مبل بادی شفاف یک نفره سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 65 کیلو گرم
  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 55 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شفاف یک نفره یکی از محصولات جدید ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

مبل بادی شفاف یک نفره یکی از محصولات جدید و با کیفیت می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد و بدون شک نظر شما را سوی خود جلب خواهد کرد. بخش اصلی این بدنه گرد بوده و دارای نشیمنگاه گرد بوده که با جریان دادن هوا از این قسمت ها باعث ضد تعریق شدن آن می شود. پشتی این مبل نیز نیم دایره بوده و با دسته های آن یک تکه شده است و نیاز های شما را بر طرف می کند. علاوه بر این یک تکه بودن بدنه باعث شده است تا در برابر فشار مقاومت آن افزایش یابد و احتمال صدمه دیدن آن نیز کاهش پیدا کند. این مبل بادی کاملا پرتابل بوده و می توانید با خالی کردن باد بدنه و پشتی به سادگی ان را حمل کرده ودر محل دیگری راه اندازی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید .

مبل بادی شفاف یک نفره سبز با طراحی شفاف و ژله ای خود ، به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است که دوست داران مبل های بادی فانتزی به خوبی می توانند از این محصولات استفاده کنند و از داشتن چنین مبل های بادی بی نظیر و زیبا لذت ببرند . توجه داشته باشید که مبل بادی شفاف یک نفره سبز بیشتر برای سنین کودک و نوجوان مناسب می باشد و به خوبی می تواند تا وزن 65 کیلوگرم را نیز تحمل کند . ابعاد محصول نیز در بخش مشخصات درج شده است که می توانید با در نظر داشتن ابعاد محصول به درستی انتخاب خود را انجام دهید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با مبل بادی شفاف یک نفره سبز خواهیم نمود می توانید بهتر این محصول را شناخته و با اطلاعات کافی تری مبل بادی خود را خریداری کنید .

نحوه تولید و ساخت مبل بادی شفاف یک نفره سبز

برای ساخت این مبل بادی از طراحی بی نظیر بادی استفاده شده است ، شاید در ابتدا به این فکر کنید که یک مبل بادی نمی تواند کیفیت خوبی را داشته باشد ، ولی اصلا اینطور نبوده و شرکت های سازنده محصولات بادی با استفاده از طراحی های بی نظیر و همچنین مواد اولیه عالی ، مبل های بادی را با ساختار های بی نظیر تولید کرده اند که به خوبی می تواند وزن هر فردی را تحمل کند . 

هر چند مبل های بادی برای رده سنی مختلفی تولید می شوند و هر یک از آن ها می توانند یک آستانه تحمل وزنی داشته باشند که با توجه به این موضوع افراد زیر 65 کیلوگرم به سادگی می تواندی از این مبل بادی استفاده کنید . این مبل بادی علاوه بر  دوام بسیار خوبی که دارد ، از طراحی طبی برخوردار بوده و با استفاده از تکیه گاه بسیار خوب در بدنه و نشیمنگاه مبل ، باعث شده است تا فرد در هنگام استفاده ، حس خوبی را داشته باشد و کاملا از مبل رضایت داشته باشد .

لایه های بدنه مبل بادی شفاف یک نفره سبز و جنس آن

ساختار مبل بادی شفاف یک نفره سبز به صورت لایه لایه می باشد . لایه های بدنه مبل بادی شفاف یک نفره سبز از جنس pvc می باشد . پی وی سی ها مدل های مختلفی دارند که برای تولید این مبل بادی از لایه های شفاف پی وی سی استفاده شده است . این لایه های شفاف از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند ، بنابراین می توان گفت که ظاهر آن با ضخامت بدنه مرتبط نبوده و از ضخامت بسیار خوبی برای تولید مبل بادی شفاف یک نفره سبز استفاده شده است .

راه اندازی مبل بادی شفاف یک نفره سبز

برای اینکه از مبل بادی شفاف یک نفره سبز استفاده کنید بایستی در ابتدا بدنه بادی آن را راه اندازی کنید . مبل بادی شفاف یک نفره سبز در واقع از ساختار دو بخشی برخوردار می باشد و تشکیل شده از لایه زیرین و نشیمنگاه به همراه تکیه گاه است که به صورت مجزا راه اندازی می شوند ، بنابراین شما نیز هر دو بخش را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که راه اندازی بایستی به درستی صورت گیرد و پس از آن نیاز است تا دریچه را ببندید . برای اینکه راحت تر بتوانید مبل بادی شفاف یک نفره سبز را راه اندازی کنید ، می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که سرعت راه اندازی چند برابر شود . 

مراقبت و نگهداری مبل بادی شفاف یک نفره سبز

توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی بدنه را خیلی بیش از اندازه باد نکنید ، زیرا باد زیاد می تواند به بدنه فشار وارد کند و منجر به آسیب دیدگی محصول گردد . از سوی دیگر توجه داشته باشید که این مبل بادی ساختار بادی و بدنه نازکی دارد ، به همین دلیل نیز در صورت برخورد اشیاء نوک تیز و هر جسم برنده ای می تواند آسیب ببیند . حتی استفاده از مبل بادی بر روی سطوح زبر نیز توصیه نمی شود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
65 کیلو گرم
طول
60 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
52 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودکان
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
طراحی و رنگ زیبا
بدنه شفاف
بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...