استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس intex 56495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
3,450,000
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس intex 56495 از استخر های بادی بسیار دوست داشتنی برند اینتکس می باشد که در چندین رنگبندی طراحی و تولید شده است . این مدل که رنگ نارنجی دارد ، از جدید ترین استخر های بادی برند اینتکس می باشد که شما می توانید آن را برای بازی کودکان خریداری کنید . به طور عمده استخر های بادی برای رده سنی کودک و بزرگسال تقسیم شده اند که استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس همانطور که از ابعادش مشخص است ، برای رده سنی کودکان ساخته شده و می تواند شرایط ایده آلی را برای بازی آن ها فراهم کند . طراحی این استخر بادی اگر دقت داشته باشید ، به صورت ستاره ای بوده و برای همین نام آن توسط فروشگاه اینتکس ، استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس قرار داده شده است . این استخر طراحی سه لایه دارد و بسیار مقاوم است و به خوبی می تواند وزن آبی را که در داخل خود نگهداری می کند را تحمل کند . برای ساخت استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس از پی وی سی شفاف و رنگی استفاده شده است و دلیل زیبایی خاص و منحصر به فرد آن نیز همین موضوع می باشد . ضخامت لایه های استفاده شده در تولید این محصول به 0.30 میلی متر می رسد که می توان گفت ضخامت زیادی است . ظرفیت استخر بادی همچنین به 460 لیتر می رسد . 

استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس

این طرح شامل رنگبندی است و اگر بخواهید می توانید آن را در رنگبندی های دیگر نیز در فروشگاه اینتکس سفارش دهید . البته باید قبل از اقدام به سفارش محصول ، رنگ های دیگر آن را استعلام بگیرید . شما می توانید به صورت تلفنی نیز خرید های خود را ثبت کنید . ظاهر که استخر های بادی طرح ستاره دارند ، بسیار جالب است ، به خصوص رنگ زرد و نارنجی این استخر که بیشتر آن را شبیه به یک ستاره درخشان خواهد کرد . فضای که این استخر در اختیارتان قرار خواهد داد زیاد است و کودکان می توانند آزادانه و به همراه دوستان خود سرگرم بازی و تفریح شوند . داشتن یک استخر بادی خانگی می تواند دیگر کودکان را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز کند و همواره کودکان این استخر را برای بازی های خود در دسترس دارند تا در هر زمان که دوست دارند ، آن را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنند . 

همچنین به دلیل اینکه شما می توانید استخر بادی کودک را در منزل راه اندازی کنید ، والدین می توانند نظارت کافی را روی بازی های کودکان داشته باشند و آن ها را از خطرات احتمالی آگاه سازند و مراقب آن ها باشند . هر چند که این استخر های بادی به خودی خود ایمن هستند و از آن جا که تمامی بدنه آن ها به صورت بادی است ، برخورد کردن کودکان با بدنه و دیواره های استخر به آن ها آسیبی وارد نمیکند ، برای اینکه بدنه استخر نرم و انعطاف پذیر است . دیواره های شفاف استخر جذابیت استخر را زیاد تر از همیشه کرده است ، به خصوص اگر داخل آن را با آب پر کنید . یک ویژگی مهم و شاخص در این استخر وجود دارد و آن هم کف بادی محصول است که آن هم به دلیل راحتی کودکان و البته ایمنی بیشتر استخر می باشد .

  • طول : 185 سانتی متر
  • عرض : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 53 سانتی متر
  • جنس : پی وی سی
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.30 میلی متر
  • ظرفیت : 460 لیتر
  • برند تولیدی : اینتکس
  • کد محصول : intex 56495

استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس intex 56495 یکی از زیباترین و با کیفیت ترین استخرهای بادی کودک می باشد که در رنگبندی جدید در سال 2023 میلادی به بازار عرضه شده است . این استخر بادی کودک یکی از پرفروش ترین های برند اینتکس در بازار تبدیل شده است که برای استفاده در محیط های همچون حیات خانه ، پشت بام ، باغ و ویلا کاربرد دارد و به صورت کامل استانداردسازی شده است . وزن سبک این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و بسته بندی کوچک آن هیچ گونه دغدغه ای برای شما نخواهد داشت . اگر شما هم قصد خرید استخر بادی اینتکس کودک را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا به صورت کامل این محصول را به شما معرفی کنیم .

این استخر بادی اینتکس دارای بدنه ای منحصربفرد می باشد که به صورت رنگی و شفاف طراحی شده است . با نگاهی دقیق به ساختار دیواره این محصول می توان رنگ زرد را به عنوان رنگ اصلی بدنه مشاهده کرد ، در لایه های میانی این رنگ می توان قسمت های شفاف را دید که جذابیت بسیار بالایی به بدنه استخر بخشیده . یکی از مهمترین قیمت های ساختار این استخر بادی را می توان طراحی طبقه ای محصول دانست که به صورت سه لایه در دیواره ها دیده می شود و این امر می تواند فشار وارده را به خوبی تقسیم کند و استحکام فوق العاده ای را به نمایش بگذارد .

همچنین باید اشاره کرد که این ساختار طبقاتی به صورت کاملا مجزا از هم می باشند و در صورت بروز مشکل در بخشی از بدنه استخر ، بخش های دیگر کاملا در امان خواهند ماند . هر کدام از این قسمت ها نیز به صورت مجزا از هم باد می شوند و دارای دریچه های بادی مخصوص خود می باشند که این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت . این دریچه ها به صورت دوکاره می باشند و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . راه اندازی و باد کردن این استخر بادی در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای صورت می گیرد و در این مسیر کار سختی پیش رو نخواهید داشت . باید عنوان کرد که درون بسته بندی این استخر بادی اینتکس فقط یک برچسب تعمیرات وجود دارد و پمپ باد را می توانید به صورت مجزا از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید .

جنس بدنه این محصول که از اصلی ترین فاکتورهای بررسی می باشد و باید به آن توجه داشته باشید از مرغوب ترین متریال بازار یعنی وینیل طرح چرم می باشد . وینیل به کار گرفته شده در ساختار این استخر بادی در برابر نور خورشید ، گرما و شرجی نیز مقاوم سازی شده است و به خیالی راحت می توانید از آن در فضای باز باغ و ویلا نیز استفاده کنید . ابعادی که این استخر بادی در اختیار شما قرار می دهد به مشخصات ( طول : 185 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر و ارتفاع : 53 سانتی متر ) می باشد که برای استفاده سه نفره کودکان استانداردسازی شده است .

استفاده از متریال وینیل که سبک است در ساختار بدنه این محصول باعث شده تا وزن کلی استخر به خوبی سبک نگه داشته شود و بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید . این استخر بادی کودک اینتکس وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم دارد که بیانگر این موضوع می باشد . همچنین برای پر کردن فضای داخلی این استخر به میزان 466 لیتر آب نیاز است که برای تامین آن کار سختی نخواهید داشت . همین حالا می توانید از استخر بادی با کیفیت اینتکس را با ارزان ترین قیمت و ضمانت اصالت از فروشگاه اینتکس تهران در همین صفحه سفارش دهید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...