تشک بادی روی آب دو نفره طرح هندوانه intex 56283

intex 56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره طرح هندوانه intex 56283 از سری تشک های روی آب جدید اینتکس می باشد که برای استفاده دو الی سه نفره بزرگسال استانداردسازی شده است . تشک های بادی روی آب یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در استخرهای شخصی بزرگ و همچنین دریا و آب های آرام می باشند که هیجان آب تنی را برای افراد دو چندان می کند . این تشک بادی روی آب دارای طراحی فانتزی به شکل هندوانه می باشد که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی چرمی دو لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول 200 کیلو گرم می باشد که به نسبت سایر تشک های بادی روی آن دو نفره کمی بالاتر است و با خیال راحت می توانید از این تشک بادی روی آب اینتکس برای افراد سنگین وزن نیز استفاده کنید . اما سهولت در جا به جایی تشک های بادی روی آب باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن ها را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . متریال تشکیل دهنده با انعطاف پذیری بالای این محصول باعث شده است تا به هنگام خالی شدن از باد ، فضای بسیار کمی را اشغال بکند و با توجه به وزن 1.4 کیلو گرمی که دارد ، مشکلی برای به همراه داشتن آن در مسافرت های خود نخواهید داشت . اگر قصد خرید این محصول را دارید ، فروشگاه اینتکس تهران آن را با ارزان ترین قیمت به همراه کیفیت تضمین شده عرضه کرده است و همین حالا می توانید سفارش خود را ثبت و نهایی کنید .

  • قطر : 196 سانتی متر
  • ارتفاع : 23 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 200 کیلو گرم
  • وزن : 1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 56283

تشک بادی روی آب دو نفره طرح هندوانه intex 56283 یکی از جذاب ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی روی آب می باشد که برای استفاده در آب های آرام استانداردسازی شده است . این تشک بادی استخر ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و نور خورشید دارد و از این رو می توانید با خیالی راحت از آن در محیط های روباز نیز استفاده نمایید . متریال مرغوب استفاده شده در ساختار بدنه این تشک بادی روی آب باعث شده تا کیفیت ساخت و طول عمر محصول به خوبی افزایش پیدا کند و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس با کیفیت را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی نماییم .

تشک های بادی روی آب دارای مدل های متنوعی می باشند اما در خصوص تشک های بادی روی آب گرد این مقوله صدق نمی کند و این محصول را می توان از جمله معدودترین تشک های بادی روی آب فانتزی گرد دانست که برای استفاده در آب های آرام نظیر استخر استانداردسازی شده است . تشک بادی استخر فوق دارای رویه ای مواج می باشد که به هنگام استفاده به خوبی از لیز خوردن بدن بر روی سطح تشک جلوگیری می کند و عملکرد فوق العاده ای را به نمایش می گذارد . این محصول دارای دریچه های باد دو کاره می باشد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت . این دریچه ها علاوه بر سهولت در راه اندازی و باد کردن تشک بادی ، خالی کردن باد را در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می کنند و مدت زمان راه اندازی این محصول سه الی چهار دقیقه می باشد .

دور تا دور بدنه این تشک بادی روی آب می توان طناب نجات یکدست را مشاهده کرد که برای جا به جایی هر چه راحت تر محصول بر روی آب و یا در خشکی به شما کمک می کند . البته با توجه به وزن سبک این محصول باید گفت که کار سختی در این زمینه نخواهید داشت و به راحتی می توانید تشک بادی روی آب فوق را جا به جا کنید . وزن این تشک بادی استخر اینتکس بالغ بر 1.4 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و وزنی ناچیز به شمار می آید . همچنین انعطاف پذیری بالای متریال بدنه این تشک بادی باعث شده تا به هنگام خالی شدن از باد و جمع آوری ، فضای بسیار کمی را اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را درون بسته بندی های کوچکی جا به جا کنید .

متریال استفاده شده در ساخت بدنه این تشک بادی روی آب از نوع وینیل طرح چرم می باشد که به صورت تک و دو لایه در برخی از بخش ها به کار گرفته شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این نوع متریال دارای مرغوبیت بالایی می باشد و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . همچنین وینیل طرح چرم به خوبی در برابر نورخورشید نیز استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود بدون نقص به نمایش بگذارد و به همین خاطر می توانید از آن در استخرهای روباز نیز استفاده کنید . همچنین شرجی و رطوبت بالای هوا نیز نمی تواند خللی در کار این تشک بادی روی آب ایجاد کند و برای استفاده از آن در آب دریا مشکلی نخواهید داشت .

سازگاری بالای این نوع متریال با پوست بدن انسان باعث شده تا بتوانید از آن برای انواع پوست حساس افراد نیز با خیالی راحت استفاده کنید . به همراه این تشک بادی روی آب و درون بسته بندی آن یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که در تعمیر تشک بادی در شرایط آسیب دیدگی می تواند بسیار کارساز باشد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی دو نفره بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس را همین حالا و با ارزان ترین قیمت برای شما عرضه کرده است و می توانید آن را سفارش داده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...