مبل بادی تاجدار زرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره بیضی پشتی دار یکنفره با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی در فروشگاه اینتکس تهران سایت آنلاین فروش مبل بادی

مبل بادی یک نفره تاجدار زرد یکی از محصولات جدید و دوست داشتنی می باشد که طراحی آن بر اساس مبل های بادی روز دنیا صورت گرفته است. البته محصولات بهتری نیز از نظر ظاهری تولید شده اند اما در میان مبل های بادی فانتزی بازار این مبل طراحی بسیار خوبی داشته و بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. این کالا مناسب استفاده در محیط های رسمی نیست اما می توانید آن را در منزل و یا اتاق خواب یا به عنوان مبل بادی کودک مورد استفاده قرار دهید. یکی از بخش های اصلی این محصول دسته ها و پشتی آن است که به خوبی طراحی شده است و باعث افزایش راحتی آن می شود. از این رو استفاده طولانی مدت از این مبل بادی باعث خستگی و مواردی از این قبیل نخواهد شد . این محصول را شما می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی تاجدار زرد از زیبا ترین مبل های بادی طراحی شده بازار است که برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است ، این مبل بادی می تواند تا وزت های بسیار بالا را نیز تحمل کند . توجه داشته باشید که مبل های بادی نیز به مانند مبل های دیگر می توانند برای وزن های بالا نیز مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی یکی از بهترین و نرم ترین مبل هایی هستند که می توانند سطحی نرم و طبی را برای شما به همراه داشته باشند . بنابراین اگر به دنبال مبلی هستید که نرم و راحت باشد ، مبل های بادی یکی از بهترین مبل ها برای استراحت کردن خواهند بود . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول به نقد و بررسی کامل مبل بادی تاجدار زرد خواهیم پرداخت .

طراحی و تولید مبل بادی تاجدار زرد

طراحی و تولید مبل بادی تاجدار زرد بسیار عالی بوده و ساختار آن نیز بسیار طبی می باشد . توجه داشته باشید که روند طراحی و ساختاری که این مبل بادی دارد بسیار شبیه به مبل های دیگر است که ساختاری تاجدار دارند . همچنین وجود دسته ها در بخش های کناری به همراه تکیه گاه بلند و مرتفع آن باعث شده است که استفاده از مبل بادی بسیار لذت بخش و دوست داشتنی باشد . توجه داشته باشید که این مبل بادی از نظر ابعادی نیز استاندارد بوده و می تواند برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان نیز مناسب باشد . 

از ویژگی های بسیار خوبی که در طراحی مبل بادی تاجدار زرد استفاده شده است ، می توان به رویه مواج آن اشاره نمود . این رویه مواج هم در بخش نشیمنگاهی و همچنین در بخش تکیه گاه مبل قرار دارد که می تواند انعطاف پذیری مبل بادی را بسیار زیاد تر کند تا اینچنین احساس راحتی بیشتری را داشته باشید . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی تاجدار می تواند خاصیتی ضد تعریق نیز داشته باشد که علت آن نیز وجود طراحی برجسته بر روی مبل بادی می باشد .

راه اندازی مبل بادی تاجدار زرد

راه اندازی این مبل بادی بسیار ساده و سریع انجام خواهد شد . برای اینکه بتوانید با سرعت بیشتری مبل بادی را راه اندازی کنید ، می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری کنید . از جمله پمپ های باد می توان به انواع پمپ های باد دستی ، برقی ، پدالی و ... اشاره کرد که بهتر است برای راه اندازی مبل بادی تاجدار زرد از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به هیچگونه برق ندارند و در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که مبل های بادی پرتابل و قابل حمل هستند ، به همین دلیل استفاده از پمپ های باد دستی که آن ها نیز پرتابل خواهند بود ، می تواند بسیار مناسب تر باشد .

جنس بدنه مبل بادی تاجدار زرد

جنس بدنه مبل بادی تاجدار زرد از pvc طرح چرم است . این جنس یکی از بهترین اجناس برای تولید و ساخت لایه های محصولات بادی است که به واسطه انعطاف پذیری بی نظیرش می تواند در تولید محصولات بادی همچون مبل های بادی ، تخت خواب بادی و تشک بادی مناسب باشد . این جنس طول عمر بالایی دارد و در برابر فشار زیاد نیز مقاوم است و می تواند با قدرت کشسانی خود به خوبی وزن بالا را تحمل کند . از سایر ویژگی های این جنس می توان به ضد آب بودن آن و البته قابلیت تعمیر پذیری آن اشاره کرد .

قیمت مبل بادی تاجدار زرد

قیمت مبل بادی تاجدار زرد در مقایسه با خرید مبل های دیگر بسیار ارزان تر بوده و شما می توانید این محصولات را به صورت تک نیز خریداری کنید . توجه داشته باشید که در صورت موجود بودن محصول شما می توانید از قیمت آن مطلع شوید . برای کسب اطلاع از قیمت مبل بادی تاجدار زرد می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس گرفته و نسبت به قیمت محصول و البته سایر مشخصات مبل بادی تاجدار زرد مطلع شوید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
85 کیلو گرم
طول
105 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی سوزنی
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه طرح تاجدار
دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد آب
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...