مبل بادی شناور یک نفره سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • قطر: 96 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شناور یک نفره سبز در سایت رسمی فروش محصولات بادی و نمایندگی مرکزی فروش مبل بادی intex و بست وی با قیمت ارزان در ایران

محصولات بادی در بازار جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کرده اند و شرکت های مختلف با تولیداتی که دارند توانسته اند نظر مشتریان و مصرف کننده ها را به خود جلب کنند ، شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت های بسیار فعالی دارند. مبل های بادی راحتی یکی از این محصولات می باشد که برای استراحت و هم برای تفریح بسیار مناسب می باشند. انواع مختلف مبل بادی این روز ها روانه بازار شده است و هر کسی می تواند متناسب با سلیقه و نیاز خود محصول مناسبی را انتخاب و خریداری نماید. شرکت اینتکس تهران یکی از شرکت هایی می باشد که در این زمینه فعالیت می کند و خریدار می تواند به راحتی محصول مورد نیاز خود را از این شرکت بزرگ تهیه نماید. مبل بادی شناور یک نفره سبز یکی از چندین محصول این شرکت است که دارای ویژگی های متعددی می باشد. این مبل بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و برای استفاده بزرگسالان و نوجوانان مناسب است. قطر این مبل بادی 96 سانتی متر ،‌ ارتفاع آن 55 سانتی متر و وزن این محصول 2.5 کیلوگرم می باشد با این تفاسیر این محصول بادی تحمل وزنی برابر 90 کیلوگرم را داراست. جنس بخش رویه و جنس بخش کناری این محصول از پی وی سی چرمی و جنس کف مبل بادی نیز ازپی وی سی دولایه می باشد.

مبل بادی شناور یک نفره سبز از سری محصولات بادی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول بگونه ای طراحی شده که علاوه بر استفاده افراد عادی ، بیماران عضلانی و استخوانی نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به نشیمنگاه نرم و راحت آن اشاره کرد که برای شما این شرایط را فراهم می کند کخ در زمان استفاده از مبل حس خوش آیندی را تجذربه نمایند . این محصول دارای طرحی بسیار زیبا و شکیل می باشد از همین رو این محصول از محبوبیت خاصیز میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول را می تواانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . از این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصول قرار داده که به شما کمک می کند که یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتر این مبل بادی ارزان بپردازیم ...

جنس بدنه : 

بدنه این محصول کاملا از مخمل تشکیل شده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . ررویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا طبی و بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . در قسمت انتهای این محصول یک دریچه باد از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد . 

طراحی و ارگونومی ساخت : 

این محصول داریا طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همیین جهت این محصول مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . این محصول دارای سطح مواج می باشد که باعث طبی شدن این محصول می شود . محصول فوق دارای تکیه گاه بلند می باشد که تا نیمی از کمر شما را پوشش می دهد و می توانید باعث راحتی بیشتر این محصول بشود و همچنین یک نشیمنگاه بسیار نرم و راحت برای این محصول تعبیه شده بر راحتی این محصول افزوده است . 

ابعاد ، وزن ، تحمل وزن : 

این محصول دارای ابعاد ( قطر : 96 سانتی متر و ارتفاع : 55 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب می باشد و قابل استفاده در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار می باشد . بسته بندی این محصول بسیار کوچک می باشد که شما می توانید آن را داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول دارای وزن بسیار مناسب می باشد که شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . این محصول دارای تحمل وزن بسیار بالا می باشد که مناسب برای سنین مختلف می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول می بایست ابتدا یک پمپ باد دستی و یا برقی تهیه کنید سپس مبل خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصول طراحی شده می توانید محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای مراقبت و نگهداری از این محصول باید آن را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید و همچنین از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری کنید تا صدمه ای به محصول وارد نشود . برای افزایش و طول عمر این محصول از باد کردن بیش از حد پرهیز کنید تا از درز های مبل صدمه ای به آن وارد نشود . 

جمع بندی : 

مبل بادی یک نفره یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دراد برای شما این امکان را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران  از دیگر دمحصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
قطر
96 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق
دارای بدنه کاملا ضد آب
دارای رنگبندی
2.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...