استخر بادی طرح جلیونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 74 لیتر
  • قطر: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,975,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح جیلونگ از سری محصولات جدید ، زیبا و منحصر بهفرد شرکت جیلونگ می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد ، این استخر در نوع خانگی ، کف این استخر بادی جیلونگ از پی وی سی رنگی دو لایه ساخته شده است تا در هنگام بازی های کودکانه و یا آب تنی کودک ، دوام بالایی را از خود به نمایش بگذارد .

استخر بادی طرح جیلونگ از سری محصولات جدید ، زیبا و منحصر بهفرد شرکت جیلونگ می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد ، این استخر در نوع خانگی و با وزن پایین 490 گرمی تولید شده است و با توجه به همین وزن کم می توان از این محصول دز مکان هایی غیر از خانه استفاده نمود ، علاوه بر این ابعاد این استخر نیز مناسب میباشد. قطر این استخر بادی 91 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشدکه با توجه به همین ابعاد نیز استخر ظرفیت 74 لیتر آب را دارا می باشد ، که برای استفاده کودکان بسیار مناسب می باشد. 

این استخر بادی را می توان بهترین انتخاب برای آب تنی کودکان درون حمام ، محیط های خانگی و یا حتی محیط های روباز دانست . ابعاد این استخر بادی به قطر 91 سانتی متر می باشد که نشان از جمع و جور بودن استخر دارد و می تواند مورد استفاده یک کودک قرار بگیرد . علاوه بر استخر بادی می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ استفاده کنید و در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان بزنید . طراحی بدنه این استخر بادی به صورت سه طبقه می باشد و این لایه ها دارای ساختار های مجزا می باشند و هر کدام از آن ها توسط دریچه های جداگانه باد می شوند . برای باد کردن این استخر بادی بچگانه مدت زمان تقریبی دو الی سه دقیقه لازم است که این امر می تواند توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی صورت بگیرد .

در بخش دیواره های این محصول از پی وی سی تک لایه چرمی طرح دار استفاده شده است . این طرح ها از سمت بیرون بسیار جذاب و الهام گرفته از شخصیت های کارتونی کودک می باشد که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . وزن این استخر بسیار ناچیز می باشد و به راحتی درون بسته بندی کوچکی که دارد جای می گیرد تا بتوانید آن را هر جایی که خواستید به همراه خود داشته باشید .

استخر بادی طرح جلیونگ

استخر های بادی را برای مصارف گوناگونی طراحی و تولید کرده که یکی کاربردی ترین موارد استفاده ان ها جهت تفریحات ابی رده سنی کودک می باشد. به دلیل تنوع بالایی این گروه از محصولات تفریحی بادی در زمینه طراحی داشته شما می توانید با در نظر گرفتن طراحی بدنه ، جنس بدنه ، سایز و ابعاد و سایر پارامتر های اساسی اقدام به خرید یک نمونه محصول کنید. یکی از پرفروش ترین و باداوم ترین انواع استخر بادی سایز کوچک که می توانید نیاز شما در محیط های باز و سرپوشیده به طور کامل برطرف کرده استخر بادی طرح جلیونگ نام دارد. این استخر بادی کودک را در این بخش مورد تحلیل قرار داده تا بتوانید در صورت تمایل برای خرید آن اقدام نمایید.

استخر بادی طرح جلیونگ | نمایندگی اینتکس


طراحی کودکانه استخر بادی کودک

استخر بادی طرح جلیونگ یک نمونه از استخر بادی سایز کوچک و گرد بوده که طراحی ساده و زیبا داشته و می تواند نیاز های کودکان را تا سنین 5 الی 6 سال در روز های تابستانی برطرف کند. این استخر بادی گرد بدنه ای سه لایه داشته که هریک از لایه های آن از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. این نوع طراحی بدنه موجب می شود دیواره محصول طول عمر بالایی یافته و در اثر تردد کودک به بخش داخلی آن دچار آسیب نگردد. رنگ بدنه این دیواره ها سفید بوده که بر روی آن می توانید تصاویر رنگی و شادی را از موجودات و گیاهان دریایی که بر حسب روحیات کودکانه انتخاب شده به طور کامل ملاحظه کنید. کف این استخر بادی کودک آبی و ساده بوده که با دیواره های آن یک تضاد زیبا را تشکیل می دهد.


کیفیت بدنه استخر بادی کودک

برای جلب رضایتمندی مصرف کنندگان و عرضه محصولی با طول عمر بالا در پروسه تولید استخر بادی طرح جلیونگ از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی استفاده شده است. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی طرح چرم و رنگی بوده که در اثر وارد شدن فشار ناشی از تردد کودک به بخش داخلی دچار افت کیفیت نشود. همچنین کف استخر بادی کودک را از نوع پی وی سی دولایه تولید کرده زیرا این قسمت با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل می کند. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید از این استخر بادی کودک در زمان سفر و تمامی محیط های باز و سرپوشیده و حتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید استفاده کرده و دیگر نگران اسیب های احتمالی نباشید.


کاربرد استخر بادی کودک

استخر های بادی کودک را با در نظر گرفتن امکانات جانبی و همچنین ابعادی که داشته برای مصارف مختلفی انتخاب می کنند. استخر بادی طرح جلیونگ یک نمونه از استخر بادی سایز کوچک بوده که شما می توانید برای تفریحات ابی کودک خود در روز های گرم تابستان آن را انتخاب کرده و موجب شاد فرزند خود شوید. این محصول به دلیل ابعادی که داشته موجب اتلاف آب نشده و شما می توانید به راحتی یک روز شاد را برای فرزند خود رقم بزنید. امروزه فضای داخلی منازل و آپارتمان ها محدود بوده و اجازه استفاده از استخر های بادی با ابعاد کوچک را به شما نخواهد داد. به همین دلیل بوده که شما می توانید از این محصول جهت ایجاد یک استخر توپ بادی در محیط منزل و یا اتاق خواب کودک استفاده کنید. این استخر بادی همچنین امکان استفاده به عنوان وان حمام بادی کودک را داشته و به راحتی نیاز شما را در زمان استحکام کودکان برطرف خواهد کرد.


سایز و ابعاد استخر بادی کودک

این استخر بادی سایز کودچک بدنه ای گرد داشته که که قطر آن برابر با 91 سانتی متر و ارتفاع ان تنها 25 سانتی متر می باشد. به همین دلیل بوده که تمامی کودکان تا سنین 6 سال می توانند از این استخر بادی استفاده کرده و لذت ببرند. وزن بدنه این استخر بادی کودک تنها 0.49 کیلوگرم بوده و در زمان جمع شدن فضای کمی را اشغال می کند. این میزان ابعاد بدنه گنجایش داخلی بالغ بر 74 لیتر را داشته و موجب می شود شما به میزان چشمگیری در مصرف آب صرفه جویی نمایید.


خرید استخر بادی کودک

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت برای خرید استخر بادی طرح جلیونگ و یا سایز نمونه های استخر بادی کودک و بزرگسال اقدام کرده تا محصول را با ضمانت اصل بودن کالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
74 لیتر
قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.49 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
دارای کف ساده از PVC
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
جیلانگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...