مبل بادی با طرح حیوانات کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 55 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 45 سانتی متر
920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح حیوانات کودک یکی از مبل های بادی جدید تولید شده ، یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی

مبل بادی طرح حیوانات کودک یکی از مبل های بادی جدید تولید شده در سال 2015 می باشد که طراحی بسیار زیبایی دارد و متفاوت از تمامی محصولات تولید شده تا به امروز است. این کالا دارای رویه ای از جنس پی وی سی ضخیم و با لایه های متعدد بوده که منجر به افزایش طول عمر آن می شود. بخش پشتی، دوخت دسته ها و نیمه پایینی نشیمنگاه به صورت کامل زرد رنگ هستند و سایر قسمت ها از آبی روشن تشکیل شده اند. این مبل بادی را می توانید با خالی کردن باد آن در کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده و در شرایط مورد نظرتان راه اندازی و نصب کنید. انجام این کار حدود سه دقیقه زمان می برد و حمل آن نیز به دلیل وزن کم و بسته بندی کوچک فوق العاده ساده است . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . 

مبل بادی با طرح حیوانات کودک از وسایل و محصولات بادی دوست داشتنی فروشگاه اینتکس تهران است که برای استفاده کودکان طراحی شده است . با توجه به علاقه مندی بزرگسالان به مبل های بادی و داشتن ویژگی های منحصر به فرد در مبل های بادی باعث شد تا بسیاری از تولید کنندگان این محصولات بادی ، مبل بادی کودک را نیز تولید کنند تا کودکان نیز بتوانند از مبل های بادی پرتابل و نرم و راحتی خود استفاده کنند . در این بخش نیز قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل مبل بادی با طرح حیوانات کودک بپردازیم تا بیشتر با محصول آشنا شده و بتوانید با اطلاعات بیشتری ، نسبت به سایر مبل های بادی ، مقایسه هایی را انجام دهید و بهترین و مناسب ترین مبل بادی را خریداری کنید .

تولید و ساخت مبل بادی با طرح حیوانات کودک

ساخت و تولید مبل بادی با طرح حیوانات کودک برگرفته از یک مبل غیر بادی استاندارد می باشد و به همان شکل برای این نوع از مبل ها نیز ارتفاعی برای نشیمنگاه در نظر گرفته شده است و همچنین دسته های مبل و تکیه گاه نیز برای آن طرحی شده است ، زیرا این نوع طراحی از بهترین طراحی ها بوده که می توانید با تهیه آن برای کودکان ، بهترین نوع نشستن را به کودکان هدیه داده و از مشکلات کمری آن ها را دور نگه دارید . وجود تکیه گاه در این مبل بادی به خوبی می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها و مهره های کمری آن ها جلوگیری کند .

از سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصول بادی می توان به داشتن طراحی مواج و برجسته در بخش نشیمنگاه اشاره کرد . توجه داشته باشید که این طراحی می تواند فرم پذیری مبل را بیشتر کند تا بدن در هنگام استفاده تحت فشار قرار نگیرد . طراحی چاپی قرار گرفته بر روی بدنه و همچنین طرح های زیبا و لایه های رنگی در مبل بادی باعث شده است تا این مبل بادی بسیار شیک و زیبا باشد . بنابراین شما می توانید با سلیقه ای که کودکتان دارد ، مبل بادی با طرح حیوانات کودک را انتخاب و آن را خریداری کنید .

ویژگی های مبل بادی با طرح حیوانات کودک

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به مبل بادی با طرح حیوانات کودک اشاره نمود ، سهولت در جابجایی و حمل و نقل آن است . چرا که تمامی حجم این مبل بادی را باد تشکیل داده است . به همین ترتیب حتی خود کودک نیز می تواند مبل بادی خود را برداشته و از آن در هر جایی استفاده کند . بنابراین کودک می تواند برای تماشای تلویزیون ، صحبت با دوستان ، انجام تکالیف و یا بازی های خود از مبل بادی با طرح حیوانات کودک استفاده کند . از این مبل بادی حتی می توان در داخل حمام نیز استفاده کرد ، زیرا بدنه آن کاملا ضد آب است . در رابطه با جنس این مبل بادی در بخش بعدی به صورت کامل صحبت خواهیم کرد .

جنس بدنه مبل بادی با طرح حیوانات کودک

جنس بدنه هر محصولی می تواند مهم ترین دلیل و موثر ترین فاکتور در کیفیت محصول باشد که در مورد محصولات بادی نیز این مورد صدق می کند . برای تولید و ساخت این جنس از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که یکی از بهترین مواد ها برای تولید محصولات بادی است ، زیرا این جنس منعطف است و قدرت کشسانی بالایی دارد ، به همین منظور نرم و راحت بوده و در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت خوبی دارد . 

از دیگر نکات مهم در رابطه با جنس پی وی سی می توان به طول عمر زیاد آن ، عدم حساسیت پوستی ، دوام عالی در برابر ضربه ، قابلیت تعمیر و پنچرگیری و ... اشاره کرد . بنابراین شما و کودکان می توانید با نگهداری صحیح از این محصول بادی ، طول عمر مبل بادی را افزایش داده و سال های سال از محصول استفاده کنید . این جنس با استفاده از برچسب های تعمیراتی به سادگی قابل تعمیر است .

نوع
خانگی
تحمل وزن
55 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
45 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...