مبل بادی چرمی دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 170 کیلو گرم
  • طول: 135 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره پشتی دار یک نفره در نمایندگی محصولات بادی با مناسب ترین قیمت ها ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران در سایت اینتکس

مبل بادی چرمی دو نفره یکی از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . بدنه این محصول از بهترین نوع چرم می باشد که بسیار مقام در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زما استفاده از آن حس خوش آینذی را تجربه نمایید . این محصول دارای یک تشک متصل به بدنه می باشد که به راحتی این محصول افزوده است . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . ابعاد و وزن این محصول به گونه ای است که می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید بدون اینکه نگران کم بود فضا باشید . مبل بادی چرمی دو نفره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که یک خرید مطئین را تجربه نمایید . این محصول دارای بدنه ضد آب می باشد به همین جهت شما می توانیدذ از محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی چرمی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید و در اسرع وقت محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید . 

مبل بادی چرمی دو نفره از مبل های بسیار دوست داشتنی با ابعاد بزرگ است که به همین واسطه می تواند برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب باشد . شما می توانید با استفاده از مبل بادی ، حس بسیار خوب و راحتی را تجربه کنید ، چرا که این محصولات بسیار نرم و طبی هستند و برای افرادی که دوست دارند یک نشیمنگاه نرم داشته باشند مناسب می باشد . در ادامه با نقد و بررسی که فروشگاه اینتکس تهران برای مبل بادی چرمی دو نفره انجام داده است ، اطلاعات کاملی را از محصول کسب خواهید کرد . 

ساخت و تولید مبل بادی چرمی دو نفره

ساخت و تولید مبل بادی چرمی دو نفره همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، به مانند مبل های غیر بادی است و طراحی عریض تری دارد ، به طوریکه طول آن به 135 سانتی متر و عرض آن به 75 سانتی متر می رسد ، که می توان ابعاد آن به همراه ارتفاع محصول را کاملا استاندارد دانست ، این طراحی می تواند برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب باشد . با توجه به پشتی مرتفعی که محصول دارد ، شما می توانید در بهترین حالت از مبل بادی استفاده کنید ، بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود احساس کنید . 

ویژگی های مبل بادی چرمی دو نفره

از ویژگی های بی نظیری که برای ساخت مبل بادی چرمی دو نفره استفاده شده است می توان به داشتن رویه مواج اشاره نمود که این طراحی باعث شده است تا مبل بادی بتواند انعطاف پذیری بسیار بهتری را برای مصرف کننده داشته باشد ، داشتن رویه مواج به خوبی می تواند سبب فرم پذیری بهتر سطوح محصولات بادی شود که می توان به تشک بادی و مبل های بادی و حتی تخت بادی اشاره کرد . این طراحی می تواند از تعریق بدن نیز به خوبی تحمل کند . این طراحی رویه مواج هم در بخش نشیمنگاه و همچنین پشتی آن نیز استفاده شده است .

راه اندازی مبل بادی چرمی دو نفره

شما می توانید برای راه اندازی مبل بادی چرمی دو نفره از پمپ باد استفاده کنید ، این محصول در کنار خود پمپ باد ندارد ولی می توانید به سادگی پمپ باد مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن استفاده کنید . با توجه به اینکه مخزن باد شونده مبل بادی چرمی دو نفره بزرگ بوده و نیاز است تا مقدار زیادی باد به داخل آن پمپاژ شود ، توصیه می کنیم که از پمپ باد استفاده کنید . توجه داشته باشید که تمامی پمپ های باد موجود در فروشگاه اینتکس تهران دارای نازل های مختلف هستند که برای راه اندازی تمامی مدل ها مناسب می باشند .

جنس بدنه مبل بادی چرمی دو نفره

جنس بدنه ای که برای ساخت مبل بادی چرمی دو نفره استفاده شده است ، لایه های ضخیم و انعطاف پذیر پی وی سی با طراحی چرمی می باشد . پی وی سی ها مدل های مختلفی دارند و رنگ بندی آن ها نیز متفاوت است ، که برای ساخت مبل بادی چرمی دو نفره از لایه های طرح چرم آن استفاده شده است که باعث زیبا تر شدن مبل بادی نیز می گردد . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با جنس بدنه این محصول اشاره کنیم ، ضد آب بودن آن است ، بنابراین در صورت خیس شدن نگران آسیب دیدنش نباشید . 

ضد آب بودن محصول در کنار دوام خوبی که در برابر رطوبت دارد باعث شده است تا بتوانید از محصول در فضای آزاد و حتی در سفر ها نیز استفاده کنید . چرا که بسته بندی آن نیز کوچک است و به سادگی می توانید در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید . البته برای استفاده از محصول در بیرون از خانه بهتر است که به درستی از ان استفاده و مراقبت کنید ، زیرا برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه این محصولات آسیب وارد کند . در خانه نیز توصیه می شود که از محصول بر روی فرش یا موکت استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
170 کیلو گرم
طول
135 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای تشک بادی مجزا
قابل استفاده در منزل و فضای باز
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...