تخت خواب بادی با طرح مربعی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
8,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی با طرح مربعی در شرکت اینتکس ایران با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی و مرکز فروش تخت بادی دو نفره و تخت خواب یک نفره

تخت خواب بادی با طرح مربعی از جدید ترین محصولات وارد شده می باشد که طراحی خاصی نیز دارد که نظر افراد را به خود جلب می کند ، هر شخصی که به دنبال تغییر در اتاق خواب خود می باشد مجذوب طراحی این محصول می شود ، این تخت بادی محصول شرکت نام آشنای کلمن می باشد که در طراحی این محصول توجه بسیاری داشته اند. ابعاد این تخت بادی نیز مناسب می باشد و از تخت می شود به صورت دو نفره استفاده کرد. طول این تخت 203 سانتی متر ، عرض تخت بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. این تخت بادی دو نفره تحمل وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را نیز دارد. همراه داشتن یک پمپ باد سرخود از دیگر ویژگی های این تخت بادی می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس ایران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

پمپ باد سرخود تعبیه شده بر روی بدنه این تختخواب بادی به صورت کاملا خودکار می باشد و با زدن یک دکمه به راحتی می توانید تخت را به صورت باد شده تحویل بگیرید. قدرت انتقال باد این پمپ باد فراتر از استاندارد می باشد و به همین خاطر قابلیت راه اندازی در مدت زمان سه دقیقه را برای شما امکان پذیر می کند. این پمپ باد قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و به همین خاطر برای راه اندازی آن با مشکل رو به رو نخواهید شد. به همراه این محصول یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود که قابلیت جا به جایی حتی در مسافرت ها را به راحتی امکان پذیر می کند، همچنین علاوه بر ساک حمل می توان یک برچسب تعمیرات مخصوص نیز درون بسته بندی مشاهده کرد که در مواقع ضروری به خوبی در جهت تعمیر بدنه تخت عمل می کند.

در بخش رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که متریالی سازگار با پوست بدن افراد می باشد و نرمی و لطافت خاصی دارد. همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال استفاده کنید. اما با بررسی بیشتر بدنه این تخت بادی می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را در قسمت های کناری و کف تخت مشاهده کرد که استحکام فوق العاده ای را برای آن به وجود آورده است و می تواند به راحتی وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید. وزن این تختخواب بادی تنها 7 کیلو گرم می باشد که بسته به ابعادی که دارد بسیار سبک تر از هم رده های خود است و به همین خاطر قابلیت به همراه داشتن در مسافرت ها را نیز خواهد داشت. همین حالا می توانید این محصول جذاب را از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید.

تخت بادی همواره محصول متنوعی بوده و طرح های مختلفی نیز برای ساختار آن تولید شده است که هر کدام می تواند نظر مخاطبان خاصی را به سوی خود جلب کند. بدون شک کلمن یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا در ساخت ابزار های کمپینگ می باشد که البته محصولات متنوعی را نیز روانه بازار کرده. با وجود شرکت های بزرگی همچون اینتکس در زمینه محصولات بادی، شرکت کلمن اقدام به تولید برخی محصولات بادی کرده است که هر کدام توانایی رقابت با محصولات اینتکس را داشته و از جهات مختلفی همچون کیفیت از آن برتری نیز دارند در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را درباره آن به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این تخت بادی بسیار ساده و زیباست و از طراحی ساده در ساخت این محصول استفاده شده است که بنظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. بخش رویه تخت بادی دارای ساختار کاملا متفاوت و زیبایی بوده که با اشکال چهار خانه و زیبا همراه شده است که باعث می شود برای برخی افراد که سلیقه بسیار دشواری در انتخاب محصولات دارند جذاب و متفاوت به نظر برسد.. دیواره های این تخت بادی را نیز رنگ خاکستری تشکیل داده و قسمت دیگر آن یعنی بخش زیرین مشکی رنگ می باشد و جنس بهتری دارد که در بخش بعدی به تشریح آن خواهیم پرداخت. دیواره های تخت فرم سه طبقه ای داشته و این نوع طراحی و ساختار برای حفظ تعادل آن می باشد اما کمی حجم بیشتری در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی دارد. از سایر مشخصه های طراحی این محصول می توان به پمپ باد برقی آن اشاره کرد که تخت را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و باد آن را نیز تخلیه می کند.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این تخت خواب بادی از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده است و می تواند نظر شما را به خود جلب کند. بخش اصلی آن دارای رویه ای ساخته شده از وینیل می باشد که دارای یک روکش پارچه ای و مخملی است که علاوه بر مقاومت بسیار خوب می تواند برای استفاده در شرایط مختلفی همچون خارج از منزل و مسافرت نیز مناسب باشد. دیواره ها نیز از وینیل هستند و به دلیل نرم تر بودن در مقایسه با سایر قسمت های بدنه از خطر کمتری برای صدمه دیدن بهره می برند. بخش زیرین نیز بسیار ضخیم بوده و مشابه برزنت می باشد که خود باعث مقاومت بیشتر در برابر فشار و ضربه و حتی اشیاء تیز است

ابعاد و وزن 

این تخت بادی در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی تولید شده توسط اینتکس و یا بست وی،  مشابه بوده  و کاملا استاندارد است. طول تخت خواب بادی برابر با 203 سانتی متر بوده که برای بیش از 95% مردم مناسب است. و کمتر محصولی را می توان یافت که از این فضا طول بیشتری داشته باشد. بخش دیگر تخت خواب یعنی عرض آن نیز 152 سانتی متر بوده که با کمی تحقیق می توانید متوجه شوید در تمامی تخت خواب های بادی و غیر بادی یک استاندارد برای دو نفر تلقی می شود و جابجایی آن ساده تر است. از مشخصه های برتر این تخت بادی از کلمن و سایر محصولات بادی پرتابل بودن و حمل بسیار ساده آنهاست به این صورت که می توان به سادگی و تنها با خالی کردن و تا کردن تخت بادی آن را جابجا کرد. وزن این کالا تنها 7 کیلوگرم بوده و بسته بندی آن نیز حدود یک جعبه لپ تاپ می باشد به این معنی که حتی با کوله پشتی نیز می توانید این تخت بادی را حمل کنید. 

روش نصب

برای نصب این تخت خواب بادی در ابتدا باید فضای کافی و استاندارد را در اختیار داشته باشید که عاری از هر شئ تیزی باشد و تا حد ممکن نیز برای جلوگیری از فشار آمدن به بخش خاصی از تخت تراز باشد. ابتدا تخت را از بسته بندی و یا ساک حمل آن خارج کنید. در مرحله بعدی آن را بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه با خارج کردن سیم کنار پمپ باد و اتصال آن به پریز و زدن کلید 0/1 پمپ در مدت زمان بسیار کوتاهی تخت باد شده و آماده استفاده می شود. با انجام دادن عکس این مراحل نیز باد تخت خالی شده و می توان آن را حمل کرد. برای تهیه این محصول با تنها نمایندگی intex در ایران تماس بگیرید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
والف دابل لاک
ساختار لایه ای
دارای سطح مواج
سطح ضد تعریق
دارای رویه لایه ای
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Coleman

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...