مبل بادی تاشو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 94 سانتی متر
  • عرض: 73 سانتی متر
1,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل بادی تاشو ، از سری مبل های بادی می باشد که می توان آن را به تشک تبدیل کرد . این محصول برای استفاده کودکان طراحی شده است .

مبل بادی تاشو که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات بادی اینتکس تهران می باشد که این محبوبت را می توان به دلیل ویژگی های بالای آن دانست . از مهم ترین ویژگی های این مبل بادی ، خاصیت تا شدن آن را می توان نام برد،  چرا که با تا شدن و باز شدن مبل می توانید آن را به تشک بادی پشتی دار تبدیل کنید . پس با خرید این مبل بادی می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم از آن به عنوان مبل بادی و تشک بادی استفاده کنید . همچنین این مبل بادی دارای تکیه گاه و بالش سرخود بادی می باشد که در اندازه های استاندارد تولید شده و می توانند کمر ، گردن و سر افراد را در حالت بسیار مناسب و خوبی قرار بدهند . وزنی که این محصول می تواند تحمل کند 90 کیلوگرم است و به همین خاطر نگران آسیب دیدن آن نشوید  . کیفیت بالای این مبل را می توان به علت بالا بودن کیفیت بدنه دانست . جنس بدنه این محصول بادی از PVC می باشد ، این جنس به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارد برای تولید مبل های بادی مناسب بوده و تولید کنندگان نیز برای بالا رفتن کیفیت محصولات خود با فشرده سازی و مقاوم کردن این جنس ، آن را در ساخت مبل به کار گرفته اند . رویه و بخش کناری پی وی سی این مبل دارای طراحی چرمی می باشد . طرح چرم باعث شده تا مبل بسیار شیک و زیبا شود . قسمت نشیمنگاه این مبل نیز مواج بوده و به همین خاطر رویه مبل تاشو ، بسیار نرم شده و دارای انعطاف پذیری بیشتری شده است .


مبل بادی تاشو

مبل بادی تاشو یکی دیگر از محصولاتی است که با وجود ظاهر ساده ای که دارد جزو بهترین و کار آمد ترین محصولات می باشد. کارایی متعدد موجود در این مبل بادی سبب می شود که استفاده از آن بیش تر باشد و به همین جهت طراحان و سازندگان نیز آن را به گونه ای با دوام ساخته اند. دفعات استفاده از محصول بادی زیاد می باشد به همین جهت محصول سازگاری های لازم را دارا بوده و می تواند محبوب ترین محصول بادی برای استراحت افراد باشد. علاوه بر آن این مبل بادی به گونه ای ساخته شده است که می توان آن را در مسافرت نیز با خود به همراه داشت و از وجود آن بهره لازم را برد. مبل بادی اجزای مختلفی دارد به طوری که با وجود آن ها قابلیت های متعددی نیز پدید آمده و می توان آن را در فضا های مختلف مورد استفاده قرار داد. مبل بادی محصولی مسافرتی و سبک محسوب می شود که به همراه داشتن آن در سفر راحتی و آسایش را در زمان استراحت برای افراد ایجاد می کند. برای خرید این محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


اجزای تشکیل دهنده مبل بادی

همان طور که در عکس محصول می بینید این مبل بادی دارای رویه مخمل می باشد تا به راحتی و نرمی افراد کمک بسیاری کرده و بتواند بهترین در زمان استراحت آن ها باشد. این مبل بادی رنگبندی بدنه نیز داشته که همگی آن ها طیف تیره ای از رنگ های را تشکیل می دهند. این بدنه با چنین رنگ هایی قادر به حفظ تمیزی خود می باشد تا استفاده کنندگان به راحتی بتوانند بر روی آن بنشینند. محل نشیمن دارای دو لایه است که یکی در زیر دیگری تا شده است. این بخش در واقع بخشی می باشد که در بند بعدی بیش تر به آن می پردازیم. بر روی بخش نشیمن نیز یک قسمت وجود دارد که بادی و نرم می باشد و دارای قدرت منعطف بودن فراوانی می باشد. این بخش تکیه گاه بوده و افراد را احاطه کرده است. در بالای این قسمت نیز بالش بادی کوچکی قرار گرفته است تا در زمان لازم به کار آید و استفاده گردد. این بخش ها همگی قابل جدا سازی از بدنه می باشند.


تبدیل شدن به تخت بادی

قابلیت منحصر به فرد این مبل بادی این است که می تواند با توجه به تاشو بودن به راحتی به صورت تخت بادی در بیاید و در فضاهای مختلف مورد استفاده افراد قرار گیرد. همان طور که گفته شد محصول نشیمنی تاشو دارد که بر روی هم قرار گرفته اند. این بخش قابل باز شدن است و در واقع تای محصول باز می شود. وقتی این بخش باز شد شما می توانید نشیمنی بزرگ و گسترده داشته باشید تا به عنوان تخت بادی از آن استفاده نمایید. بخش هایی که به عنوان تکیه گاه و بالش بادی نیز وجود دارند جدا می شوند و محصول به صورت یک تشک یک تکیه در می آید. با داشتن این محصول در مسافرت نیز مزیت هایی با افراد همراه است و در هر زمان می توانند اقامت داشته باشند و به استراحت بپردازند. در زمان تبدیل شدن به تخت بادی ارتفاع بدنه از سطح مناسب می باشد و می تواند نرمی و لطافت بسیار زیادی را دارا باشد.


ضد تعریق و ضد حساسیت

این مبل بادی محصولی برای مخاطبینی است که در تمامی سنین قرار دارند. در واقع این محصول مخاطب خاصی ندارد و می توان آن را برای تمامی رده های سنی استفاده نمود. مزیت های موجود در بدنه آن باعث ایجاد طرفداران بسیار زیادی شده است که تمایل به استفاده از محصول داشته و سعی در این دارند که بتوانند بهترین شرایط را تجربه کنند. این مبل بادی رویه ای مخمل دارد که قابلیت ضد حساسیت داشته و ضد تعریق است. به همین جهت در زمان طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد و با این نوع استفاده شرایط برای خواب راحت نیز وجود دارد.


خرید

اگر قصد خرید مبل بادی تاشو را دارید به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
94 سانتی متر
عرض
73 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
دارای رویه ضد تعریق
طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
دارای تکیه گاه عروسکی
بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...