استخر بادی اینتکس طرح ماشین

کد intex 57134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 100 لیتر
  • طول: 348 سانتی متر
  • عرض: 198 سانتی متر
3,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماشین اینتکس محصولی جدید و شگفت انگیز مورد پسند آقا پسر های کوچولو عشق ماشین ، محصولی واقعا زیبا به همراه دو آرک طرح ماشین برای بازی کودکان و دارای سرسره که کوچولو ها خیلی دوست دارند و بسیار پرکاربرد و چندکاره است که حتی می توان به عنوان یک پارک آبی برا کودکان آن را تجهیز نمود و در فصای بیرون در فصل تابستان استفاده کرد و شور و هیجان را در کودکان عزیز دید.  کاملا متناسب برای سنین کم، با رنگ های ترکیبی قرمز، نارنجی، سفید و خاکستری که فوق تاثیر گذار در جذب کودکان است. استخر بادی از جنس بادوام پی وی سی، کاملا ضد آب، به همراه دو پرچم بادی برای بازی کودکان طراحی شده است.

کودکان به خصوص پسران علاقه زیادی به ماشین بازی دارند ، همین موضوع نیز موجب شد تا اینتکس که از بزرگترین برند های تولید کننده محصولات بادی به ویژه استخر بادی می باشد ، یکی از استخر های بادی خود را با طراحی ماشینی تولید کند . به همین منظور شما استخر بادی اینتکس طرح ماشین مسابقه ای را در تصویر مشاهده می کنید که برای استفاده کودکان در رده سنی 3 تا 6 سال ساخته شده است و می تواند بهترین شرایط را برای بازی کودکان فراهم کند . این استخر ها برای استفاده در محیط باز مانند حیاط قابل استفاده است و یکی از تصاویر این محصول نیز گویای آن است که می توان از این استخر بادی در فضای باز استفاده کرد . در واقع ابعاد بزرگ این استخر و نوع کاربرد آن ، کمتر اجازه ای را خواهد داد تا شما بتوانید آن را در داخل منزل راه اندازی کنید . زیرا فضای زیادی را در حالت راه اندازی شده اشغال کرد . در عوض اگر استخر بادی را جمع کنید ، مشاهده خواهید کرد که استخر بادی ابعادی بسیار کوچک خواهد داشت . 

به طوریکه داشتن حجم کوچک بسته بندی ، نگهداری از استخر را آسان تر کرده و با وجود وزن سبک محصول ، حتی امکان حمل و نقل استخر بادی وجود خواهد داشت . شما می توانید این استخر بادی را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین حالت با استفاده از انواع پمپ های باد راه اندازی کنید . در واقع بیشتر استخر های بادی که به صورت پارک آبی ساخته می شوند را بهتر است که با استفاده از پمپ باد راه اندازی کنید . زیرا بخش های مختلف بادی دارند که نیازمند راه اندازی هستند . زمانی که شما استخر را راه اندازی کنید ، با استخری مواجه خواهید شد که طول 348 سانتی متری و عرض 198 سانتی متری دارد ، همچنین ارتفاع استخر بای 22 سانتی متر است . برای ساخت این محصول از پی وی سی طرح دار استفاده شده است که لایه هایی ضخیم دارد تا به خوبی بتواند مقاوم باشد . به خصوص بخش سرسره که کودکان از آن استفاده خواهند کرد .

استخر بادی اینتکس طرح ماشین

استخر بادی اینتکس طرح ماشین یک محصول مهیج و متفاوت از این کمپانی بزرگ بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ساختار پرتابل و امکان حمل و نصبی اسان توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. جنس بدنه مرغوب این محصول و سازگاری ان با محیط زیست امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده از این کالا استفاده نمایید. در ادامه این مطلب می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالای استثنایی توصیه می کنیم تا انتها مارا همراهی کنید.


طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراخی بدنه ای شاد و منطبق با ورحیات ان ها دارد.در نهایت محصول ارائه شده باید تضمینی بر ایمنی کودک در زمان استفاده باشد. بر همین اساس استخر بادی اینتکس طرح ماشین یک انتخاب ایده ال به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده و بدنه ان از دو طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقه ها دارای دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. انیمیشن ماشین ها در میان کودکان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده به همین دلیل ظاهر بدنه این محصول بر گرفته از این انیمیشن تولید شده است. بر روی بدنه بیرونی محصول می توانید تصاویر زیبایی از ماشین ها در زمان مسابقه را مشاهده کنید. سرسره این محصول دقیقا در میانه این پیست ماشین مسابقه قرار داشته که دارای یک تاج زیبا می باشد. کف محصول نیز دارای طرح های زیبایی از این ماشین ها است. در داخل بسته بندی محصول تعداد 2 عدد ماشین بادی مجزا و دو عدد پرچم ایست بادی برای بازی کودکان وجود دارد. توجه داشته باشید این محصول مجهز به پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی برای راه اندازی می باشد.


جنس بدنه

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه به دنبال محصول با دوام بالا هستند تا دغدغه ای از طول عمر ان نداشته باشید. برای رسیدن به این اصل توجه ویژه به مرغوبیت جنس بدنه محصول باید گردد. این محصول از بدنه ای با جنس پی وی سی طرح چرم که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا و طول عمر زیاد بوده تولید می شود. جنس کناره محصول نیز از پی وی سی طرح دار است. بخش کف محصول به طور پیوسته با سطح زمین در ارتباط بوده و تمامی فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. بر همین اساس از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. با توجه به این ساختار شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط جوی اب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نورخورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.


ابعاد و وزن

این محصول با ساختاری بیضی شکل از طولی برابر 348 سانتی متر و عرضی معادل 198 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین لبه دیواره ان 22 سانتی متر می باشد. این محصول کالایی استاندارد جهت استفاده در سفر بوده و شما می توانید به راحتی این محصول 8 کیلوگرمی را حمل کنید.


راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول کافی ست ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای باز و مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی محصول و دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول را راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و پرش بر روی دیواره محصول خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.


جمع بندی

استخر بادی اینتکس طرح ماشین محصول پرکاربرد قابل استفاده در فضاهای باز و منزل بوده که باکیفیت بالای خود توانسته رضایت مصرف کنندگان محترم را مهیا سازد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
100 لیتر
طول
348 سانتی متر
عرض
198 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب کودکان
دارای سرسره بادی
دارای ماشین بادی کوچک
دارای وسیله بازی بادی سرخود
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...