استخر بادی کودک سرسره دار جدید bestway

کد BESTWAY 53093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار جدید bestway از استخر های بادی جدید فروشگاه بست وی در سال 2020 بوده که با داشتن ابعاد بسیار بزرگ بدنه مناسب استفاده برای بازی های گروهی کودکانه می باشد. پارامتر اساسی در زمان خرید استخر بادی مر بوط به کیفیت جنس بدنه آن بوده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر آن می شود. به همین دلیل کارخانه سازنده این استخر بادی را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده است. این نوع جنس بدنه به دلیل استحکام بالا در اثر استفاده مکرر و با تعداد راه اندازی های بالا دچار افت کیفیت نخواهد شد. شما می توانید از این استخر بادی در فضاهای باز با هر دمای آبی استفاده کنید. 

در داخل بسته بندی این استخر تعداد توپ بادی و حلقه بادی نیز قرار داده شده تا اوقات فراغت مهیجی برای کودکان رقم بزند. محصول از یک سرسره زیبا در بخش میانی برخوردار بوده که استخر بادی را به دو بخش تقسیم کرده است. در اطراف محصول عروسک های بادی سرخود با طرح گیاهان و حیوانات جنگل با طرحی فانتزی و رنگی تعبیه شده که بر اساس علایق کودکانه انتخاب می شود. توجه داشته باشید سرسره بادی این محصول تحمل وزنی بالغ بر 45 کیلوگرم را بر روی خود دارد. پس هرگز وزنی بیش از این میزان را به بدنه آن وارد نکنید. برای خرید استخر بادی سرسره دار می توانید به فروشگاه انحصاری محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید

نوعخانگی
ظرفیت 214 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 199 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه PVC دو لایه
جنس بخش کناری PVC دو لایه
جنس کف PVC
پمپ
نوع پمپ -
وزن 6 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، حلقه بادی، توپ بادی

 

استخر بادی کودک سرسره دار جدید bestway

استخرهای بادی کودک در طرح های مهیج و رنگ های شاد و جذاب تولید می شوند. این استخر ها را می توانید برای هر محیطی مانند حیاط خانه، داخل حمام، باغ  و یا هر جای دیگری خریداری کنید تا کودکان دلبندتان ساعت ها با بازی غرق هیجان و شادی شوند. تنوع بالای این استخرها در ابعاد و طرح و رنگ فوق العاده بالا است و شما می توانید انواع این استخرها را با بیش ترین تنوع در سایت فروشگاهی اینتکس ایران تهران مشاهده کنید. استخر بادی کودک سرسره دار یکی از بهترین استخرهای خانگی است که برای بازی های گروهی کودکان مناسب می باشد که در زیر به بررسی ویژگی های این استخر جذاب می پردازیم. 

ظاهر جذاب و کودکانه : استخر بادی سرسره دار از دو قسمت دایره ای شکل متصل به هم تشکیل شده است. در محل اتصال این دو قسمت یک سرسره زیبا را مشاهده می کنید که کودکان می توانند بدون اینکه از آب خارج شوند، از بالای آن سُر بخورند و مجدد به داخل آب بازگردند. این نوع طراحی خطر برخورد کودک در هنگام سر خوردن به زمین را به صفر می رساند. زیرا پس از سر خوردن کودک به داخل استخر هدایت می شود و در داخل آب می افتد. در قسمت کوچک تر این استخر بادی یک تاج وجود دارد. در دو طرف این تاج میله هایی موجود است که حلقه های بادی را می توانید به آن آویزان کنید. ارتفاع این میله ها به گونه ای است که کودک به راحتی می تواند خودش حلقه های بادی را بردارد و یا آویزان کند.

طراحی کف استخر نیز بسیار هوشمندانه است. در کف استخر و در جایی که کودک از سرسره فرود می آید، قسمتی از کف به صورت مواج طراحی شده است تا بیش ترین انعطاف را داشته باشد و هم چنین مقاومت کف استخر در برابر ضربه ای که وارد می شود بسیار کاهش می یابد و کوچک ترین آسیب به بدنه استخر نمی رسد. هم چنین به دلیل این طراحی کودکان احساس خوبی از سر خوردن در این استخر خواهند داشت. در قسمت بزرگ تر استخر یک عدد عروسک روباه بادی متصل به بدنه وجود دارد که ظاهری  بسیار جالب را به استخر می دهد. هم چنین در طرف دیگر یک گل بزرگ بادی متصل به بدنه موجود است که جذابیت استخر را دو چندان می کند. دیواره استخر هم به صورت حلقه هایی روی هم ساخته شده است. 

رنگ آمیزی شاد : در ساخت این استخر بادی تقریبا از تمام رنگ ها استفاده شده است که این گرد هم آیی رنگ ها جذابیت کار را بیش تر می کند. کف استخر بادی از رنگ زیبای آبی فیروزه ای می باشد. هم چنین دیواره استخر از دو حلقه یکی به رنگ آبی و دیگری به رنگ سبز تشکیل شده است. تاج استخر هم به رنگ شکلاتی زیبا می باشد. در قسمت بزرگ تر استخر و روبه روی سرسره، بدنه استخر بلندتر می شود تا جلوی فشار آب ناشی از برخورد کودک به کف استخر را بگیرد و آب به بیرون نریزد. این قسمت از دیواره استخر به رنگ قرمز و زرد می باشد. حلقه های رنگی هم شامل تمام رنگ ها به تاج استخر آویزان شده اند. توپ های رنگی هم در کف استخر وجود دارد که بسیار زیبا است. 

توضیحات تکمیلی : این استخر دارای ابعاد نسبتا بزرگی بوده (طول: 295 سانتی متر، عرض: 199 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر) که تحمل وزنی معادل 45 کیلوگرم را دارد. وزن استخر 6 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کنید و توسط پمپ (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را باد کرده تا کودک دلبندتان استفاده نماید. جنس بدنه این استخر بادی در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد و دولایه است. هم چنین به همراه این استخر یک بسته برچسب تعمیرات موجود است تا در صورت آسیب دیدن احتمالی بتوانید آن را ترمیم کنید. استخر بادی فوق برای سنین بالای دو سال مناسب می باشد. 

نحوه خرید استخر بادی : قیمت استخر بادی کودک سرسره دار جدید bestway  را با ارزان ترین قیمت می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای خرید به فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های این مرکز تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...