مبل بادی عروسکی کودک طرح خرگوش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 35 کیلو گرم
  • طول: 53 سانتی متر
  • عرض: 41 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی مبل بادی عروسکی کودک طرح خرگوش در سایت رسمی فروش محصولات بادی intex و نمایندگی کمپانی اینتکس در ایران با قیمت ارزان و گارانتی معتبر 

مبل بادی عروسکی کودک طرح خرگوش یکی از محصولات بسیار زیبا می باشد که با توجه به طراحی عروسکی خود ، باعث شده تا برای کودکان جذاب و روحیه بخش باشد . این مبل بادی دارای پشتی عروسکی با نمای است که دارای گوش های برجسته می باشد . این مدل با توجه به ابعادی که دارد برای استفاده کودکان خردسال و زیر سه سال مناسب است . قسمت رویه و نشیمنگاه آن گود و مواج است که این رویه مواج موجب شده است تا کودک بتواند در حالت بهتری بر روی مبل قرار گیرد . همچنین این رویه باعث شده تا کودک در هنگام قرار گیری طولانی عرق نکند ، علت ضد تعریقی رویه آن هم به این دلیل است که هوا به خوبی می تواند در بین بدن کودک و سطح مبل جریان داشته باشد . وزنی که این مبل بادی می تواند تحمل کند به 35 کیلوگرم می رسد و ابعاد آن دارای اندازه های استاندارد برای قرار گیری کودکان می باشد . جنس تمامی بدنه اعم از رویه ، بخش کناری ، و کف آن از pvc فشرده ساخته شده است که این جنس دارای کیفیت بالایی می باشد . یکی از ویژگی های خوب پی وی سی ، ضد آب بودن آن است که باعث شده مبل نیز ضد آب باشد . والدین می توانند از این مبل بادی حتی در حمام نیز استفاده کنند و در امور استحمام کودک خود از آن کمک بگیرند . این محصول بی نظیر و با کیفیت را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس ، با قیمتی ارزان تر خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

مبل بادی عروسکی کودک طرح خرگوش یکی از جذاب ترین مبل های بادی است که فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده است تا علاقه مندان به مبل های بادی بتوانند این محصول را برای کودک خود خریداری کرده تا آن ها علاوه بر اینکه از داشتن چنین مبل بادی طرح عروسکی خوشحال بشوند ، بتوانند یک نشیمنگاه نرم و طبی را برای خود داشته باشند تا در زمان هایی که به تماشای تلویزیون نشسته اند و یا کاری را انجام می دهند ، بتوانند بر روی این مبل بنشینند . با توجه به انعطاف پذیری که این محصول دارد ، کودک می تواند مدت زمان طولانی را از محصول استفاده کند . 

از ویژگی های ساختاری این محصول جذاب و زیبا می توان به طراحی عروسکی اشاره نمود که در تصویر آن را مشاهده می کنید . این مبل بادی عروسکی دارای یک تکیه گاه و پشتی است که ارتفاع زیادی داشته و در واقع سر خرگوش است . همچنین دستان این خرگوش عروسکی دسته های مبل را مشخص می کنند که کودک می توانند دستان خود را بر روی آن قرار بدهد . از ویژگی های ساختاری ای محصول می توان به داشتن سطح نشیمنگاهی مواج اشاره نمود که در واقع در تصویر نیز قابل مشاهده است . این طراحی باعث می شود تا انعطاف پذیری مبل بادی بیشتر شده و کودک بتواند برای مدت طولانی تری از مبل بادی استفاده کند .

یکی از فاکتور های مهم در خرید مبل های بادی و البته هر محصول دیگری ، جنس بدنه آن ها می باشد ، زیرا هر چه جنس با کیفیت تر و مرغوب تر باشد ، محصول تولیدی نیز از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود . برای تولید و ساخت لایه های بدنه بادی مبل بادی عروسکی کودک طرح خرگوش ، از پی وی سی استفاده شده است که شاید برخی از فروشندگان آن را وینیل بنامند ، ولی تفاوتی در آن وجود ندارد . این جنس باعث افزایش کیفیت مبل بادی شده است ، زیرا ویژگی های بسیاری را همچون ضد آب بودن ، ضد نور خورشید بودن ، ضد حساسیت بودن را به آن بخشیده است و دوام محصول را در برابر وزن های بالا تقویت کرده است تا اینچنین در صورت وارد شدن فشار بیش از حد به مبل بادی ، سبب بروز آسیب دیدگی در آن نشود . 

این جنس حتی قابل تعمیر است که در انتهای مطلب به این ویژگی بسیار عالی نیز اشاره خواهیم نمود . این محصول بی نظیر توسط شرکت اینتکس تولید شده است و با توجه به تجربه کاری بسیار بالایی که این شرکت دارد ، می توانید با خیال راحت این مبل بادی بی نظیر و زیبا را خریداری کنید . چرا که مبل بادی فوق به عنوان یک محصول بادی اورجینال به شمار می رود و از این بابت می توانید با اطمینان کامل خرید های خود را از فروشگاه اینتکس انجام دهید . 

از توصیه های مهمی که می توان در مراقبت و نگهداری از مبل بادی عروسکی کودک طرح خرگوش بیان کرد ، می توان به این نکته اشاره نمود که به کودکان خود بیاموزید که مبل های بادی خود را در یک محل تمیز قرار بدهند و حتما چک کنند که چیزی در زیر مبل قرار نگرفته باشد . از مبل بادی در بیرون از خانه استفاده نکند و در صورت استفاده از زیرانداز بهره ببرند تا آسیبی به محصول نرسد . بر روی مبل بادی نپرند . آن را به سطوح زبر نکشند . باد مبل بادی عروسکی کودک طرح خرگوش را زیاد از حد در نظر نگیرید . 

شاید یکی از بزرگترین ویژگی هایی که محصولات بادی فروشگاه تهران اینتکس دارند ، قابلیت تعمیر شدن آن ها در صورت آسیب دیدن می باشد که فروشگاه اینتکس خود این خدمات را برای مشتریان ارائه کرده است تا در صورت بروز مشکل بتوانند به راحتی محصول بادی خود را تعمیر کرده و از آن استافده کنند . اینتکس برای رضایت حال مشتری این خدمات تعمیرات را ارائه کرده است . همچنین شما می توانید با تهیه برچسب تعمیرات که مقداری از آن نیز در داخل جعبه محصول قرار داده شده است ، می توانید محصول بادی آسیب دیده خود را تعمیر کنید . ولی توجه داشته باشید که پارگی های وسیع غیر قابل تعمیر خواهد بود .

نوع
خانگی
تحمل وزن
35 کیلو گرم
طول
53 سانتی متر
عرض
41 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودکان
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه مواج
طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
دارای تکیه گاه عروسکی
بدنه ضد آب
قابل راه اندازی در حمام
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...