مبل بادی روی آب تاشو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تاشو
  • تحمل وزن: 110 کیلوگرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب تاشو یکی از محصولات جدید و با کیفیت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس ارسال به سراسر کشور

مبل بادی روی آب تاشو یکی از محصولات جدید و با کیفیت است که پیش از این در محصولات اینتکس و بست وی نیز دیده بودیم. این محصول با کیفیتی به مراتب پایین تر از لوازم تفریحات آبی این دو شرکت دارد اما در میان سایر محصولات مشابه از متریال قابل قبولی در ساخت آن استفاده شده است. این محصول از سه محفظه باد که شامل پشتی، و دو تکه پایینی می شود. تمامی قسمت های بدنه با رنگی مشابه نقره ای براق تولید شده اند و جنس تمامی بخش ها از PVC می باشد که در مقابله با آب کاملا مقاوم است و می تواند در صورت استفاده صحیح طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. 

مبل بادی روی آب تاشو

مبل بادی روی آب تاشو جزو محصولات بادی می باشد که هم زیبایی و جذابیت ظاهری داشته و هم دارای کیفیت و دوام بالایی می باشد. این مبل بادی را می توان در محیط های مختلف و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار داد و در هر زمانی بالاترین بهره برداری را از آن کرد. اگر به دنبال محصولی این چنین با کیفیت هستید ولی می خواهید قیمتی بسیار مناسب و ارزان داشته باشد ما به شما پیشنهاد می دهیم تا این مبل بادی را خریداری کنید و از مزیت های آن بر روی سطح آب و همچنین در فضای خشکی استفاده نمایید و در این مناطق فضایی نرم و راحت را برای استراحت داشته باشید. بخش های مختلفی در این مبل بادی پدید آمده است که می تواند کارایی و قابلیت های محصول را بالا برده و سبب ایجاد مخاطبان فراوان شود و بتواند محبوبیت بسیاری در زمینه تفریحات آبی کسب نماید. جهت اطلاع از ویژگی های مهم این مبل بادی روی آب تاشو به موارد زیر توجه کنید.


بخش های مختلف و بادی

مبل بادی مدنظر دارای بخش های گوناگونی است که در مجموع تشکیل دهنده این محصول می باشند. این بخش ها همگی بادی بوده و به صورت جداگانه باد می شوند و می توانند دوام و کارایی محصول را بالا ببرند. در این زمان اگر مشکل و یا صدمه ای شامل حال بخشی از محصول شود تنها لازم است در آن قسمت به رفع عیب و جلوگیری از صدمه پرداخت و این خسارات در بخش های دیگر نمایان نمی شود و آن ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این محصول بادی دارای یک بالش بادی سرخود و یک پشتی بادی و نیز دو لایه نشیمن بادی می باشد که همگی در کنار هم با دقت فراوان قرار گرفته اند و می توانند یک مبل بادی نرم را در عین زیبایی و شفافیت بسیار پدید آورند و با ایجاد چنین نشیمنی از خستگی افراد جلوگیری کنند. 


محفظه های باد جدا از هم

بر روی بدنه این مبل بادی سه عدد محفظه برای باد کردن آن در نظر گرفته شده است که می تواند بخش های مختلف آن را به صورت جداگانه باد نمود. این محفظه ها یکی بر روی بالش بادی قرار دارد و یکی بر روی پشتی و دیگری بر روی نشیمن محصول واقع شده است. با داشتن یک پمپ بادی در هر سایزی به راحتی می توان بر حسب نیاز بخش های مختلف محصول را باد نمود و با باد کردن آن به صورت دقیق و یک اندازی محصولی استوار و مقاوم را ایجاد کرد و در هر زمان می توان از آن استفاده کرد. در برخی مواقع شما نیازی به استفاده از محصول ندارید و در واقع به مسافرت و یا تفریح نمی روید و نیازمند نگه داری دقیق این مبل بادی در بخشی از منزل خود هستید. در این زمان تنها کافی است از طریق محفظه ها باد درون مبل بادی را تخیله نموده و پس از تخلیه کامل بدنه خالی از باد را در محلی امن و به دور از اشیاء نوک تیز و برنده قرار داد.


رنگی شفاف و بی نظیر

تمامی قسمت های این محصول یک رنگ می باشد و در تمامی بخش ها کیفیت این رنگ به طور یکسان پخش شده است و محصول را به زیبایی در اختیار افراد خریداری قرار می دهد. این بدنه زیبا دارای رنگ نقره ای می باشد که بسیار شفاف و براق بوده و با داشتن شکلی شیشه ای می تواند مورد علاقه تمامی افراد قرار گیرد. این بدنه در بخش زیرین ضخامت بالاتری داشته و قادر به تحمل وزن و فشار افراد گوناگون است و می تواند تمامی فشار ها را نیز تحمل کند. اما بخش رویی که تکیه گاهی راحت برای استراحت است دارای ضخامت نسبی می باشد که برای انجام تکیه سازگاری داشته است.


خرید

به جهت خرید مبل بادی روی آب تاشو هم اکنون می توانید به وب سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول را با کیفیت گفته شده خریداری کنید.

نوع
تاشو
تحمل وزن
110 کیلوگرم
طول
203 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
جنس بدنه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC وینیل طرح چرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
وزن
1.7 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
قابلیت تاشو و تبدیل به مبل
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب استفاده در استخر
شرکت سازنده
اقلام همراه
برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...