مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 50 کیلو گرم
  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 55 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک صورتی رنگ ، با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی خرید مبل بادی کودک intex و bestway

مبل بادی کودک صورتی رنگ یکی از مبل های بادی جدید و جذاب می باشد که از طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی بهره مند است. این کالا با رویه ای ساخته شده از مواد بسیار با کیفیت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده های طولانی مدت و یا مسافرت باشد. بدنه از دو قسمت پشتی و دسته در کنار نشیمنگاه بهره می برد که با پرس های حرارتی و چسبی به هم متصل شده اند و با فشار های معمول صدمه ای نمیبینند. بخش نشیمنگاه دارای یک گودی می باشد که با نشستن کودک بر روی آن هوای زیرین تخلیه شده و از تکان خوردن نا خواسته مبل جلوگیری می شود. بر قسمت بالایی پشتی مبل بادی نیز یک وکتور خرگوش چاپ شده است که جلو مبل را افزایش داده است . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید . 

مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین مبل های بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که فروشگاه اینتکس تهران آن را برای مشتریان خود موجود کرده است تا کودکان نیز بتوانند به مانند بزرگسالان از داشتن یک مبل بادی نرم و راحت نهایت استفاده را ببرند . این مبل نیز دارای طراحی آرگونومیک و بسیار عالی است که کودکان می توانند با استفاده از آن به بهترین شکل بر روی مبل قرار بگیرند به طوریکه فشاری بر روی اندام های آن ها وارد نشود . در این مطلب نیز به بررسی کامل مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش پرداخته و شما را با ویژگی های مختلف محصول آشنا خواهیم کرد . 

طراحی و ساخت مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش

از ویژگی های ساختاری و طراحی مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش می توان به داشتن تکیه گاه بسیار خوب آن اشاره کنیم که می تواند مانع از وارد شدن فشار به کمر شود ، بدین ترتیب کودک می تواند برای مدت طولانی بر روی مبل بادی نشسته و استراحت کند . از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به نشیمنگاه مواج و برجسته آن اشاره کنیم ، این طراحی می تواند انعطاف پذیری بسیار بهتری را به مبل بادی ببخشد تا کودکان احساس راحتی بیشتری داشته باشد . بنابراین در خرید مبل بادی کودک و حتی بزرگسال به این طراحی توجه ویژه ای داشته باشید . این محصول با توجه به رنگ صورتی که دارد ، شاید بیشتر برای دختران مناسب باشد . 

جنس مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش

برای تولید بخش های کلی مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است . این جنس یکی از پایه و اساس های ساخت تمامی محصولات بادی و مبل های بادی است که بسیاری از شرکت های مختلف شناخته شده در دنیا نیز با استفاده از این جنس تولیدات خود را انجام می دهند و یکی از دلایل افزایش کیفیت مبل های بادی نیز همین موضوع است . این جنس ضد آب می باشد و استفاده از آن در محیط های باز و در معرض نور افتاب بلامانع است ، زیرا صدمه ای به این جنس وارد نمی شود . 

دو دلیل اصلی استفاده از لایه های پی وی سی برای تولید مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش ، انعطاف پذیری بسیار بالای آن و همچنین عدم حساسیت پوستی برای کودکان می باشد . رنگ این پی وی سی صورتی بوده و در استفاده طولانی مدت نیز رنگ ثابتی خواهد داشت و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . همچنین بخش های چاپی آن نیز ثابت خواهد ماند .

راه اندازی مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش

در بخش نشیمنگاه این مبل بادی یک دریچه باد و در بخش پشتی آن نیز یک دریچه دیگر برای راه اندازی قرار داده شده است که از آن طریق می توانید مبل بادی را راه اندازی کنید . برای راه اندازی شما می توانید از تمامی پمپ های باد استفاده کنید ، ولی بهترین پمپ باد ، پمپ باد دستی می باشد که برای این محصول که ابعاد کوچکی دارد نیز مناسب است . برای راه اندازی سریع تر بهتر است که کاملا مبل بادی را باز و آن را پهن کنید . پس از راه اندازی نیز دریچه باد را محکم ببندید تا باد تخلیه نشود . 

توصیه های نگهداری مبل بادی کودک صورتی طرح خرگوش

توجه داشته باشید که برای راه اندازی ، از پمپ باد قدرتمند و قوی استفاده نکنید ، همچنین توجه داشته باشید که میزان باد مبل بسیار زیاد از حد نباشد ، باد کم نیز مناسب نبوده و بهتر است که به اندازه محصول را راه اندازی کنید . همچنین توصیه می شود که حتما در صورت استفاده از مبل بادی در بیرون از خانه ، به کودکان یک زیرانداز بدهید تا مبل بادی را بر روی آن قرار بدهند تا صدمه ای به محصول وارد نشود . البته این محصول قابل تعمیر بوده و در صورتی که آسیب دیدگی آن در اندازه های سوراخ های ریز باشد می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر کنید . برای پاسخگویی به سوالات خود و خرید تلفنی ، می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تهران نیز تماس بگیرید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
50 کیلو گرم
طول
70 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرج چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...