مبل بادی یک نفره مخملی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: -
  • قطر: 115 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره مخملی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

مبل بادی یک نفره مخملی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد و همچنین یک تکیه گاه دارد که به راحتی این محصول افزوده است . ابعاد و وزن این محصول به گونه ای است که شما می توانید به راحتی با خود حمل نموده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . این مبل بادی را می توانید با یک پمپ دستی یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . مبل بادی یک نفره مخملی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید و همچنین در صورت صدمخ دیدن بدنه با یک چسب مخصوص اینتکس می توانید به راحتی مبل را تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که بتوانید از آن در منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . شما می توانید برای خرید این محصول با تلفن های این مرکز تماس بگیرید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید و  همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید 

مبل بادی یک نفره مخملی یکی دیگر از سری محصولات زیبا و از جمله مبل های بادی پر طرفدار می باشد که توسط فروشگاه اینتکس به بازار عرضه شده است . این محصول به دلیل شکل ظاهری زیبا و جذابی که دارد به خوبی توانسته است جای خودرا در میان هواداران مبل های بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی یک نفره مخملی همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


مبل های بادی دارای ساختار های استانداردی می باشند تا بتوانند بهترین حالت را برای بدن فرد فراهم آورند که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن وی دست ندهد . این مبل بادی دارای ساختاری دایره ای مانند می باشد که بخش نشیمنگاه آن کمی پایین تر از دیواره قرار گرفته است و از جنس پارچه مخمل می باشد که خصوصیت ضد تعریق را داراست . رنگبندی بدنه این مبل بادی به صورت متنوع می باشد که در این بخش برای شما عزیزان رنگ آبی را فراهم آورده ایم . همچنین به همراه این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع بخش آسیب دیده استفاده کنید . لازم به ذکر است که فروشگاه اینتکس به منظور اطمینان خاطر هر چه بیشتر مشتریان خود ، برای آن ها ضمانت 48 ساعته تست را فراهم آورده است که پس از خرید خیال شما را راحت می کند . همچنین علاوه بر مهلت تست به همراه تمامی محصولات بادی موجود در فروشگاه ، خدمات پس از فروش نیز وجود دارد .



جنس بدنه :


جنس بدنه از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای می شود . این مبل بادی دارای بخش نشیمنگاهی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، از نرمی و نعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار است . همچنین در بخش ها کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است و به منظور بالا بردن استحکام این مبل بادی در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه مقاوم برند اینتکس بهره برده است تا قابلیت تحمل وزنی ایده آل را فراهم آورد . همچنین به همراه این مبل بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع بخش آسیب دیده استفاده کنید .


ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


ابعاد مبل های بادی در راحتی آن ها نقش بسزایی دارد . ابعاد مبل بادی یک نفره مخملی به مشخصات ( قطر : 115 سانتی متر و ارتفاع : 70 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای نشستن یک نفر بزرگسال به وجود می آورد . وزن این محصول بالغ بر 3.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و هنگامی که خالی از باد است فضای بسیار کمی را اشغال می کند که از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفر ها باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن این مبل بادی برابر با 110 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل است .


جمع بندی :


این مبل بادی یکی از زیبا ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی می باشد که توسط فروشگاه اینتکس به بازار عرضه شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی می باشد که بنابر استفاده ای که از آن می شود در بخش های مختلف از جنس های مخصوص به خود استفاده شده است . در بخش نشیمنگاه این مبل بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل و در بخش های کناری و کف آن به ترتیب از جنس پی وی سی طرح چرم و پی وی سی دو لایه طرح چرم استفاده شده است . وزن این محصول بالغ بر 3.3 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن برابر با 110 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل بادی یک نفره مخملی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
-
قطر
115 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موج دار
قابل استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...