استخر بادی طرح دلفین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت: 200 لیتر
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
3,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح اژدها یک محصول بی نظیر و جذاب می باشد که با کمترین قیمت ادر فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . اگر شما هم قصد بررسی بیشتر و خرید استخر بادی طرح دلفین اینتکس را دارید باید بگوییم که اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ، نکات کلیدی را به دست می آورید . این استخر بادی در طرح های قدیم و جدید وجود دارد که این مدل از نمونه جدید آن می باشد و با طراحی زیبا و کاملا کودک پسند تولید شده است .  

استخر بادی کودک طرح دلفین با دیزاینی متفاوت و زیبا در رنگها و طرح های مختلف حیوانات می باشد. استخرهای بادی کودک شرکت اینتکس با کیفیت عالی ،مقاومت بالا و همچنین قیمت مناسب و ارزان هدیه فوق العاده ای برای کودک دلبند شماست. استخر بادی طرح دلفین همراه با پمپ باد، مناسب برای بزرگسال و کودکان ، از 3 سن سال به بالا ، جنس بدنه استخر بادی pvc، دارای دریچه تخلیه آب ، دارای جای شلنگ برای آبشار ، دارای بسته تعمیرات می باشد . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی استخر بادی در تهران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .این استخر بادی شبیه به دلفین آبی با ابعاد بزرگ همراه با فواره یا همان آبشار تولید و طراحی شده است  ، عمق این استخر بادی بسیار کم بوده و قابل استفاده برای کودکان یک سال به بالا می باشد بدنه این محصول متشکل از پلاستیک پی وی سی و در قسمت دم وال یک دریچه خروج آب به صورت فواره ای وجود دارد که با نصب شلنگ آب در قسمت پشت استخر آب ورود به داخل استخر از طریق آبشار وارد شده و هم نمای زیبا و هم بسیار جذاب برای کودکان میباشد. استخر بازی دلفین در دو مدل قدیم و جدید تولید شده است که مدل قبلی آن سر دلفین در بالاترین قسمت استخر وجود داشت و در مدل جدید چشمان وال قسمت جلو و در انتهای استخر دم دلفین تعبیه و طراحی شده است  ، برای خرید استخر بادی میتوانید آنرا به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش دهید.

طراحی این استخر به گونه است که در تمامی قسمت های بدنه به غیر از کف آن از ساختار های تماما بادی استفاده شده است . باید بگوییم که در استخرهای بادی اغلب در بخش کف آن ها از لایه های باد شونده استفاده نمی شود تا به راحتی تعادل آن ها حفظ شود و در هنگامی که کودک درون آن ها به بازی می پردازد به راحتی بر کف زمین به صورت تخت درآمده و تکان های یک دفعه ایجاد نشود . در تمامی بخش های این استخر بادی از پی وی سی تک لایه و در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه به منظور بالا بردن استحکام محصول استفاده شده است . اگر به تصاویر نیز دقت داشته باشید باید بگوییم که در بخش دم این استخر بادی و در بالاترین نقطه آن از فواره های آب استفاده شده است که به خوبی آب را بر روی بخش های مختلف استخر فواره می کند و این امر می تواند هیجان خاصی را در هنگام بازی کودک به وجود بیاورد .

استخر بادی طرح دلفین

استخر بادی طرح دلفین از استخر های کودک بسیار با کیفیت و ظاهری دلنشین است که بدون شک هر کودکی با اولین نگاه به این محصول واسبته آن می شود. قصد ما برای در این مقاله نقد و بررسی این می باشد که با نگاهی دقیق به تتمام نکات محصولات، مزایا و معایب آن را برای شما بازگو کرده تا شما با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در عکس این محصول بادی مشاهده می کنید، این استخر بادی به صورت بیضی شکلی طراحی شده و در قسمت تکیه گاه آن، این کالا همانند یک دلفین می باشد که زیبایی و جذابیت این محصول را دو برابر کرده است. یان محصول برای کودکان سه سال به بالا ساخته شده و در آن رنگ های آبی، سفید و مشکی به چشم می خورد.

جنس بدنه : اما قطعا جنس بدنه یک محصول باید دارای کیفیت وم مقاومت بسیار بالایی باشد تا در کنار استفاده از محصول خریداری شده، راحتی و طول عمر بالایی را نیز شاهد باشیم. به همین دلیل جنس بدنه این کالا از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن : حتما قبل از خرید این محصول سعی کنید تا ابعاد و سایز آن را به دقت با مکان مورد استفاده تطبیق داده تا مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول را نداشته باشید. به همین دلیل ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 203 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر، ظرفیت آب: 200 لیتر و در نهایت وزن این استخر بادی 4 کیلو گرم است که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جا شدن می باشد.

جمع بندی : استخر بادی طرح دلفین یک محصول بسیار زیبا و جذاب بوده که توسط شرکت جهانی اینتکس طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت بیضی شکلی بوده و در ابتدای آن یک دلفین بادی ساخته و بر روی این استخر تعبیه شده است تا زیبایی و جذابیت این محصول را دو چندان بکند. جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش بدهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید.

حال چرا برند اینتکس در ساخت محصولات بادی خود تکیه بر استفاده از متریال پی وی سی دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پی وی سی چرمی از متریال های درجه یک در ساخت محصولات بادی می باشد و کیفیت ، دوام و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه باعث شده است تا به پایه ثابت ساخت استخرهای بادی بدل شوند . این استخر بادی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ساخت بدنه آن از پی وی سی درجه یک با مرغوبیت بالا استفاده شده است . البته باید گفت که پی وی سی چرمی به صورت کاملا ضد آب بوده و در واقع سدی محکم در برابر جریان آب می باشد که در استخرهای بادی بزرگ تر نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و در واقع نگهداری حجم آب 200 لیتری این استخر کار سختی برای آن نمی باشد .

این جریان آب فواره مانند البته کاملا قابل کنترل است و در مواقع دلخواه می توانید از آن استفاده کنید . باید بگوییم که این فواره توسط اتصال شیلنگ آب به وجود می آید و در صورت عدم استفاده از فواره می توانید به راحتی جریان آب را قطع کنید . وزن این استخر بادی بالغ بر چهار کیلو گرم می باشد که جا به جایی آن را حتی برای کودکانی که درون آن به آب تنی می پردازند امکان پذیر می کند . همچنین به منظور سهولت در راه اندازی ، در بخش هایی از بدنه این استخر بادی دریچه باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد را دارد و در صورت استفاده از پمپ باد برقی در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه راه اندازی این محصول امکان پذیر است . همانطور که در بخش های ابتدایی گفتیم رده سنی استفاده از این محصول توسط برند سازنده سه سال است اما خودتان بسته به قد و وزن کودک تان می توانید از آن بهره مند شده و در استفاده از استخر بادی محدودیت سنی وجود ندارد .

نوع
بیضی
ظرفیت
200 لیتر
طول
203 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس کف
وزن
4 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...