آدرس فروشگاه تهران اینتکس

آدرس فروشگاه اینتکس و نمایندگی فروش محصولات بادی در تهران واقع در :

تهران ، بالاتر از فلکه دوم صادقیه ، ابتدای جلال آل احمد ، پلاک ۱۸۸ ، واحد ۱


فروشگاه تهران اینتکس دارای فروشگاه حضوری برای تست محصولات بوده و می توانید به صورت حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده کنید و اقدام به خرید محصولات اینتکس نمایید . فروشگاه intex خارج از محدوده های طرح ترافیک و زوج و فرد می باشد

آدرس اینتکس مرزداران به آدرس فلکه صادقیه ، ابتدای جلال آل احمد پلاک ۱۸۸ و دفتر اصلی مرکزی و فروشگاه اینتکس غرب تهران به آدرس جدید در صفحه فوق میباشد.


آیا برند اینتکس در ایران دارای نمایندگی می باشد ؟ تمامی محصولات این برند در ایران نیز عرضه می شود ؟ نمایندگی اینتکس فقط در شهر تهران وجود دارد ؟ آدرس سایت نمایندگی اینتکس چیست ؟ نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران در کدام شهر وجود دارد ؟ این سوالاتی است که اگر قصد خرید محصولات اینتکس را داشته باشید قطعا با آن رو به رو خواهید شد تا محصولی که می خرید با کیفیت اورجینال به دست شما برسد و لذت خریدی مطمئن و با لذت بخش را تجربه کنید . در ادامه این مطلب سعی بر آن داریم تا به این سوالات به طور کامل پاسخ دهیم تا در این خصوص رفع ابهام صورت بگیرد و با آگاهی کامل دست به خریدی مطمئن از محصولات با کیفیت برند اینتکس بزنید و محصولی مطابق با نیازهای تان انتخاب کنید .

آدرس سایت نمایندگی اینتکس چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران و شهر تهران با آدرس اینترنتی https://intextehran.ir فعالیت می کند و محصولات این برند را در کشور ایران عرضه می کند . این نشانی ، نشانی اختصاصی فروشگاه اینتکس تهران می باشد که اگر قصد خرید محصولات بادی و همچنین استخرهای پیش ساخته اینتکس را داشته باشید قطعا نام آن را شنیده ایده و با آوازه کیفیت محصولات آن آشنا هستید . لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس تهران علاوه بر عرضه محصولات خود به صورت اینترنتی برای تمامی مناطق کشور ، در تهران و مازنداران نیز دارای شعب حضوری می باشد و اگر در این دو استان هستید می توانید این محصولات را به صورت حضوری مشاهده ، بررسی و انتخاب و خریداری نمایید .

آدرس شعبه نمایندگی اینتکس در تهران : تهران بالاتر از صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک 188 – واحد 1

آیا برند اینتکس در ایران دارای نمایندگی می باشد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم با توجه به تمام پیچ و خم هایی که در این راه برای عرضه محصولات اورجینالوجود دارد ، بله . برند اینتکس در ایران دارای نمایندگی مرکزی به نام فروشگاه اینتکس تهران می باشد و محصولات خود را با کیفیت فوق العاده و قیمت های مقرون به صرفه عرضه می کند تا رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد . البته امروزه نمایندگی های فرعی دیگری در ایران دایر شده اند که با واسطه گری های ایجاد شده محصولات اینتکس را با قیمت های بالاتر و یا قیمت های پایین تر از نمایندگی اصلی اما کیفیت فیک در اختیار خریداران قرار می دهند که در این خصوص باید بگوییم نمایندگی اینتکس تهران هیچ گونه در قبال محصولات بی کیفیت این فروشگاه ها نخواهد داشت و مسئولیت بر عهده خود خریداران می باشد .

تمامی محصولات برند اینتکس در ایران نیز عرضه می شود ؟ بله ، با تلاش هایی که در این زمینه صورت گرفته است تمامی محصولات برند اینتکس را می توانید همراه با کاتالوگ عرضه شده این برند در فروشگاه اینتکس تهران با مراجعه به دسته بندی های متنوعی که دارد ، مشاهده ، انتخاب و خریداری نمایید . بخشی از دسته بندی موجود در فروشگاه اینتکس تهران عبارتند از : تخت خواب بادی ، تشک بادی ، استخر بادی ، انواع استخرهای پیش ساخته ، مبل بادی و کاناپه بادی ، لوازم جانبی استخرهای پیش ساخته ، تشک بادی روی آب ، قایق بادی و همچنین محصولات بادی و جکوزی های پیش ساخته بادی و ....

نمایندگی اینتکس فقط در شهر تهران وجود دارد ؟ خیر همانطور که در بخش های بالاتر عنوان نمودیم ، نمایندگی اینتکس علاوه بر استان تهران در استان مازندران نیز دارای شعبه حضوری می باشد و می توانید محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و خریدی لذت بخش داشته باشید .

یکی از مهمترین مزیت های نمایندگی اینتکس تهران را می توان ، خدمات پس از فروش حرفه ای محصولات عرضه شده دانست که علاوه بر راحت شدن خیال شما قبل از خرید ، به خوبی خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند و خریدی مطمئن را برایتان رقم می زند . این فروشگاه استخرهای پیش ساخته اینتکس را که در ابعاد بزرگ نیاز به نصب و راه اندازی در برخی مواقع توسط نمایندگی دارد ، در سراسر ایران با بهره گیری از کارشناسان با تجربه نصب و آماده استفاده می کند و این امور در مدت زمان کوتاهی برای شما در سراسر کشور صورت می گیرد . همچنین تمامی خدمات پس از فروش محصولات از جمله تعمیرات در صورت بروز هر گونه مشکل و حادثه ای ، توسط کارشناسان آموزش دیده صورت می گیرد و در صورت امکان محصول همانند روز اول خدمت شما تحویل می شود . شما عزیزان می توانید از طریق دسته بندی های موجود در قسمت منوی سایت ، به جدیدترین محصولات برند اینتکس دسترسی داشته باشید و تصاویر ، قیمت به روز شده و همچنین توضیحات کارشناسی شده را مشاهده نمایید و محصول منتخب و مطابق نیاز خود را برگزینید .