مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 97 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ریلکس یک نفره ریلکس یکی از مبل های بادی جذاب و زیبا می باشد، نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی intex  در تهران با قیمت ارزان

مبل بادی ریلکس یک نفره ریلکس یکی از مبل های بادی جذاب و زیبا می باشد که طراحی بسیار دوست داشتنی دارد و از المان های استاندارد سایر محصولات در ساخت آن استفاده شده است. بخش اصلی بدنه دارای لایه هایی ساخته شده از  PVC می باشد که ضخامت بسیار خوبی دارد و می تواند فشار وارد را تا وزن 100 کیلوگرم به سادگی تحمل کند. علاوه بر این پرس های حرارتی بدنه نیز تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت این محصول داشته اند که باعث بهبود کلی تجربه استفاده از آن شده است. بدنه دارای دو رنگ قرمز و سفید بوده و طراحی آن نیز بسیار دوست داشتنی و فوق العاده است تا در زمان استفاده راحتی خوبی داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ مدلی جدید از سری مبل های بادی نرم و انعطاف پذیر فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با توجه به ساختار ایده آل و طبی خود می تواند به عنوان یک مبل بادی نرم و راحتی استفاده کرد ، به همین دلیل نیز برای این مبل بادی ، نام مبل بادی ریلکس را قرار داده اند تا اینچنین بتوانید برای ریلکس کردن از مبل بادی استفاده کنید . مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و می تواند برای تمامی سنین به راحتی قابل استفاده باشد . در ادامه به نقد و بررسی کامل و جامع این محصول اشاره خواهیم کرد . 

ساخت مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ

برای تولید و ساخت این مبل از ساختار بادی استفاده شده است که یکی از بهترین ساختار ها برای تولید مبل های بادی نرم و راحت است که می توانید با استفاده از آن به خوبی در هر جایی که دلخواهتان است ، ریلکس کنید . توجه داشته باشید که این محصولات پرتابل هستند و به دلیل ساختار بادی خود بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید آن را حمل کنید . توجه داشته باشید که مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ در حالت بسته بندی خود تنها به 2 کیلوگرم دارد و به آسانی می توانید آن را برداشته و با خود حمل کنید . 

بخش نشیمنگاه مبل بادی به صورت گود طراحی شده است ، این طراحی گود می تواند به خوبی باعث انعطاف پذیری بی نظیر مبل بادی شود ، این در حالی است که مبل های بادی فوق دارای پشتی و تکیه گاه شیبدار بوده و از ویژگی رویه مواج نیز برخوردار است ، این رویه مواج به خوبی می تواند انعطاف پذیری لازم را به مبل بادی ببخشد . بنابراین توجه داشته باشید که مبل های بادی که دارای رویه مواج می باشند ، انعطاف پذیر تر از سایر مدل ها می باشد . در بدنه این مبل بادی دو جالیوانی قرار دارد که می توانید از آن برای نگهداری وسایل و نوشیدنی های خود استفاده کنید .

جنس مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ

برای تولید و ساخت مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است . این پی وی سی ها رنگی بوده و هر دو بخش سفید رنگ و قرمز رنگ مبل بادی نیز از همین جنس تولید شده است . یکی از ویژگی های بسیار خوب این جنس انعطاف پذیری بسیار خوب آن است که می تواند یک بستر مناسب را برای نشستن و دراز کشیدن استفاده کنید . همچنین این جنس می تواند دوام خوبی را در برابر فشار و وزن های بالا داشته باشد . به طوریکه شرکت تولید کننده مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ تحمل وزن آن را 100 کیلوگرم در نظر گرفته است که به خوبی می تواند وزن تمامی افراد را تحمل کند .

راه اندازی و استفاده از مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ

در بدنه مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ دریچه باد قرار داده شده است که می توانید از آن طریق به سادگی مبل بادی را راه اندازی کنید . این دریچه ها قابلیت اتصال نازل پمپ باد را داشته و می توانید از این طریق حتی با استفاده از پمپ های باد نیز به راحتی مبل بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . برای راه اندازی این مبل بادی می توانید از سایر پمپ های باد نیز استفاده کنید . 

جمع بندی

با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که در رابطه با مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ اشاره کردیم ، می توان گفت که این مبل بادی به خوبی به عنوان یک مبل ایده آل مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین طراحی شیبدار این مبل بادی برای افرادی که دوست دارند ریلکس کنند ، می توانند مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ را خریداری کرده و از آن استفاده کنند . شما می توانید مبل بادی ریلکس یک نفره دو رنگ را با قیمت ارزان و مناسب به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن سال های سال استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی برای محصول ایجاد شود .

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
97 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای دو جای مخصوص بطری
دارای بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...