مبل بادی طرح میمون برای کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 40 سانتی متر
  • عرض: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح میمون کودک یکی از مبل های بادی شرکت است که با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی عرضه میشود

مبل بادی طرح میمون کودک یکی از مبل های بادی تولید شده در رده پایین می باشد که برای استفاده روزمره کودکان و یا استفاده به عنوان بازی و تعریح مناسب است. بخش اصلی بدنه آن دارای رویه پی وی سی براق می باشد و بدون شک با رنگ زیبایی که دارد نظر کودکان را به سوی خود جلب خواهد کرد. نشیمنگاه آن دارای یک حفره در قسمت زیرین می باشد که باعث می شود حین استفاده به زمین متصل شده و از تکان های نا خواسته آن جلوگیری می شود. دسته ها نیز همانند دست های میمون قرار داده شده اند و پشتی آن بسیار بزرگ است. مزیت این مبل بادی در مقایسه با سایر مبل های بادی حمل بسیار ساده آن به دلیل وزن کم و حجم بسته بندی کوچک است که باعث می شود بتوانید این مبل بادی را در کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده و جابجا کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی طرح میمون برای کودک با طراحی بسیار با نمک و دوست داشتنی خود می تواند یک مبل بادی ایده آل و محبوب برای کودکان باشد . این مبل بادی با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای استفاده کودکان بوده و می تواند برای سنین زیر 6 سال مورد استفاده قرار بگیرد . تهیه این مبل بادی برای کودکان می تواند علاوه بر جذابیت خاصی که به اتاق کودک می بخشد ، می تواند به عنوان یک مبل بادی ایده آل و طبی برای کودکان مورد استفاده قرار بگیرد ، زیرا طراحی محصول در کنار استفاده از جنس عالی ، انعطاف پذیری بسیار خوبی را به مبل بادی بخشیده است . 

ساخت مبل بادی طرح میمون برای کودک

ساخت این مبل بادی برگرفته از سایر مبل های غیر بادی است ، با این تفاوت که بدنه آن را محفظه بادی تشکیل داده است . این مبل همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، به صورت عروسکی ساخته شده است که به جذابیت آن افزوده است . از ویژگی های مثبتی که در طراحی مبل بادی طرح میمون برای کودک استفاده شده است ، تکیه گاه بلند محصول است که در واقع سر عروسکی میمون می باشد و به خوبی می تواند تمام کمر کودک را پوشش دهد تا هیچ فشاری به اندام های آن وارد نشود . از سوی دیگر دست های میمون نیز می تواند به عنوان دسته های مبل عمل کرده و از آویزان ماندن دستان کودکان جلوگیری کند . 

جنس مبل بادی طرح میمون برای کودک

جنسی که برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده است ، پی وی سی می باشد ، پی وی سی ها جنس بسیار مرغوبی دارند ، به طوریکه برای تولید بسیاری از محصولات بادی نیز از همین جنس استفاده شده است و برند های بزرگی همچون بست وی و اینتکس علاوه بر تولید مبل های بای ، برای ساخت سایر محصولات بادی نیز از پی وی سی استفاده کرده اند . پی وی سی ها ضد آب هستند و همین موضوع باعث شده است تا حتی کودکان بتوانند برای استحمام در حمام از این مبل ها استفاده کنند . همچنین این جنس ضد حساسیت بوده و به کودکان و پوست آن ها آسیبی وارد نمی کند .

ویژگی های مبل بادی طرح میمون برای کودک

از ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی می توان به بخش نشیمنگاه آن اشاره کرد که به صورت برجسته طراحی شده است ، این فرو رفته و برآمدگی که در مرکز نشیمنگاه مبل بادی طراحی شده است می تواند انعطاف پذیری خاصی را به مبل بادی ببخشد تا اینچنین کودک بتواند حس خوبی را در هنگام استفاده داشته باشد . از سایر ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد مبل بادی طرح میمون برای کودک می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل و جابجایی آسان محصول اشاره کرد . 

یک مبل بادی وزن چندان زیادی نداشته و می توان گفت که بیشتر حجم آن را همان باد تشکیل داده است که وزنی ندارد ، با توجه به حجم بسته بندی مبل های بادی شما می توانید از مبل در سفر ها نیز استفاده کنید ، حتی از مبل های بادی بزرگسال . بنابراین می توان این محصولات بادی را به مانند محصولات بادی همچون تشک بادی و ... جزء محصولات مسافرتی قرار داد .

پنچرگیری و تعمیرات مبل بادی طرح میمون برای کودک

با توجه به اینکه مبل بادی طرح میمون برای کودک از پی وی سی ساخته شده است ، می توانید در صورت آسیب دیدن محصول بادی آن را تعمیر کنید ، زیرا لایه های پی وی سی قابل تعمیر بوده و می توانید از برچسب های تعمیراتی برای تعمیر آن ها استفاده کنید . 

سخن پایانی

شما دوست داران مبل بادی طرح میمون برای کودک می توانید پس از پسندیدن محصول بادی برای کودک خود ، آن را با قیمت ارزان و با ضمانت اصالت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . شما می توانید خرید های خود را به صورت حضوری و یا تلفنی از فروشگاه اینتکس انجام دهید . همچنین محصولات بادی که توسط فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسد به دلیل فروش بدون واسطه محصولات بادی اصلی و اورجینال ، قیمت محصولات را کاهش داده و می توانید با هزینه کمتر تشک بادی خود را خریداری کنید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
40 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
جنس رویه
PVC براق
طرح رویه
ساده
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای بدنه دو رنگ
قابل استفاده بر روی آب
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب استفاده در فضای مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...