مبل بادی کودک با طرح کیتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 76 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,120,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک با طرح کیتی محصولی زیبا و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

مبل بادی کودک با طرح کیتی یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی مستطیل شکل بوده که تکیه گاه ان دقیقا بر روی نشیمنگاه مواج محصول قرار دارد. سطح مواج نشمینگاه به دلیل گردش ازادانه هوا بین بدن فرزند شما و سطح محصول از تعریق بدن اجتناب می کند. این محصول دارای رنگ بدنه ای صورتی در دو طیف مختل بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از عروسک محبوب کیتی به چشم می خورد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا محصول در میان دختران به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول ساختاری پرتابل داشته و با توجه به وزن بدنه 600 گرمی ان شما می توانید به راحتی ان را حمل نمایید. به همین دلیل یک محصول استاندارد برای استفاده در سفر می باشد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با نرمی و دوام بالا استفاده شده است. این نوع ساختار بدنه در اثر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی دچار اسیب نمی شوند. بر روی دبنه این محصول دو عدد دریچه باد اختصاصی تعبیه شده تا برای راه اندازی کالا از ان ها استفاده نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری کنید.

مبل بادی کودک با طرح کیتی با طراحی بسیار دوست داشتنی و زیبا می باشد که می توانید آن را به کودکان هدیه دهید ، این مبل بادی برای سنین کودکان ساخته شده است و به همین دلیل نیز برای استفاده کودکان مناسب می باشد . مبل های بادی ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی دارند که شما می توانید با در نظر داشتن این ویژگی ها محصولات را تهیه کنید . یکی از این ویژگی های بسیار خوب ، قابلیت جابجایی و حمل آسان مبل بادی باشد .

از این رو کودک به سادگی می تواند از مبل بادی در سفر ها نیز استفاده کرده و محصول را با خود به مسافرت ببرد . از این رو در خانه نیز کودک می تواند از مبل بادی در هر جایی از خانه استفاده کند . از سایر ویژگی هایی که می توان نسبت به مبل بادی کودک با طرح کیتی اشاره کرد ، ضد آب بودن آن است ، این ضد آب بودن به شما اجازه خواهد داد تا مبل بادی را در داخل حمام راه اندازی کنید تا اینچنین بتوانید برای استحمام کودکان نیز از آن استفاده کنید . 

وجود این مبل بادی باعث می شود که کودکان با امنیت بیشتری بتوانند از مبل بادی استفاده کنند . زیرا بدنه آن نرم و انعطاف پذیر است و کودک در هنگام نشستن بر روی آن به خوبی می تواند تعادل خود را حفظ کند و به بازی و تفریح بپردازد . این مبل بادی می تواند نرم و راحت باشد بنابراین برای نشستن های طولانی نیز مناسب می باشد . همانطور که از سطح مبل بادی نیز مشخص است ، طراحی مواجی بر روی آن قرار داده شده است که این طراحی مبل بادی ، می تواند انعطاف پذیری سطح مبل را افزایش دهد . 

طراحی ظاهری این مبل بادی که از طراحی کیتی برخوردار می باشد می تواند برای استفاده دختران مناسب باشد ، زیرا این طراحی بیشتر مورد پسند دختران است . از نظر ابعادی این مبل بادی به خوبی می تواند برای کودکان زیر 5 سال مناسب باشد . این در حالی است که مبل های بادی به خوبی می توانند وزن های بالا را تحمل کنند . به طور مثال مبل بادی کودک با طرح کیتی به خوبی می تواند تا وزن 60 کیلوگرم را بدون هیچ مشکلی تحمل کند . 

از دلایلی که باعث شده است تا تحمل وزن مبل بادی بسیار عالی باشد می توان به استفاده از جنس مرغوب در تولید محصول اشاره کرد ، این مبل بادی از لایه های بسیار مقاوم و قوی پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی ها انعطاف پذیر هستند و به همین علت نیز استفاده از آن می تواند طول عمر بالایی را برای مبل بادی ببخشد . نرمی و راحتی این مبل نیز به دلیل استفاده از لایه های پی وی سی می باشد . طراحی چاپی رویه مبل بادی ثابت بوده و در دراز مدت حتی در استفاده در فضاهای باز و یا در مجاورت با آب مشکلی برایش پیش نخواهد آمد . 

برای استفاده از مبل بادی کودک با طرح کیتی تنها کافیست تا بدنه آن را باد کنید . برای راه اندازی دو دریچه باد در بدنه قرار دارد که از آن طریق می توانید محصول را راه اندازی کنید ، برای راه اندازی هرچه بهتر و سریع تر مبل بادی می توانید از پمپ باد نیز استفاده کنید . البته استفاده از پمپ باد سلیقه ای بوده و شما می توانید از آن حتی استفاده نکنید . لازم به ذکر است که برای راه اندازی حتما بخش پشتی و تکیه گاه به همراه کف نشیمنگاهی مبل را راه اندازی کنید . 

از ویژگی های بسیار خوب دیگر این جنس می توان به قابلیت تعمیرات آن اشاره کرد ، شما نیز می توانید در صورت سوراخ شدن مبل بادی ، مقداری برچسب را برداشته و با استفاده از این برچسب ها تعمیرات را به خوبی انجام دهید . توجه داشته باشید که این برچسب ها را می توانید از فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید . حتی شما می توانید تعمیرات خود را به فروشگاه اینتکس تهران بسپارید تا بتوانید برای تعمیرات تخصصی از فروشگاه کمک بگیرید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
76 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 660 گرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه کمر و دست مشترک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...