تشک بادی یک نفره کمپینگ چند کاره کلمن

کد ۵۴۹۹۸

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ چند کاره کلمن در نمایندگی فروش تشک بادی و فروشگاه مرکزی محصولات بادی intex در تهران با قیمت ارزان

تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن ساخت شرکت آمریکا می باشد که از آخرین تکنولوژی برای ساخت آن استفاده شده و از این رو یکی از بهترین تشک های بادی موجود در بازار میباشد که دارای جنس بسیار مقاومی بوده و میتواند در هر مکانی در کمترین زمان آماده استفاده شود  ساختار رویه آن به گونه ای است که با جریان دادن هوا می تواند برای استفاده طولانی مدت به کار برده شود. این ساختار در کنار رویه مخملی آن باعث ضد تعریق شدن تشک می شود. این تشک قابل استفاده در مسافرت و یا مورد استفاده بر روی آب می باشد.همچنین در شرایط دیگر نیز می توان از این تشک استفاده کرد.این محصول از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار بوده و طول آن برابر 188 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر است. این محصول با وزن بسیار کم خود دارای تحمل وزن 136 کیلوگرم می باشد. بدنه تشک چند کاره از لایه های پی وی سی تشکیل شده است. این محصول از رویه مواج طراحی شده و عملکرد بسیار مناسبی دارد و هنگام استفاده راحتی زیادی برای مصرف کننده به همراه دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .


تشک بادی چند کاره کمپینگ کلمن محصولی با کیفیت و مناسب برای استفاده در انواع سفر های کوتاه و طولانی مدت است که از کاربرد هایی فراوانی برخوردار می باشد.این محصول همچنین دارای جنس با کیفیت بدنه و ساختار متفاوتی نسبت به سایر تشک بادی میباشد. این تشک بادی یکی از مناسب ترین تشک های تولید شده برای استفاده در درون چادر های مسافرتی بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک وینیل با رویه جیر می باشد.این تشک همچنین یکی از موفق ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت آمریکایی کلمن میباشد  در این مطلب قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.با ما همراه باشید .


طراحی و جنس :

ظاهر هر محصول یکی از مهمترین ویژگی های آن محسوب میشود که در صورت رعایت نکردن اصول طراحی محصول با شکست مواجه خواهد شد.طراحی ظاهری یکی از مهمترین ویژگی های یک طراحی خوب است و میتوان گفت اولین ویژگی ای است که به چشم خریداران میباید.زیرا تشک های بادی از وسایل تزیینی نیز به شمار میروند یکی از مهمترین ویژگی های یک تشک بادی کیفیت ساخت آن است که محصولات بادی شرکت اینتکس  با خریداران و فروش بالای خود ثابت کرده است که در این مورد بسیار موفق است.جنس به کار رفته در این تشک بادی نیز ترکیبی از وینیل با رویه جیر که این نوع ماده ها در بیشتر تشک های بادی مرغوب متداول است.ساختار این محصول به صورت چند لایه است که این امر علاوه بر اینکه باعث افزایش مقاومت تشک در برابر ضربه و فشار شده است،در زیبایی ظاهری آن تاثیر بسیار زیادی داشته است.این محصول با رنگ آبی پر رنگ و یک دست رنگ آمیزی شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.همچنین حفره های متعددی روی سطح این تشک قرار گرفته است که این حفره ها علاوه عبور جریان هوا باعث راحتی بیشتر شما میشود.

ابعاد و وزن:

این تشک بادی دارای ابعاد مناسب استفاده ی دو نفر  میباشد که هم برای استفاده در منزل و هم برای استفاده در فضاهای  بیرونی و داخل چادر های مسافرتی طراحی و ساخته شده است.وزن پایین این تشک به شما کمک میکند که در مسافرت های خانوادگی و یا جابجایی های داخلی به راحتی آن را انتقال دهید و مکان مناسب برای آن را انتحاب کنید.ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی مناسب یک نفر بوده و در استفاده از آن هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.این ابعاد به صورت 188 سانتی متر طول،99 سانتیمتر عرض و 12 سانتیمتر ارتفاع است که این ابعاد برای بیشتر محصولات دو نفره ثابت است .ابعاد مناسب با ظرفیت قابل استفاده یکی دیگر از ویژگی های این تشک بادی است که که در کنار وزن پایین آن نسبت به سایر محصولات مشابه برتری چشمگیری به آن بخشیده است. این تشک در حالت بسته بندی حدود 5 کیلوگرم وزن دارد که این ویژگی شما را در حمل و نقل ها بسیار کمک خواهد کرد.با این ابعاد مشخص شده این تشک قادر به تحمل وزنی حدود 250 کیلوگرم بوده که برای یک تشک دو نفره بسیار مناسب است.ابعاد به کار رفته به گونه ای است که شما میتوانید به راحتی در منزل مکان مناسبی را برای آن پیدا کنید.


جمع بندی :

.تشک های بادی یکی از مهمترین محصولات محسوب میشود و در صورتی که به دنبال یک خواب راحت و استراحت های بدون دردسر هستید نباید آنهارا از دست دهید.به علاوه در صورت استفاده ی صحیح و رعایت نکات مراقبتی این محصول تا سالها برای شما کار خواهد کرد بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای آن به وجود بیاید.ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برای استفاده دو نفر بسیار مناسب میباشد و همچنین این محصول دارای جنس با کیفیتی میباشد همچنین جایگزین کردن آنها با تخت خواب های سفت که استفاده دراز مدت از آنها باعث بروز کمر درد میشود به شدت توصیه میشود.در صورت خرابی و پارگی میتوانید با استفاده از بسته ی تعمیراتی همراه اقدام به تعمیر آن کنید و یا آن را به همکاران ما در شرکت اینتکس بسپارید

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
جنس رویه
وینیل مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعرق
قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...