مبل بادی Jube یک نفره دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی Jube یک نفره دو رنگ مبل یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران و سایت رسمی فروش مبل بادی و صندلی بادی intex و bestway

مبل بادی Jube یک نفره دو رنگ یکی از مبل های بادی جدید و زیباست که از طراحی جوان پسندی بهره می برد. بخش میانی که شامل پشتی و نشیمنگاه مبل می باشد با خطوط طولی که دارد رنگ سفید داشته و در کنار دسته ها و سایر قسمت های قرمز رنگ تضاد رنگی زیبا و دوست داشتنی را رقم زده اند که باعث افزایش جذابیت آن شده است. جنس بدنه مبل بادی نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد که مقاومت بسیار خوبی داشته و می تواند به سادگی تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل کند که این موضوع طبق تست های انجام شده به اثبات رسیده است. بر روی دسته این مبل نیز به دلیل عدم وجود سطح صاف یک جا لیوانی قرار داده شده است که می توان از آن به عنوان جای بطری نیز استفاده کرد . شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

مبل بادی Jube یک نفره دو رنگ از سری مبل های بادی جدید می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی است . با خرید این مبل ها میتوانید نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی را برای خود فراهم کند تا با استفادده از آن به راحتی به تماشای تلویزیون بپردازید و یا به استراحت کردن .این مبل ویژگی های بسیاری داشته که در ادامه به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت تا شما را برای خرید مبل بادی راهنمایی کنیم . این محصول با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار ارزان در فروشگاه intex موجود می باشد که شما عزیزان می توانید به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی اقدام به خرید آن ها کنید . پس در ادامه نیز همراه ما باشید با نقد و بررسی بیشتر مبل بادی Jube یک نفره دو رنگ ...


طراحی و آرگونومی ساخت


این مبل بادی ترکیبی از رنگ های سفید ، قرمز و مشکلی می باشد که با توجه به قرار گیری در کنار هم این سه رنگ موجب شده تا مبل بسیار زیبا و شیک شود . آرگونومی ساخت این مبل بادی به گونه ای می باشد که بدن در هنگام قرار گیری در بهترین حالت ممکن خود جای بگیرد و کمترین فشار به کمر و سیار اندام ها وارد شود ، اگر به کمر فشاری وارد شود نشستن طولانی مدت ممکن است شما را خسته کند و باعث آزرده شدن خاطرتان شود . این مبل بادی همچنین دارای ارتفاع خوبی در تکیه گاه می باشد و این ارتفاع خوب و بلند موجب می شود تا کل کمر شما پوشش داده شده و بدن و آناتومی آن در بهترین حالت خود قرار بگیرد . همچنین این مدل دارای خاصیت رویه مواج می باشد که وجود این رویه سطح مبل را نرم تر کرده و خاصیت ضد تعریقی به آن داده است . در کناره و لبه این مبل نیز جالیوانی قرار گرفته است تا در صورت نیاز نوشیدنی خود را در آن محل قرار داده و در دسترس خود آن را داشته باشید .

جنس بدنه


جنس بدنه این مبل بادی از pvc فشرده با طرح چرم می باشد که طرح چرمی آن موجب شده تا مبل به این زیبایی شود . از این مبل ها می توان در دیزاین خانه و اتاق نیز کمک گرفت چرا که باعث تغییر بسیار جالب و قابل توجه خواهد شد . این جنس به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل فشار های وارده و وزن های بسیار بالا دارد ، توانسته به خوبی انتظارات تولیدکنندگان و مشتریان را برآورده کند ، از همین جهت اغلب تولید کنندگان برتر مبل های بادی از این جنس استفاده می کنند . جنس کف این مبل نیز از پی وی سی بوده اما به دلیل اینکه این قسمت تماس زیادی با زمین دارد ، کف مبل را با ساختاری دولایه ساخته اند تا در برابر سایش و نیز فشار های وارده به خوبی بتواند تحمل کند .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


از فاکتور های مهمی که می بایست در انتخاب آن ها توجه کرد فاکتور هایی با نام های ابعاد ، وزن و تحمل وزن می باشد . ابعاد این محصول ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 75 سانتی متر ) می باشد که به راحتی می تواند افراد بالغ را درون خود جای دهد . وزن کلی محصول نیز 2.3 کیلوگرم بوده و به همین جهت می توان آن را به راحتی جابجا کرد و در هر جای خانه از آن استفاده نمود . تحمل وزنی که این مبل بادی می تواند در برابر آن مقاوم باشد به 90 کیلوگرم می رسد و می توان گفت که مناسب برای تمامی سنین است .


راه اندازی و مراقبت


به دلیل اینکه این مبل بادی قابل راه اندازی توسط تمامی پمپ های باد می باشد می توان به راحتی و با اتصال پمپ باد به دریچه هوای تعبیه شده در بدنه محصول ، به راحتی و در کمترین زمان مبل را باد کرده و از آن استفاده کرد . پمپ بادی های برقی هر دو عملیات باد زدن و تخلیه را انجام می دهد که شما می توانید بنا به نیاز خود یکی از این پمپ های باد را تهیه کرده و از آن کمک بگیرید . مراقبت از این محصولات کمی دقت و وسواس می خواهد چرا که بدنه آن ها ضعیف بوده و ممکن است در اثر برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، بنابراین با رعایت نکات ایمنی می توانید سال ها از این مبل بادی استفاده کنید بدون اینکه صدمه ای ببیند . اگر چه مبل بادی شما آسیب دید هم می توانید با استفاده از برچسب های تعمیری قسمت آسیب دیده را ترمیم کرده و دوباره از محصول بادی خود به مانند روز های اول استفاده کنید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
130 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...