مبل بادی دو نفره قرمز رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 160 کیلو گرم
  • طول: 144 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره قرمز رنگ از سری مبل های بادی جدید با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی مبل بادی intex و بست وی

مبل بادی دو نفره قرمز رنگ از سری مبل های بادی جدید و با کیفیتی است که طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد که باعث افزایش جذابیت آن شده است. این محصول دارای ویژگی های فراوانی بوده که از جمله آنها می توان به جنس بدنه بسیار خوب و عالی ساخته شده از لایه های ضخیم پی وی سی طرح چرم به همراه اتصالات کاملا مستحکم اشاره کرد که در مجموع باعث به وجود آمدن محصولی فوق العاده شده است. بخش اصلی بدنه از دو قسمت نشیمنگاه و پشتی ساخته و با رعایت استاندارد های مبل بادی منجر به ساخت کالایی بسیار راحت شده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی دو نفره قرمز رنگ با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی دو نفره قرمز رنگ


مبل بادی دو نفره قرمز رنگ یکی از مبل های زیبا و با دوامی است که ساختار ان به گونه ای طراحی شده که می توانید از ان در هر فضایی به راحتی استفاده نموده و از داشتن ان لذت ببرید. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و نرمی و راحتی را به شما هدیه خواهد داد که این مورد در کنار رنگ شاد و جذاب این محصول سبب  شده تا یک پیشنهاد فوق العاده باشد پس ما را دنبال کنید تا مزایای بیشتری از این محصول را برای شما به زبان اوریم...


طراحی و ارگونومی ساخت


اگر نگاهی ساده و کلی را به این محصول بیندازید می توانید متوجه این موضوع شوید که این کالا دارای طراحی فوق العاده ساده و در عین خاص و جذابی خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بخش کف این کالا به صورتی بر روی زمین قرار می گیرد که باعث می شود تا بتوانید با خیال راحت از ان استفاده کرده و انعطاف پذیری را به دست اورید. هم چنین دو عدد نشیمنگاه فرو رفته را هم می توانید بر روی این مبل مشاهده کنید که سبب شده تا افرادی که از این محصول استفاده می کنند نرمی و راحتی را به صورت کامل احساس کرده و در طولانی مدت هم خسته نشوند. هم چنین دور تا دور این محصول را هم تکیه گاهی تشکیل داده است که هم می توانید از ان برای قرار گیری دستان خود استفاده کرده و هم سر و گردن خود را هم در بخش بالایی ان تکیه دهید که باعث می شود تا احساس راحتی بیشتری به شما بخشیده شود. هم چنین رنگ قرمز یکدست این محصول هم از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار خواهد رفت.



جنس بدنه


قطعا بدنه اصلی این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های ان به شمار می رود که با رویه ای ساخته شده از نوع PVC طرح چرم سبب شده تا احساس فوق العاده ای را پس از نشستن بر روی این محصول داشته باشید. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع PVC طرح چرم و کف ان نیز از نوع PVC دو لایه طراحی و تولید شده است که باعث شده تا مقاومت بالایی را هم داشته باشد.


ابعاد و وزن


این محصول دارای وزن 5 کیلو گرم می باشد که همین عامل سبب شده تا پس از راه اندازی کامل این محصول نیز بتوانید به راحتی ان را جا به جا کرده و از ان در فضایی دیگر هم استفاده نمایید. هم چنین ابعاد این محصول نیز به صورت ( طول : 144 انتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که باعث شده تا فضای خوبی را در اختیار شماقرار دهد. هم چنین تحمل وزن این کالا هم 160 کیلو گرم خواهد بود.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


شما برای راه اندازی این محصول قطعا نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که پس از تهیه این کالا به صورت جداگانه می توانید از طریق دریچه های باد این محصول اقدام به راه اندازی ان کرده و این محصول را به صورت کامل و دقیق باد کنید که از مزایای خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مراقبت از این محصول بادی کاری ساده و اسان است که تنها باید یک سری نکات اصلی را دانسته و ان ها را به بهترین شکل ممکن رعایت نمایید. این نکات شامل عدم ضربه زدن ، عدم سوارخ کردن ، عدم نزدیک کردن اشیا نوک تیز ، عدم جامپینگ و پریدن بر روی این محصول و از این قبیل کار ها می باشد که با رعایت همه ان ها سلامت این محصول حفظ خواهد شد.


جمع بندی


مبل بادی دو نفره قرمز رنگ یکی از محصولات با دوام و با کیفیتی است که دارای نشیمنگاه فرو رفته و مواج بوده و دارای دستگیره های حمل و نقل هم می باشد. هم چنین رنگ جذاب این محصول و بدنه ضد اب ان هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
160 کیلو گرم
طول
144 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
طراحی و رنگ زیبا
بدنه ضد آب
پرتابل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...