کاناپه بادی تخت شو اینتکس مدل 68566

کاناپه بادی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین کاری جهت استراحت باشد . کاناپه های بادی دارای مدل های مختلفی می باشند که از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین این محصولات را می توان کاناپه بادی تختخواب شو دانست که علاوه بر کاناپه ، قابلیت استفاده به عنوان تخت بادی ، مبل بادی و همچنین تشک بادی را دارد . در این بخش قصد داریم تا یکی از بهترین انتخاب ها از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی یعنی اینتکس را به شما معرفی کنید ، پس اگر قصد خرید کاناپه بادی را دارید حتما در ادامه این راه همراه ما باشید تا این کاناپه بادی اینتکس را برای شما به صورت کامل و دقیق بررسی کنیم .

ابتدای این بررسی بهتر است تا به سراغ مهمترین اصل محصولات بادی یعنی طراحی بدنه برویم . طراحی کاناپه های بادی تختخواب شو اغلب تا حدود زیادی شبیه به هم می باشد اما این محصول پس از عرضه به بازار با استقبال های بسیاری رو به رو شد و دلیل این استقبال را می توان تغییرات زیبا در بدنه عنوان کرد . با نگاهی به تصاویر این کاناپه بادی می توانید مشاهده کنید که در بخش نشیمنگاه دارای دو تشک بادی بزرگ هستید که به صورت جمع شونده عمل می کنند و پس از نشستن و به هنگام خسته شدن می توانید آن ها را باز کرده و کاناپه بادی شما در کسری از ثانیه تبدیل به تخت خواب بادی می شود و می توانید به صورت خوابیده و یا درازکش از آن استفاده کنید . در دو طرف تشک بادی این کاناپه بادی می توان قسمت های بادی دارای ارتفاع را دید که برای قرار گرفتن دست تعبیه شده اند . این جاهای دست به صورت بزرگ تعبیه شده اند تا ارتفاع لازم برای قرارگیری هر چه راحت تر دست را فراهم کنند و علاوه بر آن در هنگام خواب نیز به خوبی نقش محافظ های بغل تخت را بازی می کنند تا از روی تشک به بیرون نیافتید .

بر روی هر کدام از دسته های بادی که در قسمت های کناری قرار گرفته است می توان یک عدد حفره را به عنوان محل نگهداره بطری نوشیدنی مشاهده کرد . این حفره ها برای نگهداری لوازم جانبی نیز بسیار کاربرد دارد و سطح آن ها بسیار نرم و منعطف است و موجب آسیب رسیدن به لوازم جانبی نخواهد شد . با نگاهی دقیق تر به رویه این کاناپه بادی می توان سطح مواج را مشاهده کرد که دارای ساختار موازی می باشد و علاوه بر راحتی هر چه بیشتر در هنگام خواب موجب جلوگیری از تعریق بدن می شود . این مواج بودن سطح رویه کاناپه بادی به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و تشک عمل کرده و نمی گذارد بدن دچار تعریق شود و به این خاطر با خیالی آسوده می توانید از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید .

اما اصلی ترین فاکتوری که باید در هنگام خرید کاناپه بادی در نظر داشته باشید ، جنس بدنه می باشد . برند اینتکس با طراحی بسیار استاندارد و کاربردی که بر روی بدنه این کاناپه بادی داشته است باعث شده تا این محصول را به پرفروش ترین کاناپه بادی تخت خواب شو تبدیل کند . مواد اولیه ای که در ساخت این محصول به کار گرفته شده است تلفیقی از وینیل یا همان پی وی سی جیر می باشد که با الیاف ابریشمی به خوبی توانسته است سطحی با کیفیت و البته نرم را به وجود آورد . این نرمی و انعطاف پذیری بالا باعث شده تا با یکی از راحت ترین کاناپه های بادی در هنگام استفاده رو به رو باشیم زیرا حس خواب بر روی تشک های سنتی را برای شما به همراه خواهد داشت . همچنین دو لایه بودن لایه های تشکیل دهنده بدنه این محصول موجب شده تا قابلیت تحمل وزن به خوبی افزایش پیدا کند و علاوه بر آن مقاوم در برابر فشار و ضربه و البته سوراخ شدن شود .

این کاناپه بادی دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 221  سانتی متر ، عرض : 193  سانتی متر و ارتفاع : 66  سانتی متر ) می باشد که می تواند فضای کافی و استاندارد را برای قرار گرفتن دو نفر بزرگسال فراهم آورد . اما قابلیت تحمل وزن محصولات بادی که می خواهید خریداری کنید باید از جمله موارد مورد بررسی باشد زیرا رابطه مستقیمی با ماهیت استفاده از این محصولات خواهد داشت . به گفته برند اینتکس شما مصرف کنندگان از کاناپه بادی می توانید تا حداکثر 200 کیلو گرم از این محصول استفاده کنید که برای نگهداری دو نفر بزرگسال حتی با وزن سنگین مناسب و استاندارد می باشد .

اما سبک بودن این کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس از اصلی ترین مزیت هایی می باشد که باعث می شود تا بتوانید آن را در محیط های مختلف به همراه خود داشته باشید . وزن این محصول بر خلاف ابعاد بزرگی که دارد سبک تر از سایر رقبای خود و بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد . علاوه بر سبک بودن ، انعطاف پذیری بالای متریال بدنه این محصول باعث شده تا در هنگام جمع کردن ، فضای بسیار کوچکی را اشغال کند و بتوانید آن را درون ساک حمل قرار داده و به داخل کمد دیواری انتقال دهید تا فضایی از اتاق شما را اشغال نکند و به همین خاطر از برترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های خانگی کوچک می باشد .

اما سوال بسیاری از افراد اینجاست که نحوه راه اندازی این کاناپه بادی چطور است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای بالا بردن استحکام این محصول و همچنین قابلیت تحمل وزن هر چه بیشتر در ساختار درونی آن از لایه های مجزا استفاده شده است . به عنوان مثال هر کدام از تشک های بادی زیرین این کاناپه بادی به صورت مجزا از هم است و برای باد کردن نیز باید به صورت جداگانه آن ها را باد کنید به همین خاطر امکان تعبیه پمپ باد سرخود برای تمامی بخش ها وجود ندارد . به همین خاطر برای باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی مجزا استفاده کنید که برای این امر مدت زمان تقریبی پنج دقیقه را نیاز خواهید داشت . دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این کاناپه بادی اینتکس از نوع دو کاره می باشد ، بدین معنا که علاوه بر باد کردن سریع در جهت خالی کردن سریع باد نیز کارایی دارند .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی خرید محصولات اینتکس در ایران اقدام به عرضه این کاناپه بادی تخت خواب شو با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت کرده است که می تواند بهترین مرجع برای خرید این محصول باشد . برای ثبت سفارش این کاناپه بادی همین حالا می توانید از طریق صفحه محصول اقدام کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .