مبل بادی تاجدار یک نفره آبی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره اینتکس تاجدار یک نفره آبی یکی از محصولات جدید با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران و ارسال کشور به تمام نقاط کشور

مبل بادی یک نفره تاجدار intex یک نفره آبی یکی از محصولات جدید و دوست داشتنی جدید بازار می باشد که طراحی قسمت بالای آن به صورت تاجدار بوده و فرم بسیار خوبی دارد. بخش اصلی بدنه دارای جنس پی وی سی بسیار ضخیمی بوده که فشار وارده را تا وزن 85 کیلوگرم به سادگی تحمل می کند. بخش های مختلف بدنه به صورت پرس های حرارتی به هم متصل شده است. این مبل بادی مشابه مبل های سنتی طراحی شده اما بدنه آن کمی فانتزی بوده که باعث می شود نتوان از این محصول در محیط های رسمی استفاده کرد. با این وجود قابل استفاده در منزل اتاق خواب و یا در شرایط مختلفی همانند مسافرت و ... است که ارزش خرید آن را افزایش می دهد.

مبل بادی تاجدار یک نفره آبی از بهترین مبل های بادی موجود در فروشگاه اینتکس تهران می باشد که می توان از آن به عنوان یک مبل بادی راحتی استفاده کرد . ساختار بی نظیر محصول ، باعث شده است تا بسیاری از افراد به دنبال مبل های بادی باشند و کارهای روزمره خود که به صورت نشسته بوده و یا قصد استراحت کردن طولانی دارند ، از مبل بادی تاجدار یک نفره آبی استفاده کنند . در این مطلب نیز فروشگاه اینتکس تهران قصد دارد تا به صورت جامع به بررسی بیشتر مبل بادی تاجدار یک نفره آبی پرداخته و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهد . تا اینچنین شما عزیزان بهتر بتوانید تصمیم گرفته و اقدام به خرید مبل بادی تاجدار یک نفره آبی کنید .

ساخت مبل بادی تاجدار یک نفره آبی

ساخت و طراحی مبل بادی تاجدار یک نفره آبی شبیه به مبل های غیر بادی بوده و به مانند آن ها دارای دسته های کناری و همچنین تکیه گاه می باشد که باعث شده است تا مبل بادی کاملا آرگونومیک و طبی باشد . از جمله ویژگی های ساختاری این مبل بادی می توان به ابعاد آن اشاره نمود . در بخش مشخصات می توانید نسبت به ابعاد مبل بادی تاجدار یک نفره آبی اطلاعات کامل تری را کسب کنید . این ابعاد کاملا استاندارد بوده و می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند . تحمل وزنی که برای مبل بادی تاجدار یک نفره آبی در نظر گرفته شده است ، 85 کیلوگرم می باشد که یک وزن ایده آل بوده و می تواند فضا را برای استفاده بزرگسالان فراهم کند . 

بنابراین می توان گفت که هر فردی که وزنی زیر 85 کیلوگرم دارد می تواند از این مبل بادی استفاده کند . همچنین این مبل بادی دارای یک ویژگی بسیار خوب دیگر است که آن هم داشتن رویه مواج است که باعث شده تا این مبل بادی به خوبی بتواند انعطاف پذیری لازم را از خود نشان داده تا اینچنین انعطاف پذیری خوب آن مانع از وارد شدن فشار به اندام هایتان شود .

جنس بدنه مبل بادی تاجدار یک نفره آبی

جنس بدنه مبل بادی تاجدار از لایه های بسیار خوب پی وی سی می باشد . این لایه ها یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشند . به طوریکه استفاده زیادی از این جنس در تولید مبل های بادی می شود . دلیل آن نیز انعطاف پذیری بسیار عالی لایه های پی وی سی می باشد . این انعطاف پذیری خوب می تواند موجب نرمی و راحت بودن مبل بادی شود تا فرد احساس خوبی را با نشستن بر روی مبل داشته باشد . پی وی سی استفاده شده در تولید این محصول طراحی چرمی داشته و به همین دلیل نیز می تواند زیبایی خاصی را ازخود به نمایش بگذارد . شما می توانید از این مبل بادی فانتزی نیز برای زیبا تر کردن و منحصر به فرد شدن دیزاین خانه نیز استفاده کنید .

شیوه راه اندازی مبل بادی تاجدار یک نفره آبی

برای راه اندازی مبل بادی تاجدار یک نفره آبی شما تنها نیاز به پمپ باد دارید تا ازطریق دریچه بادی که بر روی بدنه قرار داده شده است ، محصول را راه اندازی کنید . البته توجه داشته باشید که راه اندازی این مبل بادی با استفاده از پمپ های باد تنها یک پیشنهاد بوده و شما می توانید برای راه اندازی آن از سایر روش ها نیز استفاده کنید . ولی توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی بدنه خیلی بیش از حد باد نکنید که بدنه تحت فشار قرار بگیرد .

مراقبت و نگهداری از مبل بادی تاجدار یک نفره آبی

برای مراقبت از مبل بادی تاجدار یک نفره آبی بهتر است که آن را بر روی موکت یا فروش راه اندازی کنید ، استفاده از محصول بر روی سرامیک نیز مشکلی ندارد ، ولی توجه داشته باشید که از آن بر روی زمین های سنگی ، شنی ، آسفالت ، خاکی و ... استفاده نکنید ، زیرا ممکن است سنگ ریزه ها و یا سایر اشیاء نوک تیز باقی مانده بر روی زمین به بدنه محصول بادی آسیب وارد کند . با این وجود شما قادر به تعمیر مبل بادی تاجدار یک نفره آبی به وسیله برچسب تعمیرات خواهید بود .  

نوع
خانگی
تحمل وزن
85 کیلو گرم
طول
105 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی سوزنی
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه طرح تاجدار
دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد آب
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...