مبل بادی کودک طرح دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 35 کیلو گرم
  • قطر: 66 سانتی متر
  • ارتفاع: 42 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران سایت رسمی فروشگاه intex عرضه می گردد .

مبل بادی کودک طرح دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد . این محصول دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این مبل بادی مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طرح کارتونی و جذابی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . این محصول دارای نشمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت کودک شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . این محصول را شما منی توانید به کمک یک پمپ باد دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید .

 این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که یک خرید مطمئن را داشته باشید . این محصول با توجه به پی وی سی بودن بدنه برای شما این امکان را فراهم می کند که از آن بروی آب نیز استفاده نمایید . مبل بادی کودک دارای تکیه گاه می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد می تواند یک هدیه بسیار جذاببرای کودک شما باشد . شما می توانید اب مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی کودک با تلفنم های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

مبل بادی کودک طرح دار از سری مبل های بسیار دوست داشتنی و محبوب برای کودکان می باشد که طراحی آن به صورت عروسکی و برگرفته از انیمیشن و کاراکتر دوست داشتنی کیتی می باشد که می توانید آن را برای کودکان خود به عنوان هدیه خریداری کنید تا با قرار دادن آن در اتاق خود ، یک فضای دوست داشتنی را برای خود ایجاد کند و همچنین بتواند با این مبل بادی بازی کرده و برای نشستن نیز از آن استفاده نماید . این مبل ها بسیار نرم و طبی بوده و برای کودکان نیز مناسب است و می تواند سبب رشد بهتر آن ها در استفاده های طولانی مدت بشود . در این بخش نیز قصد داریم تا به صورت جامع به نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح دار بپردازیم و ویژگی های آن را با هم بررسی کنیم .

در بخش ابتدایی اشاره شد که مبل بادی کودک طرح دار دارای ساختاری عروسکی است . پشتی و تکیه گاه این محصول در اصل صورت عروسکی کیتی می باشد که با در نظر گرفتن ارتفاع مناسب به خوبی می تواند تمامی کمر کود  را پوشش دهد تا فشاری با مهره های کمر در هنگام استفاده وارد نشود . از سوی دیگر وجود دسته های کناری سفید رنگ که در واقع دستان عروسکی کیتی می باشد ، می تواند محلی مناسب برای قرار گیری دستان کودکان باشد . طراحی عروسکی این محصول به همراه گوش های بادی و البته طراحی چاپی چشم و نمای صورت ، جلوه واقعی تر و دوست داشتنی را به مبل بادی کودک طرح دار بخشیده است . 

مبل بادی کودک طرح دار از لایه های انعطاف پذیر و با کیفیت pvc تولید شده است که در حال حاضر از پایه و اساس های تولید هر نوع محصول بادی به شمار می رود که با انعطاف پذیری خوب خود و طول عمر بالایی که دارد ، به همراه عدم حساسیت های پوستی که دارد ، به عنوان بهترین گزینه برای تولید مبل بادی کودک طرح دار در نظر گرفته شده است تا در صورت برخورد بدن کودکان به این بدنه لاستیکی حساسیتی ایجاد نشود . با توجه به این جنس شما می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و از آن برای مدت های طولانی نیز استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید . 

مواردی که می تواند به بدنه مبل بادی کودک طرح دار آسیب وارد کند عبارت است از برخورد اجسام نوک تیز و برنده به بدنه محصول بادی اعم از فلزات ، چوب ، پلاستیک و ... ، ساییدگی بدنه مبل بادی کودک طرح دار به دیواره ها و سطوح زبر همچون آسفالت و ... ، پریدن بر روی مبل بادی ، باد کردن زیاد از حد مبل بادی ، گاز گرفتن ، چنگ زدن و ... می تواند منجر به بروز مشکل شود . از این رو توصیه می شود که به این نکات و موارد مهم توجه داشته باشید و به کودکان خود نیز آن ها را گوشزد کنید . 

در بخش قبلی اشاره شد که مبل بادی کودک طرح دار ممکن است آسیب دیده و سوراخ شود . در صورتی که پارگی ها و آسیب دیدگی ها کوچک باشند شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که توسط شرکت های سازنده تولید شده و در کنار محصول نیز قرار داده شده است ، نسبت به تعمیرات محصولات بادی خود اقدام کنید ، همچنین می توانید این برچسب ها را از فروشگاه اینتکس تهران نیز به صورت مجزا تهیه کنید و با استفاده از آن بخش سوراخ شده را یافته و محصول را ترمیم و به اصطلاح پنچرگیری کنید . شما می توانید از روش های ساده تر یعنی از خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس تهران بهره مند شده و تعمیرات خود را به فروشگاه بسپارید .

شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه اینتکس تهران می توانید مبل بادی کودک طرح دار را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس به روش های اینترنتی و یا حضوری با مراجعه به دفاتر اصلی فروشگاه خریداری کرده و آن را به عنوان هدیه ای ارزشمند به کودکان خود بدهید . برای کسب اطلاع از قیمت محصول و موجودی آن با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
35 کیلو گرم
قطر
66 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
سال تولید 2015
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای سنین زیر 5 سال
دارای سطح گرد
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...