راهنمای تشک بادی روی آب


تشک بادی روی آب را شاید بتوان از جمله ارزان ترین و محبوب ترین دسته بندی تشک های بادی در نظر گرفت . این محصولات یکی از برترین دسته بندی های محصولات بادی می باشند که با آن ها به راحتی می توانید آرامش را بر روی آب درون استخر و یا دریا تجبه کنید و قطعا لذت استفاده از این محصولات می تواند برای شما خاطرات فراموش نشدنی را به همراه داشته باشد . تشک بادی روی آب که در سال های گذشته برای استفاده در استخرهای پیش ساخته به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد دارای کیفیت ها ، طرح ها ، رنگبندی ها و شکل های ظاهری بسیار متنوعی می باشد که قطعا به راحتی می تواند تمامی سلیقه ها را به خود اختصاص دهد .

به تشک های بادی روی آب ، شناور بادی نیز گفته می شود اما باید بگوییم که این دو کمی با یکدیگر در خصوص ظاهری که به خود اختصاص می دهند فرق دارد . در سال های گذشته برند های تولید کننده اینتکس و بست وی که از اصلی ترین شرکت های سازنده محصولات بادی هستند با تغییراتی در ظاهر این محصولات سعی کرده اند تا شکل های فانتزی تر و همچنین محصولاتی برگرفته از شخصیت های نوستالژی و یا به شکل حیوانات محبوب تولید کنند . در کاتالوگ های جدیدی که این برند ها عرضه کرده اند امروزه شناورهای بادی بیشتر به چشم می خورند و جالب است که بدانید بیشتر هم مورد توجه مردم قرار می گیرند . از محبوب ترین مدل های شناور بادی می توان به شناور بادی روی آب فلامینگو ، شناور بادی روی آب طرح قو . شناورهای بادی دو نفره که اغلب به شکل مبل های راحتی می باشند اشاره داشت .

شاید با نگاهی به آمار فروش تشک های بادی روی آب در سال های گذشته بتوان نتیجه گرفت که در استفاده های چند نفره تشک های بادی روی آب دو نفره نیز که به تازگی تولید و عرضه شده اند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . این تشک ها که به مبل های روی آب نیز شهرت دارند ، اغلب در شکل های فانتزی دایره ای عرضه می شوند و در بخشی از خود تکیه گاه هایی محکم دارند که به راحتی می توانند وزن دو نفر بزرگسال را بر روی خود مهار نمایند و بیشتر برای استفاده در استخرهای بزرگ به صورت خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرند که محبوب ترین و پر فروش ترین مدل این دسته را می توان تشک بادی روی آب گرد اینتکس نامید . اما در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که اولین فاکتور می تواند جنس محصول باشد زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر تشک بادی و همچنین کیفیتی که در اختیار شما قرار می دهد دارد .

جنس بدنه تشک بادی روی آب

جنس بدنه تشک بادی روی آب که تهیه می کنید باید از متریال مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشد تا در هنگام استفاده احساس راحتی به شما دست بدهد و همچنین کیفیتی که در اختیار شما قرار می دهد در حد استاندارد باشد زیرا بر روی آب خوابیده اید و در صورت بروز کوچک ترین مشکل می تواند حادثه ساز باشد . بهترین متریال نه تنها در ساخت تشک های بادی روی آب بلکه در ساخت اغلب محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد ، متریال پی وی سی می باشد . پی وی سی در دو نوع پی وی سی چرمی و پی وی سی جیر در بازار موجود می باشد و در محصولاتی که بر روی آب استفاده می شوند باید از مدل چرمی آن ها استفاده کرد زیرا مدل چرمی کاملا ضد آب می باشد . این نوع پی وی سی در تشک های بادی به صورت کاملا پرس شده در ساختار کلی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر قابلیت تحمل وزن بالایی را برای تشک به وجود می آورند . قابلیت تحمل وزن را می توان دومین فاکتوری دانست که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . قابلیت تحمل وزن تشک بادی روی آب یک نفره استاندار برابر با 90 الی 100 کیلو گرم می باشد و در مدل های دو نفره این قابلیت تحمل وزن به صورت استاندارد 180 تا 200 کیلو گرم تعیین شده است . قابلیت تحمل وزن محصولات تولیدی برند اینتکس و بست وی به طور دقیق بر روی پکیج بسته بندی درج می شود و به راحتی می توانید در هنگام خرید آن را چک کنید و با وزن خود مطابقت دهید .

خرید تشک بادی روی آب اینتکس

برند اینتکس از محبوب ترین برندهای تولید کننده محصولات بادی می باشد که تقریبا در تمامی دسته بندی های محصولات بادی فعالیت می کند و باید گفت که تشک بادی روی آب نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد . شاید به جرات بتوان گفت که این برند آمریکایی بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی روی آب را تولید می کند که به خوبی توانسته است نیازهای خریداران را تامین کند و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند . هر ساله کاتولوگ محصولات بادی این برند در وب سایت عرضه می شود که در تمامی سال ها می توان تشک بادی روی آب جدید را پایه های ثابت کاتالوگ این برند بزرگ دانست و پیشنهاد می کنیم که اگر قصد برگزاری تفریحات آبی درون استخر شخصی و یا دریا را دارید حتما لذت استفاده از این محصولات دوست داشتنی را بچشید . جنس بدنه محصولات تولیدی توسط این شرکت آمریکایی از پی وی سی چرمی می باشد که در برخی مدل ها از پی وی سی چرمی در بخش درتماس با آب و از پی وی سی جیر که دارای ساختار متناسب تری با پوست انسان است در بخش رویه استفاده می کند تا در هنگام استفاده راحتی فوق العاده ای به شما دست بدهد . اگر قصد خرید تشک بادی روی آب و شناور بادی روی آب را دارید قطعا محصولات برند اینتکس می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد .

خرید تشک بادی روی آب بست وی

برند بست وی شرکت چینی درجه یکی می باشد که به طور قطع می تواند دید و اعتماد شما به محصولات چینی را بازگرداند . این برند در کشورهای بسیاری محصولات خود را عرضه می کند و در خود کشور آمریکا نیز در رقابت سطح بالایی با محصولات برند اینتکس است . سابقه فعالیت برند بست وی به همان سال های فعالیت برند اینتکس برمی گردد و فانتزی بودن ، کیفیت و قیمت های مقرون به صرفه محصولات بادی که تولید می کند باعث شده است تا به فروش بالایی دست پیدا کند و خود را به عنوان رقیبی جدی برای برند اینتکس معرفی کند . تشک بادی روی آب و شناوری بادی روی آب برند بست وی نیز دارای طراحی های بسیار فانتزی و دوست داشتنی می باشند که با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که دارند به خوبی توانسته اند بخش اعظمی از بازار را به خود اختصاص دهند .

نمایندگی فروش تشک بادی روی آب کجاست ؟

حال که با تشک بادی روی آب به طور کامل آشنا شدید شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فروشگاه تشک بادی روی آب کجاست و بهترین مدل های تشک بادی روی آب را از مجا می توان تهیه کرد ؟ در پاسخ به این سوالات بادی بگوییم که اولین و بهترین نمایندگی تشک بادی روی آب در ایران فروشگاه تهران اینتکس می باشد . این فروشگاه فعالیت خود را به عنوان اولین نمایندگی برند اینتکس و بست وی در حدود پانزده سال پیش آغاز کرده است و جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات این دو برند را می توانید با ضمانت اصالت محصولات و خدمات پس از فروش حرفه از این فروشگاه تهیه کنید . امکان ارسال فوری به سراسر کشور و خدمات پس از فروش حرفه ای و دارا بودن فروشگاه حضوری برای مشاهده محصولات از نزدیک می تواند از مهمترین خصوصیات این فروشگاه باشد که هر خریداری را به سمت خود جلب می کند .


درباره‌ی نویسنده
اینتکس ایران وب سایت مرجع و نمایندگی اینتکس در ایران با قدمت ۱۴ ساله اولین فروشنده محصولات بادی اینتکس وبست وی فروشگاه و تولید کننده انواع استخر های پیش ساخته و انواع هپی چیر و مبل شنی با قیمت دست اول و ارزان بابیش از ۵۰۰۰ نوع از انواع محصولات تفریحی ورزشی شامل انواع تختخواب های بادی ، استخر های بادی ، قایق بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تختخواب شو ، وان و جکوزی بادی ، چادر های مسافرتی و بازی کودکان و انواع جلیقه شنا و لوازم آبی تفریحی در ایران ، امیدواریم بتوانیم بخشی از نیاز های شما مردم عزیز را در زمینه تفریح و سرگرمی برآورده سازیم و گامی هر چند کوچک در جهت شادی و نشاط شما عزیزان برداشته باشیم.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها
برچسب‌ها