مبل بادی کودک طرح فیل اینتکس

کد 68556 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 61 سانتی متر
1,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک سایز کوچک از سری محصولات مخصوص کودک شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی

مبل بادی کوچک از سری محصولات مخصوص کودک شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد. این مبل بادی کودک در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است و این ویژگی به دلیل دارا بودن وزن مناسبی است که این مبل بادی دارا می باشد ، وزن این مبل 1.5 کیلوگرم می باشد. این مبل بادی کوچک از محصولات قدیمی شرکت اینتکس می باشد که دارای چهار طرح مختلف قورباغه،خرسی،اسب آبی و فیلی می باشد که دارای رنگ بندی مناسبی نیز است. ابعاد این مبل بادی نیز دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این مبل کودک 65 سانتی متر ، عرض آن 61 سانتی و ارتفاع آن 72 سانتی متر می باشد که برای استفااده کودکان مناسب است . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .

مبل بادی کوچک

مبل بادی فیلی اینتکس سایز کوچک محصولی بادی و ضخیم برای استفاده کودکان است و به سبک اسپرت و فانتزی طراحی شده است. از این رو می توان گفت که بدنه با مقاومت بالا وجود دارد و می تواند بهترین طول عمر را داشته باشد. در نتیجه این مبل بادی برای استفاده کودکان سازگار بوده است و دارای شرایطی است که در مقابل بازی و سرگرمی های مختلف کودکان مقاومت زیادی را ایجاد می سازد. به همین خاطر است که تمامی افراد راغب به خرید این مبل بادی می شوند و آن را برای فرزندان خود تهیه می کنند. مبل بادی ابعاد کوچکی دارد و می تواند در محل های کوچک نیز قرار بگیرد. از این رو محصولی کاربردی با قابلیت های مختلف بوده است و می تواند به صورت دائمی در محلی قرار بگیرد. این مبل بادی در زمان غذا خوردن افراد به کمک می آید و محلی خاص و مناسب را برای کودکان ایجاد می کند تا با داشتن آن تمایل به خوراکی خوردن و یا خوردن غذا پیدا کنند. این محصول بی نظیر برای علاقه مندانی می باشد که می خواهد دکور اتاق خواب فرزند خود را به بهترین شکل بسازند و بتوانند زیباترین ساختار را ایجاد کنند. از این رو خرید آن برای تمامی کودکان لازم و ضروری بوده است. جهت خرید ابتدا مطالب زیر  را مطالعه کنید.


ویژگی های مبل بادی

این محصول دارای سبک ساخت فانتزی است و به شکل فیل طراحی شده است به همین خاطر رویه آن نیز به همین شکل می باشد و می تواند بهترین زیبایی ها را دارا باشد. از این رو در زمان خرید این محصول بی نظیر می توان به زیبایی های آن اشاره کرد که کودکان را علاقه مند به بازی با این محصول بادی می کند و در نتیجه در طولانی مدت شرایط بهتری را خواهد داشت. بخش تکیه گاه این محصول به شکل فیل بوده است و در واقع سر آن را دارا می باشد. از این رو برای کودکان جذاب بوده است و آن ها را علاقه مند به بازی می کند. در زمان داشتن این محصول بی نظیر کودکان می توانند در زمانی که در برابر خوردن غذا مقاومت می کنند به روی این مبل بادی بنشینند و از وجود آن بهره مند شوند و یا در زمانی که تمایل به تماشای انیمیشن مورد علاقه خود را دارند به این مبل بادی تکیه داده و زمان زیادی را با آن بگذرانند. در چنین حالتی می توان گفت که یکی از کاربردی ترین محصولات بادی برای تمامی کودکان این مبل بادی محسوب می شود که می تواند رویه ای با قابلیت های منحصر به فرد داشته باشد و بهترین طول عمر را نیز دارا باشد.


قابلیت های بدنه

این رویه از مواد مرغوب و با کیفیتی تشکیل شده است که می تواند موقعیتی مطلوب را دارا باشد و بتواند بهترین تایم را برای کودکان رغم بزند. در نتیجه بدنه از جنس پی وی سی طرح چرم است که یکی از بدنه های با کیفیت در ساخت محصولات بادی می باشد و می تواند دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق باشد. این مبل بادی در تمامی شرایط حتی در محیط های بیرون نیز استفاده می شود و دارای مقاومت است. از سوی دیگر نرم و منعطف می باشد و می تواند بهترین طول عمر را نیز دارا باشد. بدنه منحصر به فرد مبل بادی به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی کودکان را به آن بسپارند و با خیالی آسوده جزو محصولات پر استفاده کودکان آن را بدانند. در نتیجه از نظر علاقه مندان طراحی این محصول با بهترین متد روز دنیا انجام شده است و شرایط لازم برای بازی کودکان را دارد.


نوع بدنه

این مبل بادی دارای بدنه ای طبی است و طراحی آن نیز به همین صورت انجام شده است. همچنین بدنه از بخش هایی تشکیل شده است که می تواند طبی بودن محصول را بیش تر سازد. مبل بادی از نشیمنی مواج تشکیل شده است که با قرار گیری بر روی آن بهترین شرایط تجربه می شود و از مزیت داشتن رویه ای نرم برخوردار خواهند بود و در زمان بازی نیز دچار خستگی نمی شوند. وجود تکیه گاه که شبیه به فیل است نیز بی تاثیر نمی باشد و می تواند راحتی را برای افراد مهیا سازد. دستگیره هایی نیز محصول را احاطه کرده است و در واقع در بخش قرار گیری افراد برای قرار دادن دست در نظر گرفته می شود.


خرید مبل بادی

بهترین مبل بادی برای کودکان مبل بادی کوچک می باشد که با طراحی فانتزی دارای زیبایی های زیادی است. این محصول در شرکت بزرگ اینتکس تهران وجود دارد و آماده خرید شما عزیزان می باشد.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
ارتفاع
72 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای سنین زیر 8 سال
دارای سطح گرد
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...