استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی / مسافرتی
  • ظرفیت: 21 لیتر
  • طول: 99 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
2,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس محصولی جدید و زیبا و باکیفیت قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی رسمی محصولات بادی در داخل ایران

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس یکی از نمونه های استاندارد و زیبای استخر های بادی کودک بوده که در اوایل سال 2019 توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. ساختار محصول کاملا گرد طراحی شده که کف ان برای حفظ راحتی و ایمنی کودکان در عین بازی از نوع بادشو می باشد. این محصول همچنین دارای یک سایبان بادی بزرگ سرخود نیز بوده که از پوست کودک در برابر تابش مستقیم نور خورشید حفاظت کند. بدنه این محصول از مرغوبترین انواع پی وی سی طرح چرم بوده به همین دلیل در فضای باز نیز قابل استفاده می باشد. زیرا تابش مستقیم نور خورشید و تغییرات شرایط جوی اب و هوا تاثیری بر کیفیت و دوام محصول ندارد.


وزن کم محصول . همچنین راه اندازی اسان ان موجب شده تا بتوانید در سفر نیز این استخر بادی را همراه خود داشته باشید. در محیط منزل می توانید از این کالا به عنوان استخر بادی توپ کودک نیز بهره برداری نمایید. ساختار محصول کاملا فانتزی و شاد بوده و برای کودکان و خردسالان یک انتخاب مناسب به شمار می رود. در دو طرف محصول ستون هایی تعبیه شده که دارای دسته با حلقه های رنگی بادی هستند. کودک از این دسته ها برای تکیه گاه و همچنین حفظ تعادل می تواند استفاده کند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. 

مواد اولیه به کار گرفته شده برای ساخت بدنه این استخر بادی سایبان دار اینتکس از پی وی سی طرح چرم می باشد . این نوع پی وی سی مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید دارد و از این رو به راحتی و بدون دغدغه می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . همچنین گفتنی است که این نوع متریال کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد می باشد که باعث می شود تا برای استفاده از این محصول برای کودکان با حساسیت بالا نیز دغدغه ای نداشته باشید . با توجه به بکارگیری مواد اولیه درجه یک در ساختار بدنه این استخر اینتکس ، علاوه بر محیط های سرپوشیده می توانید از آن در محیط های روباز همانند باغ ، ویلا و یا حیات منازل خود نیز جهت آب تنی کودکان استفاده کنید .

یکی از مزیت های این استخر بادی را می توان وزن سبک 1.3 کیلو گرمی آن دانست که باعث می شود تا حتی برای به همراه داشتن آن در مسافرت های خود نیز مشکلی نداشته باشید . علاوه بر آن گفتنی است که به دلیل استفاده از متریال منعطف در بدنه این استخر بادی ، حجم آن به هنگام جمع شدن و خالی شدن از باد ، بسیار کاهش پیدا می کند و فضای زیادی را از شما اشغال نخواهد کرد . کف این استخر به صورت بادی تعبیه شده است تا راحتی فوق العاده ای را به هنگام آب تنی برای کودک فراهم آورد و به وضوح می توان عروسک ها و حلقه های بادی را برای سرگرمی بیشتر در قسمت های کناری استخر مشاهده کرد .

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس

استخر های بادی کودک در صورتی که دارای وسایل بازی و سایبان باشند، بیش تر مورد استقبال قرار می گیرند. شرکت اینتکس یکی از بهترین شرکت هایی است که در تولید استخر های بادی کودک پیشگام می باشد. استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس دارای تنوع بالا و خصوصیات منحصر به فرد بوده که کارایی هر یک از آن ها را بالا می برد. استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس یکی از بهترین تولیدات این شرکت بوده که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. 


ظاهر کاربردی برای خردسالان

این استخر زیبا به شکل گرد است. در دو طرف این ساختار دایره ای شکل ستون های منحنی شکل وجود دارد که سایبان استخر به آن متصل است. در اولین نگاه این استخر بادی به شکل یک کلبه بادی به نظر می رسد. سایبان آن به شکل سقف خانه های بادی است. در دو طرف این استخر و در بین ستون ها دو میله وجود دارد که درون میله ها حلقه بادی قرار گرفته است. این استخر مناسب برای رده سنی خردسالان می باشد. کودک با این حلقه ها بازی می کند و سرگرم می شود. به علاوه از این میله ها می تواند برای ایستادن استفاده کند و از استخر بلند شود. هم چنین با این میله ها می تواند تعادل خود را حفظ کند. 


رنگ آمیزی جذاب 

کف استخر بادی به رنگ سفید است. بدنه استخر بادی نیز به رنگ سفید بوده که بر روی آن شماره های لاتین با رنگ های مختلف به چشم می خورد. در بین این شماره ها، تصاویر عروسکی حیوانات وجود دارد. رنگ ستون و میله های استخر آبی می باشد. سقف جالب استخر به رنگ نارنجی است. حلقه های بادی در استخر در رنگ های مختلف و فانتزی هستند که جذابیت دو چندان به استخر می دهند. بدنه استخر براق می باشد که رنگ ها را زیباتر نشان می دهد. 


کیفیت ساخت بدنه 

استخر بادی کودک از بدنه ای مقاوم و با طول عمر بالا ساخته شده است. کودکان در بازی کردن ممکن است بر روی استخر پرش کنند و یا به بدنه ضربه وارد کنند. این ساختار محکم تا حد زیادی در برابر ضربه مقاوم است. درزهای استخر به گونه ای پرس شده اند که با وجود ضربه و فشار بالا، باز نمی شوند. شما باید از کشیدن استخر بر روی زمین سنگی و ناهموار خودداری کنید. هم چنین مراقب باشید تا کودک چاقو و اجسام تیز را به بدنه فرو نکند. در صورت رعایت نکردن نکات فوق اگر به بدنه استخر شما آسیبی رسید، می توانید با استفاده از بر چسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است آن را ترمیم کنید. اگر آسیب دیدگی زیاد بود و خودتان قادر به تعمیر استخر نبودید، با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا همکاران ما جهت تعمیرات تخصصی استخر اقدام کنند و در زمان کوتاهی استخر را مانند روز اول به شما تحویل دهند. 


کاربرد های دیگر

این استخر دارای ابعاد کوچکی می باشد که در هر محیطی حتی در فضاهای کوچک نیز می توان آن را راه اندازی نمود. هم چنین وزن کم استخر شما را قادر می سازد تا در مسافرت به سادگی استخر را حمل کنید و لحظات شادی را برای کودک خود بسازید. از این استخر به دلیل ابعاد کوچک و طراحی زیبا می توانید در منزل و به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. بی شک برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود. فقط کافی است استخر را توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) باد کنید و داخل استخر را پر از توپ های رنگی بدون پلیسه (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) نمایید. با این روش کودک ساعت ها سرگرم بازی و تفریح خواهد شد. هم چنین طراحی این استخر به گونه ای است که هم برای دختران و هم پسران مناسب می باشد. 


نحوه خرید

 برای خرید این استخر بادی کودک زیبا با کاربرد های متنوع با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید از طریق سایت اینتکس تهران اقدام نمایید. با مراجعه به سایت اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید و در زمانی کوتاه استخر را درب منزل خود تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی / مسافرتی
ظرفیت
21 لیتر
طول
99 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح دار
جنس بخش کناری
PVC با رويه طرح دار
جنس کف
PVC دولايه
وزن
1.3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سایبان سرخود
مناسب سنین کودک و خردسال
دارای کف بادی
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...