استخر بادی ستاره ای کودک اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 150 لیتر
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ستاره دار اینتکس محصولی کم عمق برای سنین کودکان و همچنین خردسالان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با داشتن طراحی کودک پسندانه و وزن بسیار کم می تواند گزینه مناسبی برای سرگرمی های آبی در هر مکانی بخصوص مسافرت های مختلف باشد. این کالا ارگونومی ساخت گرد داشته و می تواند تا مقدار 150 لیتر آب را در درون خود جای دهد. 

اگر به دنبال یک استخر بادی با رویه فانتزی هستید که به خوبی توجه کودک را به خود جلب کند و علاوه بر آن دارای کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای نیز باشد ، در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد می توانید در ظرفیت دو نفره از آن استفاده کنید و بهترین انتخاب برای کودکان بالای دو سال برای آب تنی در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد . گفتنی است با توجه به وزن بسیار سبک یک کیلو گرمی که این استخر بادی اینتکس دارد ، به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . تمامی قسمت های بدنه این استخر به جزء قسمت کف آن به صورت بادی می باشد تا به خوبی بتواند تعادل خود را در هنگام استفاده حفظ کند و عملکرد استانداردی را از خود به نمایش بگذارد .

همانطور که گفتیم مقدار آبی که درون این استخر بادی کودک جای می گیرد بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد و برای تخلیه هر چه راحت تر آن در بخشی از قسمت پایین بدنه یک دریچه تخلیه تعبیه شده است . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که به صورت دو و در قسمت کف سه لایه به کار گرفته شده است تا استحکام خود را در برابر بازیگوشی های کودکانه حفظ کند . این نوع متریال در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید به خوبی استانداردسازی شده است و به همین خاطر علاوه بر محیط های خانگی می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . درون بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس وجود دارد و پمپ باد باید به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهران تهیه شود .

استخر بادی ستاره ای کودک اینتکس

تمام تلاش ما در سایت فروشگاهی اینتکس تهران بر این است تا با فراهم آوردن بالاترین تنوع محصول از بهترین شرکت های تولید کننده تجربه خریدی لذت بخش و مقرون به صرفه را به شما هدیه کنیم. در مورد استخر های بادی نیز تمامی استخر های بادی جدید با قیمتی ارزان با بیشترین تنوع در این سایت موجود می باشند. شما با مراجعه به سایت اینتکس تهران به راحتی می توانید استخر بادی مورد نظر خود را جست و جو کنید. هم چنین کارشناسان ما در این مرکز آماده هستند تا به شما در مورد انتخاب محصولی مناسب مشاوره بدهند. برای برخورداری از راهنمایی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس حاصل نمایید. استخر بادی ستاره ای کودک اینتکس محصولی منحصر به فرد و بسیار زیبا می باشد که توسط سایت اینتکس تهران تولید و عرضه می شود. در ادامه به بررسی این استخر بادی زیبا می پردازیم. 


بدنه ای جالب 

این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است. دیواره استخر بادی به صورت دو لایه می باشد. دو لایه بادی که بر روی یک دیگر قرار گرفته اند دیواره را تشکیل می دهند. دیواره این استخر بادی به صورت جالبی می باشد. این گونه که لایه پایینی دیواره کوچک تر از لایه بالایی است و قطر لایه بالایی بیشتر می باشد. هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد جداگانه هستند. بدنه این استخر بادی دارای رنگ زمینه سفید است و بر روی آن تصاویر ستاره های رنگارنگ وجود دارد. بدنه جذاب این استخر بادی هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است. 


قابلیت های استخر بادی 

استخر بادی ستاره ای در رده استخر های بادی کم جا قرار می گیرد که برای استفاده در فضاهای محدود و آپارتمان بسیار مناسب است. این استخر بادی برای استفاده در مسافرت ها و گردش ها بسیار مناسب می باشد. هم چنین از این استخر بادی در فضاهای باز به راحتی می توان استفاده نمود. به دلیل کیفیت بالای بدنه استخر بادی قرار دادن این استخر در برابر نور آفتاب باعث افت کیفیت بدنه نمی شود و بدنه آسیب نمی بیند.  از کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن به عنوان وان بادی می باشد. اغلب کودکان از بازی کردن در استخر بادی لذت می برند اما استحمام برای آن ها دشوار می باشد. شما می توانید در زمان استحمام این استخر بادی را به عنوان وان بادی مورد استفاده قرار دهید. استخر را در حمام قرار دهید و در زمان بازی کردن کودک در داخل استخر، به استحمام او بپردازید. از دیگر کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. با توجه به کم بودن فضای مورد استفاده این استخر، می توانید این استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر بادی را از توپ های رنگی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) پر کنید. با این کار بی شک کودک شگفت زده خواهد شد. 


جنس بدنه

استخر بادی ستاره ای ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس می باشد. این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده بوده که قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارد. به دلیل انعطاف بسیار بالای بدنه، تمامی ضربه های ناشی از بازی کردن کودک را دفع کرده و هیچ گونه آسیبی به استخر بادی نمی رسد. استخر بادی دارای رویه طرح چرم نیز می باشد که زیبایی بیش تری به بدنه استخر می دهد. برای داشتن طول عمر بالاتر، شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید. هم چنین استخر بادی را بر روی سطوح ناهموار نکشید. از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ جلوگیری کنید زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیرات تخصصی اقدام کنند. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی ستاره ای اینتکس می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. تا در اسرع وقت این استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
150 لیتر
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای ساختار دو طبقه ای
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...