تخت خواب بادی براق دو قلو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی براق دو قلو تخت خواب بادی سفری و تخت بادی سیار در مرکز فروش محصولات بادی و نمایندگی مرکزی intex در ایران

تخت خواب بادی براق دو قلو محصولی جدید و جالب که ویژگی های بسیاری دارد ، استفاده از تخت بادی برای بیماران عضلانی بسیار توصیه می شود بخصوص محصولاتی مانند این تخت بادی که به شکل کاملا استاندارد طراحی و ساخته شده است و برای این بیماران توصیه می شود ، این محصول با توجه به نامی که دارد دو قلو می باشد و می توان این تخت را به شکل دو تشک تبدیل کرد و به صورت دو نفره استفاده نمود. طول این تخت بادی 191 سانتی متر ، عرض تخت 99 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف این تخت نیز از پی وی سی می باشد که علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی نیز برخوردار است . این محصول دارای بدنه از جنس  پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده بریا سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از این محصول حس خس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید . 

تخت خواب های بادی از سری محصولات بادی بسیار عالی و کاربردی هستند که امروزه بسیاری از مردم آن ها را جایگزین تخت خواب های چوبی یا فلزی کردند ، این محصولات در ابعاد متنوعی تولید شده اند که می توان به مدل یک نفره و دو نفره آن اشاره کرد . یکی از این تخت خواب های بادی بسیار عالی و با کیفیت تخت خواب بادی براق دو قلو می باشد ، این محصول بی نظیر همانطور که از نامش پیداست دارای ساختاری دو قلو است که به دنبال این ساختار ویژگی های منحصر به فردی را داراست که اغلب تخت خواب های بادی دیگر از آن برخوردار نیستند ، اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این تخت خواب بادی دو قلو شما را با دیگر ویژگی های این محصول آشنا کنیم تا در صورت نیاز بتوانید در خرید تخت خواب بادی خود موفق باشید ، پس در ادامه همراه ما باشید با نقد و بررسی بیشتر تخت خواب بادی براق دو قلو ...


طراحی و ارگونومی ساخت


این تخت خواب بادی یکی از منحصر به فرد ترین تخت های بادی می باشد که دارای ساختاری دو قلو می باشد ، همانطور که در تصویر محصول می بینید این تخت بادی از دو تشک بادی مجزا تشکیل شده است که امکان اتصال آن ها به یکدیگر وجود دارد ، با اتصال و قرار گیری دو تشک بر روی هم تخت خوابی یک نفره با ارتفاع بلند تشکیل می گردد که افراد می توانند از آن استفاده کنند ، در صورت جدا کردن تشک ها دو فرد می توانند از تخت بهره مند شوند . از مهم ترین خصوصیات این تخت خواب بادی می توان به رویه مواج و طبی آن اشاره کرد ، رویه مواج به کار گرفته شده در طراحی و آرگونومی ساخت این محصول باعث شده است تا انعطاف پذیری تخت خواب در هنگام قرار گیری و وارد شدن فشار توسط فرد به بالا ترین حد خود برسد و سطحی نرم را به ارمغان بیاورد . این نوع رویه های مواج کمک می کند تا گردش خون بهتری در بدن اتفاق بیوفتد و از عرق کردن فرد جلوگیری کند . این رویه مواج در هر دو تشک نیز طراحی شده است .

جنس بدنه


هر محصول بادی مانند تخت خواب ها علاوه بر نوع طراحی و آرگونومی ساخت که نشان از کیفیت بالای محصول دارد ، یک عامل موثر دیگری نیز در کیفیت محصول دارد که جنس بدنه می باشد ، این تخت خواب بادی به مانند تخت خواب های بادی با کیفیت شرکت اینتکس و بست وی از جنس pvc فشرده با لایه های ضخیم ساخته شده است ، این پی وی سی براق با طراحی چرمی که دارد علاوه بر مقاومت بسیار خوب در برابر فشار ها ، بسیار زیبا و شیک است . لازم به ذکر می باشد که قسمت کف هر دو تشک بادی از ساختار دو لایه pvc برخوردار است و می تواند به خوبی در برابر سایش مقاومت کند . به همین دلیل می توانید این تخت خواب بادی دو قلو را بر روی خاک ، چمن و ... نیز می توانید استفاده کنید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد این تخت خواب بادی دو قلو برابر است با ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر ، ارتفاع 46 سانتی متر ) ، اما در صورت باز شدن عرض آن به 198 سانتی متر و ارتفاع آن به 23 سانتی متر می رسد . وزنی که این تخت خواب بادی دو قلو بسیار بزرگ دارد تنها 6 کیلوگرم است که با قرار دادن آن در ساک حمل مخصوص خود به راحتی می توانید محصول را جابجا کنید ، این تخت خواب بادی یکی از بهترین نمونه های تخت خواب های بادی مسافرتی است که شما عزیزان می توانید از آن بهره مند شوید . تحمل وزن محصول نیز در حالت ماکسیمم خود به 137 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی و مراقبت


راه اندازی این تخت خواب بادی از طریق دریچه ها و والف های ورود و خروج هوا انجام می پذیرد ، شما می توانید با انواع پمپ های باد دستی ، پدالی ، برقی و یا فندکی این محصول را به سرعت راه اندازی کنید . برخلاف تخت خواب های دیگر این تخت خواب دارای پمپ باد سرخود برقی نمی باشد به همین دلیل نیز یکی از بهترین مدل ها برای مسافرت می باشد . این محصول همانطور که گفته شد دارای بدنه ای قوی و با کیفیت است اما بهتر است که در نگهداری آن کوشا باشید چرا که بدنه این محصول بادی بوده و ممکن است در برابر اجسام تیز و وسایل داغ آسیب پذیر باشد ، پس بهتر است اگر در سفر ها از این تخت خواب بادی استفاده می کنید ، از زیر انداز استفاده کنید و محل را از هر گونه خار و خاشاک پاک کنید . لازم به ذکر است که بدنه این تخت خواب بادی قابل تعمیر است و اگرچه محصولتان آسیب دید به راحتی می توانید با استفاده از برچسب های تعمیری آن را تعمیر کنید .

سخن پایانی


فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول بی نظیر و بسیار با کیفیت را در فروشگاه خود قرار داده است تا کسانی که به دنبال یک تخت خواب بادی دو قلو با کیفیت برای مصارف خانگی و یا سفری هستند بتواند این محصول بسیار زیبا را با قیمت بسیار مناسب و ارزان خریداری کنند .

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC دو لایه
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار دو قلو
دارای سطح موازی
قابل استفاده برای مسافرت های طولانی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای دو تشک مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Insta Bed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...