مبل بادی بیضی پشتی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره بیضی پشتی دار یکنفره با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی در فروشگاه اینتکس تهران سایت آنلاین فروش مبل بادی

مبل بادی یک نفره بیضی یکی از مبل های بادی با طراحی کاملا نوین و دوست داشتنی است که به خاطر خاص بودن آن در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب می کند. این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .  پشتی و دسته ها با یک شیب ملایم به هم متصل شده اند و دسته ها نیز دقیقا با همان زاویه بالایی به نشیمنگاه متصل شده است که ترکیب بسیار زیبا و دوست داشتنی را فراهم کرده است. بخش اصلی بدنه این کالا از پی وی سی طرح چرم تشکیل شده است. قسمت های داخلی آن نیز مخملی بوده که باعث می شود حس مبل های سنتی به شما منتقل شود و از تعرق نیز جلوگیری می کند. این دو بخش با هم ترکیب بسیار خوبی داشته و رنگ آنها کمی با هم تفاوت دارد. علاوه بر این موارد، ابعاد بزرگ بدنه و دقت بالا در ساخت این محصول باعث شده است که به سادگی وزن صد کیلوگرم را تحمل کند تا گزینه ایده آل برای بزرگسالان باشد. 

مبل بادی بیضی پشتی دار از مبل های بسیار دوست داشتنی با طراحی بی نظیر می باشد که می تواند به عنوان مبل راحتی مورد استفاده قرار بگیرد . توجه داشته باشید که مبل های بادی نیز به مانند مبل های دیگر نرم و راحت هستند ، به خصوص اکر طراحی بسیار خوبی داشته باشند که این محصول این ویژگی های استاندارد را دارد و به همین دلیل نیز در ادامه مطلب به مقد و بررسی کامل این محصول اشاره خواهیم کرد . تا بتوانید به بهترین شکل با محصول آشنا شده و خرید های خود را انجام دهید . 

طراحی و تولید مبل بادی بیضی پشتی دار

طراحی و تولید مبل بادی بیضی پشتی دار به صورت بیضی بوده که در تصویر آن را مشاهده می کنید . این مبل بادی ویژگی ساختاری بسیار خوبی دارد و برای تولید آن حتی از تکیه گاه نیز استفاده شده است ، استفاده از پشتی و تکیه گاه در هر مبل بادی ضروری است و شما بایستی با استفاده از این محصولات درجه یک مبل های بادی خود را خریداری کنید . وجود تکیه گاه می تواند مانع از وارد شدن فشار به اندام های کمری شده و اینچنین می تواند به شما کمک کند تا مدت زمان طولانی را بر روی مبل بادی بنشینید . 

توجه داشته باشید که این مبل بادی از طراحی چند لایه ساخته شده است که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، این طراحی چند لایه می تواند تا حد زیادی دوام مبل بادی را در برابر فشار ها و وزن افراد بالا ببرد . به طوری که مبل بادی بیضی پشتی دار می تواند به خوبی برای بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد . چرا که تحمل وزن آن 100 کیلوگرم است . بنابراین حتی بزرگسالان سنگین وزن نیز به راحتی می توانند از این مبل بادی استفاده کنند . 

جنس بدنه مبل بادی بیضی پشتی دار

جنس بدنه این مبل بادی از لایه های ضخیم pvc می باشد که به بهترین شکل از ضخامت بالا برخوردار شده و برای این محصول استفاده شده است . به خصوص که بخش کف آن از طراحی دولایه ساخته شده است که می تواند دوام بیشتری را داشته باشد . به همین علت در بسیاری از مبل های بادی مشاهده می کنیم که از طراحی دو لایه ساخته شده اند . لایه های پی وی سی استفاده شده در تولید این محصول بادی ، از طراحی چرمی برخوردار است که این طراحی چرمی می تواند زیبایی خاصی را به مبل بادی ببخشد . از سوی دیگر رنگ زرد بدنه این مبل بادی به جذابیت آن افزوده است و باعث شده تا مبل بادی فوق به یکی از مبل های فانتزی تبدیل شود که می توان از آن در هر جایی برای زیبایی ظاهری و متفاوت کردن دیزاین استفاده کرد . 

ویژگی ها و خصوصیات مبل بادی بیضی پشتی دار

از ویژگی های بسیار خوب مبل بادی بیضی پشتی دار می توان به انعطاف پذیری بالا اشاره کرد که به واسطه جنس مرغوبی که در آن استفاده شده است دارای این نرمی و راحتی خاص است . از سوی دیگر این مبل بادی از رویه مواج نیز برخوردار بوده که رویه مواج آن باعث شده است تا انعطاف پذیری و فرم پذیری محصول بیش از حد انتظار رفته و باعث رفع خستگی و جلوگیری از فشار به اندام ها می شود . این جنس کاملا ضد آب است و در صورت خیس شدن صدمه ای به آن وارد نمی شود . از سوی دیگر توجه داشته باشید که مبل های بادی محصولاتی سبک وزن هستند که به خوبی می توانند برای استفاده در مسافرت ها نیز کارایی داشته باشند .

راه اندازی مبل بادی بیضی پشتی دار

استفاده از مبل بادی بیضی پشتی دار بسیار ساده و آسان است و تنها نیاز است تا بدنه محصول که ساختار بادی دارد را راه اندازی کنید . برای راه اندازی نیز می توانید از پمپ های باد استفاده کنید تا راه اندازی را برای شما بسیار ساده تر و راحت تر کند . توصیه می شود که از مبل بادی در محل های مناسب و بر روی فرش ها یا موکت و هر نوع زیراندازی استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که برخوردی با اجسام تیز نداشته باشند تا آسیبی نبینند . شما می توانید مبل بادی بیضی پشتی دار را با ضمانت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
105 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی سوزنی
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه موج دار
دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد تعریق
قابل استفاده در فضای باز
دارای بدنه بیرونی ضد آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...