صندلی بادی دو رنگ بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • قطر: 95 سانتی متر
  • وزن: 2 کیلوگرم
1,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره کودک سبز رنگ در سایت تخصصی فروش مبل بادی و نمایندگی فروش محصولات بادی intex و بست وی با قیمت ارزان در ایران

مبل بادی یک نفره کودک سبز رنگ از سری مبل های بادی بسیار زیبا می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است . والدین می توانند با خرید این مبل بادی زیبا ، نشیمنگاهی را برای فرزندان خود فراهم کنند تا در صورت نیاز آن ها بتوانند در بهترین حالت نشسته و به استراحت کردن و یا تماشای تلویزیون بپردازند . جابجایی این مبل نیز بسیار راحت بوده و خود کودک می تواند به تنهایی ان را جابجا کند چرا که وزن آن 1 کیلوگرم است . این مبل بادی به صورت دو تکه ساخته شده است که یک تکیه آن را نشیمنگاه تشکیل داده و تکه دیگری را پشتی و تکیه گاه . هر قسمت این مبل دارای دریچه ای به منظور باد کردن دارد که افراد می توانند با استفاده از هر نوع پمپ بادی آن را در کمترین زمان راه اندازی کنند . قسمت گود سطح این مبل بادی کمک می کند تا کودک در بهترین حالت خود قرار بگیرد و از نشستن طولانی مدت خسته نشود . تکیه گاه استاندارد آن نیز موجب می شود تا کمترین فشار به کمر فرد وارد شود . ابعاد این محصول ( طول 68 سانتی متر ، عرض : 63 سانتی متر و ارتفاع آن : 63 سانتی متر) می باشد . با توجه به ابعاد آن کودکان دو تا چهار ساله می توانند به راحتی درون آن جای گیرند . این مبل از بدنه pvc شفاف ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی دارد ، همچنین این جنس ضد آب بوده و به همین منظور می توان آن را حتی در حمام استفاده کرد . به دلیل اینکه وزن و حجم بسته بندی این مبل بادی کودک بسیار کم است می توان آن را به راحتی در سفر ها نیز همراه خود برد . این محصول بی نظیر با بالا ترین کیفیت در فروشگاه intex به فروش می رسد و شما می توانید آن را با قیمت ارزان تر خریداری کنید .

صندلی بادی دو رنگ بزرگسال با طراحی شیک و زیبای خود می تواند برای استفاده بزرگسالان بسیار مناسب باشد . از دلایل بسیار خوبی که باعث شده است تا صندلی بادی دو رنگ بزرگسال از محبوبیت بالایی برخوردار باشد ، انعطاف پذیری بسیار خوب آن است که می تواند به افراد اجازه دهد تا مدت زمان طولانی را برای نشستن ها و استراحت کردن داشته باشند ، توجه داشته باشید که یک مبل بادی به خوبی می تواند نرم و راحت باشد و این ویژگی را به دلیل استفاده از جنس مرغوب و البته نوع طراحی محصول دانست . برای اینکه بیشتر با صندلی بادی دو رنگ بزرگسال آشنا شوید و ویژگی های منحصر به فرد آن را بدانید ، در بخش های بعدی به صورت کامل به بررسی صندلی بادی دو رنگ بزرگسال خواهیم پرداخت . 

طراحی و ساخت صندلی بادی دو رنگ بزرگسال

طراحی و تولید صندلی بادی دو رنگ بزرگسال به صورت گرد است که تصویری از مبل بادی نیز از نمای بالا قرار داده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . به دلیل طراحی دو رنگ یعنی بخش سفید و قرمز موجب شده است تا این مبل را با عنوان صندلی بادی دو رنگ بزرگسال بنامیم . توجه داشته باشید که صندلی بادی دو رنگ بزرگسال به دلیل اینکه تصویری از نمای بالا دارد ، شاید متوجه تکیه گاه آن نشده باشید ، ولی بایستی به این موضوع اشاره کنیم که این مبل بادی نیز به مانند بسیاری از مبل های بادی دیگر که ساختاری استاندارد دارد ، دارای تکیه گاه بوده و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است . 

از ویژگی های بسیار خوب دیگری که می توان در رابطه با صندلی بادی دو رنگ بزرگسال اشاره کرد ، داشتن رویه ای مواج می باشد که این طراحی می تواند تا حد زیادی به انعطاف پذیری بالای صندلی بادی و انعطاف پذیری آن نقش مهمی داشته باشد . توجه داشته باشید که این مبل بادی به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند ، چرا که برای ساخت آن از لایه های درونی استفاده شده است که شاید از بیرون قابل مشاهده نباشد ، ولی این طراحی بی نظیر است که باعث شده تا صندلی بادی دو رنگ بزرگسال بتواند به خوبی وزن بزرگسالان و بالغین را تحمل کند .

جنس صندلی بادی دو رنگ بزرگسال

از دیگر دلایلی که باعث شده است تا صندلی بادی دو رنگ بزرگسال بتواند به خوبی وزن های بالا را تا 85 کیلوگرم تحمل کند ، جنس بدنه آن است . برای تولید صندلی بادی دو رنگ بزرگسال از لایه های پی وی سی استفاده کرده است که طراحی چرمی و رنگی دارند و ظاهر بسیار زیبایی را در تولید صندلی بادی ایجاد می کنند . پی وی سی بسیار انعطاف پذیر است و به همین دلیل برای ساخت بسیاری از مبل های بادی و حتی تخت خواب و تشک های بادی نیز از آن استفاده شده است که می توانید با کمی تحقیق و جستجو به آن پی ببرید . پی وی سی ضد آب است و در برابراغلب شرایط محیطی نیز مقاوم است . بنابراین بهترین گزینه برای ساخت محصولات بادی می باشد . 

خصوصیات و ویژگی های صندلی بادی دو رنگ بزرگسال

در مطالب گذشته در رابطه با ویژگی های صندلی بادی دو رنگ بزرگسال ، صحبت های بسیاری شد که به آن ها نیز پی بردید ، ولی یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی که به آن نپردخته ایم ، پرتابل بودن صندلی بادی دو رنگ بزرگسال می باشد ، پرتابل بودن یا قابلیت حمل و جابجایی محصول بادی ، از دوست داشتنی ترین ویژگی آن ها می باشد که بسیاری از مشتریان نیز به واسطه کم حجم بودن مبل بادی در هنگام بسته بندی و وزن سبکش از آن ها در سفر ها استفاده می کنند . 

مراقبت ها و تعمیرات صندلی بادی دو رنگ بزرگسال

البته اگر قصد دارید تا در سفر ها از مبل های بادی استفاده کنید ، بایستی از آن ها به درستی استفاده کرده و محل مناسب و تمیزی را برای راه اندازی در نظر بگیرید .بهتر است که اززیرانداز ها استفاده کنید . البته در هنگام استفاده در خانه نیازی به زیرانداز نخواهد بود . برخورد اجسام تیز می تواند منجر به سوراخ شدن مبل بادی شود .

نوع
خانگی
تحمل وزن
85 کیلو گرم
قطر
95 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح ضد تعریق
قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...