از باد ، فضای بسیار کمی را اشغال کند . درون بسته بندی این استخر بادی اینتکس یک برچسب تعمیرات قرار داده شده است که در مواقع ضرور به خوبی می تواند علکرد قابل قبولی داشته باشد . نمایندگی اینتکس تهران این استخر بادی کودک اینتکس را عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس

در میان استخر های بادی ، استخر های بادی که برای کودکان خردسال ساخته می شوند ، سعی شده است تا از سایه بان استفاده شود . این طراحی را شرکت اینتکس پیاده سازی کرده است و از آن جایی که طراحی های خلاقانه می کند ، این استخر بادی را نیز با یک سایه بان جذاب طراحی کرده است تا بدین ترتیب کودکان بهتر بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . استخر های بادی کودکان ، قابل استفاده در هر جایی هستند به ویژه استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس که حجم بسته بندی کوچکی دارد و وزن آن نیز سبک است . برای همین است که شما می توانید به سهولت آن را جابجا کنید و حتی اینکار را خود کودکان نیز می توانند انجام دهند . البته یک نکته مهم در این میان مطرح است و آن هم این است که نباید استخر بادی را زمانی که پر است جابجا کنید . حتما این مورد را نیز به کودکان خود گوشزد کنید که استخر زمانی که پر است آن را نکشیده و جابجا نکنند . چرا که اینکار می تواند منجر به آسیب دیدن استخر بادی شود . 

ایمنی که در این استخر بادی وجود دارد حتی بیشتر از برخی از استخر های بادی می باشد ، برای اینکه کف آن به صورت بادی طراحی شده است . بادی بودن استخر تنها برای راحتی کودکان نیست ، بلکه می تواند از برخورد شدید کودکان با کف استخر جلوگیری کند . برای اینکه کف استخر به دلیل خیس شدن ممکن است لغزنده شود ، بنابراین در صورتی که آن ها سر خورده و بیوفتند ، با کف بادی استخر برخورد خواهند داشت . استخر های بادی همچنین طول عمر بالایی دارند ، از آن جایی که تشک از لایه های ضخیم و مقاوم ساخته شده است ، طول عمر بالایی را دارد و شما سال ها می توانید از آن استفاده کنید . بنابراین اگر برای مدت طولانی نیز از استخر استفاده نکنید ، می توانید سال های بعد آن را راه اندازی کنید تا باز هم کودکان بتوانند از آن استفاده کنند . توجه کنید که پس از استفاده از استخر های بادی حتما آن را قبل از بسته بندی خشک کرده و سپس آن را بسته بندی و جمع کنید تا طول عمر استخر کاهش نداشته باشد . 


  1. قطر : 102  سانتی متر
  2. ارتفاع : 86 سانتی متر
  3. ظرفیت آب : 45 لیتر
  4. وزن : 1.5 کیلو گرم
  5. جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  6. دارای برچسب تعمیرات
  7. کد محصول : intex 58417

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس با طراحی زیبا و فانتزی که دارد به خوبی می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . این استخر بادی دارای عروسک های بادی بر روی ستون های دیواره می باشد و تمامی قسمت های بدنه از متریال درجه یک ساخته شده است تا بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد . کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان این محصول باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین استخرهای بادی برای استفاده در فضای باز و سرپوشیده تبدیل شود . پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید  در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

این استخر بادی دارای طراحی کودک پسند می باشد و در ساختار آن به خوبی از اقلام فانتزی همانند عروسک های بادی استفاده شده است تا بتوانید کودک هایی که به آب تنی علاقه چندانی ندارند و را به این امر علاقه مند کنید . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد می توانید علاوه بر محیط های بیرونی از آن در محیط های داخلی مانند حمام های نه چندان بزرگ نیز استفاده کنید . فضایی که این استخر بادی اینتکس در اختیار شما قرار می دهد مناسب برای استفاده یک کودک به صورت همزمان می باشد . علاوه بر دیواره های این استخر بادی در بخش کف این محصول نیز از لایه های باد شونده استفاده شده است تا به هنگام استفاده در طولانی مدت ، کودک دچار بدن درد نشود و محیط داخلی استخر به خوبی استانداردسازی شده است .

راه اندازی این استخر بادی اینتکس به راحتی صورت میگیرد و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت زیرا با توجه به دریچه های تعبیه شده در قسمت های مختلف بدنه می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها بهره مند شوید . با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی این استخر بادی بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد .

جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی کودک باید به آن توجه داشته باشید زیرا عملکرد استخر را به خوبی برای شما به نمایش میگذارد . این تشک بادی ساخته شده از متریال مرغوب وینیل طرح چرم می باشد که به صورت تک لایه در دیواره ها و به صورت دو لایه در قسمت کف به کار گرفته شده است تا استحکام فوق العاده خود را به خوبی به نمایش بگذارد . ضخامت لایه ای وینیل استفاده شده در ساختار این استخر بادی 0.28 میلی متر می باشد که فراتر از استاندارد است در هنگام استفاده به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . این نوع متریال به در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید مقاوم سازی شده است و با خیالی راحت می توانید برای آب تنی در حیات ، باغ و ویلای خود از آن استفاده کنید .

میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی نیاز دارید بالغ بر 45 لیتر می باشد که تامین آن کار سختی نیست و همچنین برای خالی کردن استخر نیز با مشکل مواجه نخواهید شد . علاوه بر آن با توجه به بکارگیری متریال سبک در ساخت این استخر بادی ، وزن کلی آن نیز به خوبی سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 1.5 کیلو گرم دارد که به راحتی قابل جا به جایی است . به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات نیز درون بسته بندی آن قرارداده شده است که در مواقع ضرور به خوبی می تواند به کمک شما بیاید . خرید این استخر بادی کودک اینتکس را همین حالا می توانید با ارزان ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...