مبل بادی حفاظ دار طرح خرس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 25 کیلو گرم
  • طول: 47 سانتی متر
  • عرض: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و فروش صندلی بادی و مبل بادی با قیمت ارزان در سایت آنلاین مبل بادی

مبل بادی حفاظ دار یکی از مبل های بادی جدید و دوست داشتنی می باشد که طراحی آن از بسیار از محصولات این دسته بندی بهتر بوده و بدون شک رنگ بندی و طراحی شیک آن نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. بخش اصلی بدنه سبز روشن می باشد که از کد رنگی ملایمی نیز در ساخت آن استفاده شده است و در کنار رنگ زرد سایر قسمت ها بدون شک نظر شما و کودک را جلب خواهد کرد. در قسمت جلویی یک حفاظ استوانه ای برای جلوگیری از برهم خوردن تعادل خودک قرار داده شده که یک استیکر خرس نیز بر روی آن چسبانده شده است. این مبل بادی را می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی با خالی کردن باد آن حمل و در محل جدیدی نصب کنید . برای تهیه این محصول شما می توانید به صورت حضوری به تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید . 

مبل بادی حفاظ دار طرح خرس یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین مبل های بادی کودک می باشد که توسط شرکت اینتکس تهران روانه بازار شده است . این محصول دارای رویه ای با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد که در تست های انجام شده ، عملکرد ایده آلی را از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی حفاظ دار طرح خرس همراه ما باشید .




طراحی و آرگونومی ساخت :


مبل های بادی کودک باید دارای ساختار مناسب باشند تا به خوبی ایمنی کودک را حفظ نمایند . این مبل بادی کودک دارای حفاظی بادی در بخش جلویی خود می باشد که از بیرون افتادن کودک به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین رنگبندی و طرح های مختلفی از این محصول به بازار عرضه شده است که از این رو در همان ابتدای عرضه ، با فروش فوق العاده ای مواجه شده است . همچنین سطح نشیمنگاه این محصول دارای رویه ای مواج می باشد که به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . همچنین راه اندازی این محصول به راحتی و توسط انواع پمپ های باد برقی و یا دستی امکان پذیر می باشد . شایان ذکر است که در صورت درخواست شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن از جهت رفع بخش آسیب دیده استفاده نمایید . علاوه بر آن خدمات پس از فروش نیز برای تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که توسط کادری مجرب و کار آزموده صورت می گیرد . 


جنس بدنه :


جنس بدنه مبل های بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . این مبل بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، از نرمیو انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین ساختار این محصول به گونه ای می باشد که به خوبی با بدن کودک تطابق پیدا کرده و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس ختگی به بدن وی دست ندهد . لازم به ذکر است که به منظور بالا بردن استحکام این محصول در برابر فشار حاصل از وزنی که بر روی آن قرار می گیرد در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است .



ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


ابعاد این مبل بادی به مشخصات ( طول : 43 سانتی متر ، عرض : 25 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای کودک به هنگام نشستن فراهم می آورد . وزن این مبل بادی بالغ بر 0.9 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . از این رو مبل بادی حفاظ دار طرح خرس می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرها باشد . قابلیت تحمل وزن در این مبل بادی برابر با 30 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . 


جمع بندی :


این مبل بادی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین مبل های بادی در زمینه محصولات بادی کودک می باشد که با توجه به طراحی مهندسی شده ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کودک خود باز کند . جنس رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که به منظور بالا بردن استحکام آن در بخش کف این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است . همچنین وزن این مبل بادی بالغ بر 0.9 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن 30 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل بادی حفاظ دار طرح خرس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
25 کیلو گرم
طول
47 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودکان
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...