استخر بادی دارای آبشار کودک

کد bestway 53065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/تفریحی
  • ظرفیت: 121 لیتر
  • طول: 175 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
2,775,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر های بادی طرح دار نوع خاص این محصولات می باشند و بسیار مورد توجه افراد بخصوص کودکان قرار گرفته اند. شرکت های بسیاری اقدام به تولید این محصولات می کنند. استخر بادی دارای آبشار کودک یکی از این محصولاتی است که توسط برند بست وی طراحی و تولید شده است. این محصول یکی از چندین محصول موجود در سایت اینتکس تهران می باشد و هر شخصی می تواند با مراجعه به بخش استخر بادی از انواع دیگر این محصولات دیدن کنید. استخر بادی دارای آبشار کودک دارای کیفیت فوق العاده بوده و جنس بخش های مختلف این محصول زیبا و در عین حال مقاوم می باشد. جنس رویه این محصول از پی وی سی با رویه چرم با زیبایی بالا ، جنس ببخش کناری از پی وی سی مات طرح دار و جنس کف استخر که مقاومت بالایی هم دارد از پی وی سی دولایه بادی می باشد. ابعاد این محصول نیز قابل توجه بوده و استخر بادی دارای آبشار کودک دارای طول 175 سانتی متری ، عرض 147 سانتی متری و ارتفاعی برابر 102 سانتی متر می باشد. 

اگر به دنبال یک استخر بادی کودک جذاب و سرگرم کننده برای کودک خود هستید ، این مدل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . با توجه به بدنه پی وی سی طرح چرم با رویه ضد اشعه ای که دارد ، به راحتی می توانید از آن در محیط های روباز همانند باغ ، ویلا و یا حیات منازل خود استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . البته گفتنی است که در هنگام استفاده باید به موارد ایمنی توجه داشته باشید و بدنه استخر را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا به دور نگه دارید تا آسیبی به بدنه وارد نشود . با توجه به فضایی که این استخر بادی در اختیار شما قرار میدهد می توانید از آن در ظرفیت دو نفره کودک استفاده کنید . عمق آبی که برای این استخر ایجاد شده است بالغ بر 25 سانتی متر می باشد و از این رو به گفته برند سازنده مناسب برای کودکان بالای دو سال است و کاملا بدون خطر می توانند از آن بهره مند شوند .

به همراه این استخر بادی تعداد پنج توپ سفید بدون پلیسه و سه حلقه بادی نیز برای شما درون بسته بندی قرار داده شده است تا هیجان بسیاری بالاتری را به هنگام آب تنی برای کودک به وجود آورد . وزن این محصول سه کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و قابلیت جا به جایی را به سادگی برای شما حتی در مسافرت ها فراهم می آورد . میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید بالغ بر 121 لیتر می باشد که تامین آن کار سختی نیست و برای سهولت در تخلیه آب ، در بخشی از کف استخر یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که به کمک آن می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان حیات خود نیز استفاده کنید .

استخر بادی دارای آبشار کودک

از سری استخر های بادی کودک که دارای جذابیت بالایی می باشد، می توان به استخر بادی دارای آبشار اشاره کرد. این استخر بادی برای کودکان بالای دو سال طراحی شده است و ویژگی های خاصی دارد که برای بسیاری از کودکان جذاب به نظر می رسد و کودک از دیدن آن شگفت زده خواهد شد. در ادامه ویژگی های این استخر را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


استحکام زیاد بدنه 

استخر بادی دارای آبشار از تولیدات شرکت با تجربه بست وی می باشد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ از بهترین مواد اولیه در دنیا و با آخرین فناوری های روز ساخته شده اند و وجود نام بست وی بر روی یک محصول کافی است تا خریدار به کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کند. این استخر بادی از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است و استحکام بالای آن، شما را تا مدت ها از خرید استخر بادی جدید برای کودک بی نیاز می کند. استخر بادی دارای بدنه ای سبک بوده و وزن تقریبی آن 3 کیلوگرم می باشد. استخر های بادی کودک باید بسیار منعطف باشند. زیرا کودکان در هنگام بازی کردن با هیجان بالا ممکن است ضربه هایی را به بدنه وارد کنند که در صورت نداشتن انعطاف لازم، بدنه دچار افت کیفیت خواهد شد. این استخر بادی دارای انعطاف قابل توجهی می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. به علاوه استحکام بالای آن باعث شده است تا به سادگی پاره نشود. هم چنین این استخر بادی در کارخانه به گونه ای پرس شده است که درزهایی ناگسستنی دارد. با وجود تمام این نکات باید در نگه داری این استخر دقت کرد و از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه استخر خودداری کنید. در صورت آسیب دیدن و یا پاره شدن بدنه می توانید برای تعمیرات تخصصی محصولات بادی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


ظاهری فانتزی و جذاب

این استخر بادی دارای رنگ آمیزی بسیار شاد و فانتزی می باشد. طراحی کف استخر به صورت لوبیایی شکل بوده و کف استخر به صورت بادشو طراحی شده است تا در صورت بازی کردن طولانی مدت کودک بدن او خسته نشود. دیواره استخر بادی کوتاه می باشد و به صورت یک تکه است. بر روی یک قسمت از بدنه یک حصار سفید رنگ وجود دارد که باد شو است و به دیواره استخر متصل می باشد. در سمت دیگر استخر بادی سه عدد میله بادی به دیواره متصل شده است و حلقه های بادی مجزایی موجود است که حلقه ها به دور این میله ها می افتد. بر روی دیواره یک اسباب بازی بادی به شکل خروس سفید رنگ نیز متصل شده است. در وسط این استخر بادی یک تاج قرمز رنگ به صورت ستون قرار دارد که آب را بر روی بدن کودک می ریزد و از سرد شدن بدن کودک در هنگام بازی جلوگیری می کند. هم چنین به همراه این استخر بادی توپ های سفید رنگی نیز وجود دارد تا کودک بتواند با آن ها بازی کند. این استخر با طراحی جذاب خود ساعت ها شادی و سرگرمی را برای کودک به ارمغان می آورد. 


ویژگی های فنی استخر بادی 

استخر بادی دارای طول 175 سانتی متر و عرض 147سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی معادل 102 سانتی متر است. هم چنین ظرفیت آب این استخر 121 لیتر می باشد. استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 2 سال طراحی شده است و با توجه به ابعاد آن چند کودک می توانند در این استخر به بازی بپردازند. این استخر دارای ابعادی مناسب بوده و می توانید آن را در مسافرت نیز به همراه خود ببرید و در فضای باز آن را مورد بهره برداری قرار دهید. به همراه این استخر یک بسته برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما موجود است. 


روش خرید 

برای خرید استخر بادی دارای آبشار کودک با بهترین قیمت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید

نوع
خانگی/تفریحی
ظرفیت
121 لیتر
طول
175 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
داراي آبپاش از بالا بر روی کودکان
مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...