استخر بادی سفینه

intex 58431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 666 لیتر
  • قطر: 188 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سفینه برای بچه ها در داخل منزل ، این محصول از جنی پلاستیک پی وی سی تعبیه شده و طراحی آن شبیه به سفیه فضایی است که میتواند برای خردسالان یک اسباب بازی بادی مهیج وجذاب باشد ، قیمت این محصول را از نمایندگی استخر بادی اینتکس تهران میتواند جویا شده و با تخفیف ویژه آنرا خریداری نمایید .

فروش استخر بادی سفینه ، با کیفیت عالی محصول شرکت intex همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش . با خرید این استخر بادی شادی را برای کودکان در فصل تابستان به ارمغان بیاورید استخر های بادی را میتوان در منزل ، حیاط ، و یا حتی در پشت بام برای تفریح و سرگرمی استفاده کرد.از استخر بادی سفینه می توان به عنوان استخر توپ بادی ،بازی هیجان انگیز برای کودکان استفاده کرد. استخر بادی های اینتکس نیازی به نصب و راه اندازی ندارند شما با باد کردن توسط پمپ خود استخر میتوانید آن را ظرف کمتر از 2 دقیقه باد ، و پر از آب کنید . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران خریداری نمایید . 

یکی از مزیت های این استخر بادی را می تواند فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد دانست . همچنین در ساختار بدنه آن از بدنه پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که به صورت مات و به رنگ آبی می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . این نوع بدنه در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم می باشد و کیفیت بالایی را در هنگام استفاده از خود به نمایش می گذارد که می تواند فشار آب و همچنین وزن چندین کودک را به صورت همزمان تحمل کند . این محصول در بخش کف خود از پی وی سی دو لایه چرمی بهره می برد که استحکام مضاعفی را به این استخر بخشیده است .

وزن این محصول 2.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی حتی توسط کودک می باشد . راه اندازی این استخر در مدت زمان بسیار کوتاه و به وسیله انواع پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است و در این راه کار دشواری را نخواهید داشت . رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان بالای سه سال می باشد اما بسته به قد و وزن کودک خود می توانید از این استخر استفاده کنید . ظرفیت آب استخر محصول 666 لیتر می باشد که برای خالی کردن از دریچه تخلیه در پایین ترین سطح استخر استفاده شده است و از آب داخلی می توانید برای آبیاری درختان حیات خانه خود استفاده نمایید .

استخر بادی کودک سفینه از جمله محصولاتی با طراحی ساده اما پر کاربرد و ارزشمد بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل خریداری و دریافت می باشد . ما در این نقد و بررسی به کمک متخصصانمان به بررسی این مقاله بپردازیم تا از مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شده و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کامل و جامعی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و ببرسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت : طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که در اطراف آن طرح های زیگ زاگی نمایش داده می شود . این محصول ارتفاع کمی را داشته و می توان درون این استخر به بدنه آن تکیه داده و از بدنه نرم این کالا به عنوان تکیه گاه استفاده نمایید .

جنس بدنه : جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 188 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ، ظرفیت آب  : 666 لیتر و در نهایت وزن این استخر بادی 2.6 بوده که بسیار سبک بوده و شما می توانید آن را حتی در ایام مسافرت حمل و یا جا به جا کرده تا به آسودگی از آن حتی در کمپین ها نیز استفاده نمایید تا از داشتن یک استخر خصوصی بی نصیب نباشید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این استخر قرار داده تا در عرض دو الی چهار دقیقه ، محصول شما باد شده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده از این کالا ، ان را جمع نمایید و وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی : استخر بادی سفینه از محصولات زیبا و پر کاربرد کمپانی نامدار اینتکس بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در بدنه آن ساختار زیگ زاگی را داشته است . جنس بدنه این استخر از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
ظرفیت
666 لیتر
قطر
188 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
2.6 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی زیبا در یک رنگ
قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...