استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس intex 58438

intex 58438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار جدید اینتکس intex 58438 با طراحی زیبایی که دارد به خوبی می تواند توجه کودکان به ویژه دختر خانوم ها را به خود جلب نماید . این استخر بادی طراحی جدید برند اینتکس از استخر بادی یونیکورن می باشد می باشد که با رنگبندی صورتی و سفیدی که دارد ، زیبایی خاصی را داراست . کف این استخر بادی به صورت بادشو می باشد و این امر باعث می شود تا کودک به هنگام بازی در طولانی مدت نیز با درد های کمر مواجه نشود و استاندارد سازی فوق العاده ای برای این استخر بادی کودک صورت گرفته است . سایبان استفاده شده در بخش از بدنه این استخر بادی باعث شده تا به راحتی بتوانید از آن در محیط های باز استفاده کنید و مشکل آفتاب سوختگی پوست کودک نداشته باشید . جنس بدنه این محصول از وینیل چرمی دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به ویژه در برابر نور خورشید به خوبی مقاوم سازی شده است . این محصول دارای وزن سبک 1.5 کیلو گرمی می باشد و برای پر کردن فضای نسبتا کوچک داخلی آن به 45 لیتر آب نیاز دارید . همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال استفاده شده در ساختار این استخر بادی ، در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . درون بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده است و همین حالا می تونید این پکیج جذاب را با ارزان ترین قیمت و ضمانت کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید .

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس

اگر به دنبال یک استخر بادی کامل و مناسب برای کودکان خردسال هستید ، استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود . این استخر بادی در واقع دارای طراحی یونیکورنی است که کودکان علاقه زیادی به این حیوان نجیب و دوست داشتنی دارند . در واقع همان ویژگی ها یعنی داشتن سایه بان و کف بادی ، دو عامل مهمی هستند که این استخر بادی را تکمیل کرده اند . یک ویژگی بسیار خوبی که استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس دارد این است که شما می توانید آن را برای استفاده در سفر نیز به همراه خود ببرید . کم جا بودن و حجم بسته بندی کوچک محصول به شما اجازه می دهد تا بسیار راحت بتوانید استخر را برداشته و آن را جابجا کنید . حتی با قرار دادن استخر بادی در صندوق عقب ، بدون اینکه فضایی توسط استخر اشغال شود ، آن را جابجا کنید . 

به واسطه کوچک بودن استخر بادی ، حتی راه اندازی آن نیز بسیار آسان است . اگر دوست دارید که از پمپ باد برای راه اندازی این استخر استفاده کنید ، ما پمپ باد دستی را پیشنهاد می کنیم . حتی پمپ باد دستی کوچک نیز برای راه اندازی این استخر کفایت خواهد کرد . شما می توانید از کوچک بودن ابعاد استخر بادی بهره ببرید و آن را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید ، تا کودکان بتوانند برای حمام کردن از همین استخر استفاده کنند . از آن جا که این استخر می تواند محیط را ایمن سازی کند ، در یک شرایط بهتر می توانید کودکان را به حمام ببرید . حتی اگر کودک شما ترس از آب دارد ، جالب بودن و با مزه بودن این استخر بادی ، می تواند آن ها را تشویق به حمام رفتن کند . از نکات مثبت دیگر این استخر بادی می توان به برند تولید کننده آن که شرکت معروف اینتکس است اشاره کنیم . 

  • قطر : 102 سانتی متر
  • ارتفاع : 102 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 45 لیتر
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58438

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس intex 58438 یکی از گزینه های ایده آل برای استفاده در فضای باز جهت آب تنی کودکان می باشد که توسط برند اینتکس رونمایی شده است . این استخر بادی کودک در سال 2023 میلادی توسط برند اینتکس به بازار عرضه شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانست توجه ها را به سمت خود جلب نماید و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ساخت بدنه این استخر بادی از برترین متریال بازار استفاده شده است تا کیفیت و عملکرد فوق العاده ای را به نمایش بگذارد . خرید استخر بادی کودک در فصل تابستان به خوبی رونق می گیرد و این امر باعث شده تا این محصول را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم تا انتخابی آگاهانه داشته باشید .

این استخر بادی یکی از فانتزی ترین استخرهای بادی خانگی می باشد که دارای سایبان است . سایبان تعبیه شده بر روی بخشی از بدنه این استخر بادی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا علاوه بر محیط های سرپوشیده با خیالی راحت از آن در فضای باز و به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید . این سایبان به صورت کاملا بادی می باشد و برای راه اندازی آن کار سختی پیش رو ندارید زیرا در بخش های مختلف بدنه ، دریچه های باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد را خواهد داشت . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن استفاده نمایید . مدت زمان تقریبی راه اندازی این استخر بادی اینتکس سه الی چهار دقیقه می باشد و در این راه کار سختی را پیش رو ندارید .

ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( قطر : 102 سانتی متر و ارتفاع : 102 سانتی متر ) می باشد که البته این ارتفاع ، عمق استخر نمی باشد و منظور از آن ، ارتفاع بدنه استخر تا بالای سایبان است . یکی از مهمترین مزیت های این استخر بادی را می توان کف بادشونده آن دانست ، جایی که کف بادی باعث می شود تا نرمی و انعطاف پذیری بالایی به وجود بیاید و کودک به هنگام استفاده در طولانی مدت نیز با خستگی و کمر درد رو به رو نشود . به گفته برند سازنده این محصول ، رده سنی استفاده از آن برای کودکان یک تا سه سال می باشد .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید تا در زمان استفاده بهترین عملکرد را از آن مشاهده کنید . متریال استفاده شده در ساخت بدنه این استخر بادی ، وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای 0.30 میلی متری می باشد که استحکام فوق العاده ای خواهد داشت و عملکرد فراتر از استاندارد را به نمایش می گذارد . این متریال کاملا ضد حساسیت و همچنین مقاوم شده در برابر نور خورشید ، شرجی و رطوبت است و می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف بدون دغدغه استفاده کنید .

استفاده از متریال سبک در ساخت بدنه این استخر بادی باعث شده تا وزن کلی استخر نیز به خوبی کاهش پیدا کند و به 1.5 کیلو گرم برسد که نشان از این امر دارد و برای جا به جایی آن کار دشواری نخواهید داشت . همچنین وینیل به کار گرفته شده در ساخت این استخر بادی ، دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای می باشد و از این رو ابعاد استخر به هنگام خالی شدن از باد بسیار کم می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند . ظرفیت آب داخلی این استخر نیز 45 لیتر است که به راحتی پر و خالی خواهد شد . فروشگاه اینتکس تهران این استخر بادی اینتکس را با ارزان ترین قیمت و خدمات پس از فروش حرفه ای عرضه کرده است و برای سفارش آن می توانید از روش های موجود در وب سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید و خریدی لذت بخش داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...