مبل بادی با تکیه گاه بلند همراه اسپیکر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 91 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی با تکیه گاه بلند همراه اسپیکر با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس و فروشگاه اینتکس در تهران

مبل بادی با تکیه گاه بلند یکی از مبل های بادی جدید و منحصر به فرد است که دارای محل قرار دادن دست بلند تر و تکیه گاه بلند است که باعث افزایش راحتی حین استفاده می شود. این محصول فوق العاده بدنه ای یک تکیه مشکی با طرح چرم داشته که البته با لایه های ضخیم پی وی سی در رویه ها و دو لایه پی وی سی در قسمت زیرین ساخته شده است تا بتواند طول عمر بالاتری نیز داشته باشد. بر روی دسته های مبل دو عدد حفره برای قرار دادن بطری و یا لیوان و دیواره آن نیز یک محفظه بزرگ با قابلیت قرار دادن کتاب و مجلات دارد که بسیار کاربردی است. علاوه بر ویژگی های فوق این مبل بادی دارای دو عدد اسپیکر در قسمت بالای پشتی است که با اتصال کابل AUX به مبل می توانید به موسیقی مورد علاقه خود با صدای بلند گوش دهید . برای تهیه این محصول از نمایندگی اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل بادی با تکیه گاه بلند همراه اسپیکر یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های بادی روشگاه اینتکس می باشد که در سال جاری و در رنگبندی های متنوع روانه بازار های جهانی شده است . این مبل بادی دارای دو عدد اسپیکر سرخود در بخش بدنه می باشد که در ادامه نقد و بررسی اقدام به بررسی آن می نماییم . در این بخش قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار و جنس بدنه و سایر نقاط قوت و ضعف این مبل بادی نماییم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم .

 


طراحی و آرگونومی ساخت :


مبل های بادی باید دارای استانداردهای جهانی باشند تا بهترین حالت را برای بدن به منظور جلوگیری از خستگی در طولانی استفاده طولانی مدت فراهم آورند . این مبل بادی پا را از استانداردهای جهانی فراتر گذاشته است و به منظور بالا بردن راحتی و در جهت نوآوری های خود ، در بخش بدنه از دو عدد اسپیکر استفاده کرده است . این اسپیکر ها دارای خروجی AUX می باشد که با استفاده از این کابل می توانید موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیت صدای ایده آل گوش دهید . در بخش بدنه این مبل بادی 4 عدد جیب داخلی وجود دارد که از آن ها می توانید برای نگهداری لوازم شخصی خود بهره ببرید . شایان ذکر است که سطح نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه این مبل بادی به صورت مواج می باشد که به گردش هوای میان بدن و نشیمنگاه کمک شایانی می کند و این امر نقش بسزایی در جلوگیری از تعریق بدن دارد . به همراه این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن به راحتی در صورت بروز مشکل می توانید اقدام به تعمییر بخش آسیب دیده نمایید و با خیالی آسوده از روز زیبای خود لذت ببرید .



جنس بدنه :


جنس بدنه یکی از بنیادی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل های بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصولات دارد . این مبل بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در بسیاری از محصولات بادی برند اینتکس مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز است . برند اینتکس به منظور بالا بردن قابلیت تحمل وزن و افزایش ضریب استحکام این مبل بادی در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه طرح چرم استفاده کرده است که مقاومتی ایده ل و فراتر از استاندارد را به این مبل بادی داده است . لازم به ذکر است که مواج بودن نشیمنگاه و تکیه گاه نقش بسزایی در جلوگیری از تعریق بدن دارد .


ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


قابلیت تحمل وزن معمولا در هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد زیرا نقش بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این مبل بادی برابر با 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . این مبل بادی دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 91 سانتی متر ، عرض : 91 سانتی متر و ارتفاع : 91 سانتی متر ) می باشد که فضای استانداردی را برای اسکان یک نفر فراهم آورده است . همچنین وزن این محصول بالغ بر 4.5 کیلو گرم می باشد که در میان مبل های بادی در دسته بندی مبل های بادی سبک قرار دارد و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها باشد زیرا به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی است .



جمع بندی :


این مبل بادی یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . بر روی این مبل بادی دو عدد اسپیکر تعبیه شده است که از طریق اتصال کابل AUX می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان به هنگام استراحت استفاده نمایید . این محصول دارای رویه ای نرم و مقاوم در برابر فشار و ضربه از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را به این مبل بادی داده است . مبل بادی با تکیه گاه بلند همراه اسپیکر با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت جضوری تحویل بگیرید .


نوع
خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
91 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه های بلند
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای چهار جیب سرخود
دارای دو جای مخصوص بطری
دارای چهار جیب نگهداری اشیا
مناسب سنین بزرگسال
دارای دو اسپیکر با کابل AUX
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...