مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 124 کیلو گرم
  • قطر: 134 سانتی متر
  • ارتفاع: 71 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره یکی از مبل های بادی جدید نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره یکی از مبل های بادی جدید و دوست داشتنی می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. این کالا بدنه دو تکه ای دارد که قسمت زیرین و دیواره های بخش پایینی با پشتی آن رنگ نقره ای دارد و براق می باشد اما نشیمنگاه آن با رنگ سرمه ای حالت مخملی داشته و طبق اعلام سازنده آن ضد تعریق می باشد. از این رو می توان آن را در طولانی مدت نیز مورد استفاده قرار داد. بخش اصلی بدنه  به صورت کامل از پی وی سی تشکیل شده است و پرس های بدنه نیز به دقت صورت گرفته است تا فشار وارده را به سادگی تحمل کند. این محصول برای قرار گیری در محیط های کاری و یا در منزل بسیار عالی بوده و تمامی ویژگی های یک مبل سنتی برجسته را به همراه دارد. شما می توانید با مراجعه به ایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با تلفن های این مرکز تماس بگیرید 

مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره با طراحی بسیار زیبا و شیک به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی تبدیل شده است که می توانید آن را با ضمانت اصالت و سلامت کالا و همچنین خدمات تعمیرات از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . مبل های بادی محصولاتی پرتابل و قابل حمل هستند که به سادگی می توانید از آن ها در سفر ها نیز استفاده کنید و خستگی را از تن به در کنید و بتوانید در هر جایی که دوست دارید از محصول استفاده کرده و استراحت کنید . مبل های بادی نرم و راحت هستند زیرا ساختار بادی دارند و بدنه تمامی آن ها کاملا نرم و طبی است و هیچ فشار زیادی را به اندام ها وارد نمی کند . اگر قصد خرید مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره را دارید می توانید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مبل بادی را براساس نیاز خود خریداری کنید . 

طراحی و ساخت مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره

این محصول زیبا و شیک را در تصویر مشاهده می کنید . ساختار این محصول در واقع گرد است و نشیمنگاه آن نیز به صورت گرد طراحی شده است ، همچنین بخش تکیه گاه و پشتی این محصول نیز به صورت یک نیم حلقه یا نیم دایره است که می تواند نقش تکیه گاه و همچنین دستگیره های کناری مبل بادی باشد . از ویژگی های ساختاری بسیار خوب این محصول می توان به داشتن سطح نشیمنگاهی مواج اشاره نمود که سبب انعطاف پذیری بسیار عالی مبل بادی شده است . شما نیز می توانید با یکبار نشستن ، این انعطاف پذیری عالی را از سوی مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره شاهد باشید . مبل های بادی می توانند یک نشیمنگاه بسیار خوب برای زمان هایی که کتاب مطالعه می کنید و یا فیلمی تماشا کرده و حتی بازی های رایانه ای انجام می دهید ، احساس خوبی را داشته باشید . 

جنس بدنه مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره

برای تولید مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است ، اگرچه ممکن است خیلی با این جنس آشنا نباشید ولی بیش از 90 درصد محصولات بادی همچون مبل های بادی و محصولات مشابه از این جنس تولیدشده اند . زیرا انعطاف پذیری پی وی سی در کنار ضد آب بودن و عدم ایجاد حساسیت های پوستی باعث شده است تا بسیاری از تولید کنندگان مطرح و بزرگ همچون اینتکس و بست وی از pvc برای تولید محصولات بادی خود استفاده کنند . لازم به ذکر است که هرچه ضخامت لایه های پی وی سی زیاد باشد ، استحکام آن نیز بیشتر خواهد بود . 

مراقبت و نگهداری از مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره

هنگامی که قصد استفاده از مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره را دارید ، بهتر است آن را در یک محل مناسب قرار داده و استفاده کنید ، استفاده از آن در خانه خیلی نیاز به مراقبت نخواهد داشت ، ولی در بیرون از خانه توصیه می شود که از زیرانداز ها استفاده کنید . نکته دیگر این است که مبل های بادی را به اندازه باد کنید ، این محصولات در برابر ضربه و فشار های وارده به خصوص با اجسام تیز و برنده نیز آسیب پذیر خواهند بود . 

راه اندازی مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره

بخش پشتی و بخش نشیمنگاه مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره به صورت مجزا باد می شوند ، به همین علت نیز بر روی هر بخش آن یک دریچه باد قرار داده شده است که نیاز می باشد تا هر دو آن ها را باد کنید . برای باد کردن شما می توانید از هر روشی که دوست دارید اقدام کنید ، ولی بهتر است که با استفاده از پمپ های باد دستی محصول را راه اندازی کنید زیرا آسیب رسان نبوده و قدرت بسیار بالا و مخربی ندارد ، به همین دلیل نیز استفاده از پمپ های باد قوی و کمپرسور های باد برای راه اندازی مبل بادی یک نفره با پشتی نیم دایره اصلا توصیه نمی شود . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
124 کیلو گرم
قطر
134 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...