صندلی بادی طرح زنبور کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 45 سانتی متر
  • عرض: 30 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی طرح زنبور کودک ، صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایشگاه اینتکس و نمایندگی مبل بادی ارزان intex با قیمت ارزان برای استفاده خردسالان و بچه های زیر ۳ سال با بدنه پلاستیکی یک اسباب بازی بادی کودکانه جذاب

صندلی بادی طرح زنبور کودک اینتکس یکی از محصولات متفاوت از نظر ظاهری می باشد که کیفیت به مراتب متفاوتی در مقایسه با سایر مبل های بادی است بدنه این صندلی بادی از دو بخش اصلی ساخته شده است که شامل نشیمنگاه راه راه زرد و مشکی و پشتی آن که صورت زنبور را در بر دارد می شود. برای زیبایی نیز شاخک های زنبور و بال آن به ترتیب در بالا و کنار پشتی قرار داده شده اند. علاوه بر این موارد برای راحتی بیشتر کودک دو دسته در دو طرف مبل بادی قرار داده شده است که رنگ بندی آبی و زرد دارد. این مبل بادی یک نفره برای استفاده کودکان 1 تا 5 سال مناسب بوده و چنس آن برای مقاومت بیشتر از پی وی سی ساخته شده است

صندلی بادی طرح زنبور کودک را می توان به عنوان یک وسیله بازی در کنار مبل بادی دانست ، زیرا این طراحی به صورت عروسکی بوده و می تواند برای کودکان بسیار دوست داشتنی باشد . یک مبل بادی می تواند بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد ، زیرا ساختار آن بادی است . همچنین توجه داشته باشید که یک مبل بادی از ویژگی های بسیار بیشتری همچون پرتابل بودن برخوردار است که در ادامه مطلب به صورت کامل به نقد و بررسی صندلی بادی طرح زنبور کودک خواهیم پرداخت تا شما عزیزانی که قصد خرید دارید ، بتوانید به بهترین شکل انتخاب خود را از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید . 

طراحی و ویژگی های ساخت صندلی بادی طرح زنبور کودک

همانطور که از نام و عکس محصول مشخص است ، این صندلی بادی دارای طراحی عروسکی زنبور عسل می باشد که با چهره ای خندان و بسیار دوست داشتنی ساخته شده است . بی شک این مبل بادی می تواند هدیه ای ارزشمند و بسیار دوست داشتنی برای کودکان باشد . علاوه بر اینکه صندلی بادی طرح زنبور کودک از جذابیت ظاهری برخوردار است ، نوع طراحی وتولید آن نیز بسیار عالی بوده که می توان به وجود تکیه گاه و البته نشیمنگاه مواج محصول اشاره کرد . 

وجود تکیه گاه همانطور که میدانید میتواند مانع از وارد شدن فشار به اندام های کمر بشود ، به خصوص که این ویژگی در کودکان بسیار مهم بوده و به واسطه اینکه در سنین رشد هستند ، بایستی توجه ویژه ای به آن بشود . طراحی مواج که به آن نیز اشاره شد ، می تواند باعث نرمی و انعطاف پذیری بخش نشیمنگاه مبل بادی بشود تا کودکان احساس راحتی بیشتری را داشته باشند . 

جنس بدنه صندلی بادی طرح زنبور کودک و خصوصیات آن 

از دلایل افزایش کیفیت صندلی بادی طرح زنبور کودک می توان به استفاده از لایه های پی وی سی در ساخت صندلی بادی طرح زنبور کودک اشاره نمود . لایه های پی وی سی بسیار انعطاف پذیر هستند ، از سوی دیگر این جنس ضد حساسیت پوستی بوده و برای کودکان آسیبی را به همراه نخواهند داشت . همچنین ضد آب بودن پی وی سی به شما و به کودکان اجازه می دهد تا بتوانید از صندلی بادی طرح زنبور کودک در داخل حمام نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید که این جنس قابلیت تعمیر نیز داشته و در همین راستا قصد داریم تا توضیحات کاملی را در بخش تعمیرات و پنچرگیری صندلی بادی طرح زنبور کودک ارائه کنیم .

نحوه راه اندازی صندلی بادی طرح زنبور کودک

در بخش کناری صندلی بادی طرح زنبور کودک و بر روی بدنه یک دریچه باد قرار دارد که از آن طریق می توانید بخش نشیمنگاه مبل بادی را راه اندازی کنید . همچنین یک دریچه باد دیگر نیز در بخش پشتی سر عروسکی مبل قرار دارد که می توانید بخش بالایی مبل را نیز از آن قسمت راه اندازی کنید . شما همچنین می توانید برای راه اندازی از پمپ های باد نیز کمک بگیرید . به خصوص پمپ های باد دستی که مناسب ترین گزینه برای راه اندازی صندلی بادی طرح زنبور کودک می باشد .

مراقبت و توصیه های نگهداری از صندلی بادی طرح زنبور کودک

صندلی بادی طرح زنبور کودک برای سنین کودکان ساخته شده است و به همین دلیل نیز بهتر است که توصیه هایی را به آنها کرده تا از آسیب رساندن به صندلی بادی طرح زنبور کودک جلوگیری نمایند . یک محصول بادی در برابر اجسام تیز و برنده بسیار آسیب پذیر هستند ، به همین علت نیز بایستی از برخورد اینگونه از اجسام نوک تیز بایستی جلوگیری کنید . همچنین توجه داشته باشید که این صندلی بادی می تواند بر اثر وارد شدن وزن زیاد نیز صدمه ببیند ، چرا که آستانه تحمل وزن آن 30 کیلوگرم است .

تعمیرات و پنچرگیری صندلی بادی طرح زنبور کودک

در صورتی که صندلی بادی طرح زنبور کودک دچار سوراخ شدگی باشد ، شما می توانید آن را با استفاده از برچسب های تعمیراتی به راحتی تعمیر کنید . ولی اگر پارگی وسیع باشد بهتر است از فروشگاه اینتکس تهران برای تعمیرات کمک بگیرید ، همچنین توجه داشته باشید که ممکن است برخی از آسیب دیدگی ها قابلیت تعمیر نداشته باشند . ولی ساده ترین راه برای تعمیرات محصولات بادی توسط خود شما استفاده از برچسب تعمیراتی است .

نوع
خانگی
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
45 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
ارتفاع
32 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...