استخر بیضی فایبرگلاس با پمپ شنی با طول 500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت آب: 16296 ليتر
  • طول: 500 سانتي متر
  • عرض: 360 سانتي متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فایبرگلاس با پمپ شنی با طول 500 محصولات شرکت بست وی با قیمت ارزن در نمایندگی محصولات بادی ، ارسال به سراسر کشور

استخر بیضی فایبرگلاس با طول 5 متر همراه با پمپ تصفیه آب شنی یکی از استخر های آماده و پیش ساخته و همچنین از بزرگترین استخر های پیش ساخته فایبرگلاس شرکت بست وی بوده که علاوه بر طراحی جدید در میان با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته قرار می گیرد.این استخر ساخت شرکت بست وی  محصولی است که به همراه خود یک پمپ تصفیه شنی داشته که تنها تفاوت آن نسبت به مدل مشابه خود در نوع پمپ می باشد. گفتنی است که پمپ های تصفیه شنی قدرت بالاتری نسبت به پمپ های فیلتری داشته به همین دلیل در افزایش قیمت این استخر نیز تاثیر گذار خواهد بود.این استخر پیش ساخته دارای ابعاد و ظرفیت آب بالایی بوده که علاوه بر تفریحات آبی می تواند برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی کاربرد بالایی داشته باشد. همچنین یک نردبان و یک زیرانداز نیز برای این استخر در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر های پیش ساخته محسوب می شوند.  این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

این استخر پیش ساخته با توجه به طول 500 سانتی متری و همچنین عرض 360 سانتی متری که دارد بهترین انتخاب برای استفاده های دسته جمعی تا ظرفیت شش الی هشت نفره می باشد که لحظات شادی را می تواند برای شما فراهم آورد . این ابعاد استخر پیش ساخته به طبع برای پر شدن نیاز به میزان بالایی آب دارد و به همین خاطر با بررسی های صورت گرفته می توان گفت که برای پرکردن فضای نود درصدی این استخر نیاز به 16296 لیتر آب خواهید داشت که حجم آب کمی نیست. همچنین شرکت بست وی در جهت تخلیه هر چه راحت تر آب داخلی این محصول یک دریچه با قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را تعبیه کرده است که آب را در مسیر دلخواه خود در جهت آبیاری درختان نیز می توانید استفاده کنید تا از هدر رفت آب نیز به خوبی جلوگیری به عمل بیاید.

عمق آبی که این استخر برای شما فراهم می آورد بالغ بر 120 سانتی متر است که مناسب برای آب تنی می باشد . همچنین با توجه به فضایی داخلی بزرگ استخر می توانید به راحتی از تشک های بادی روی آب درون آن استفاده کنید و اصلا با کمبود فضا رو به رو نخواهید بود. علاوه بر پمپ تصفیه آب به همراه این استخر یک درپوش برزنتی نیز درون بسته بندی قرار دارد که از ورود آلاینده ها به داخل آب استخر به خوبی جلوگیری به عمل خواهد آورد. نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز از دیگر تجهیزات همراه این استخر می باشد که به همانند ستون های ضد زنگی که استخر دارد خیال شما را برای استفاده در مناطقی با شرجی و رطوبت بالا نیز راحت می کند و در این خصوص نیز مشکلی نخواهید داشت. اگر به دنبال استخر پیش ساخته فایبرگلاس با کیفیت به همراه مجموعه ای کامل از لوازم جانبی هستید که بتوانید از آن در باغ ، ویلا و محیط های خانگی خود استفاده کنید این مدل از استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی بهترین انتخاب برای شما می باشد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با پمپ شنی با طول 500 متر می تواند از بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس برند بست وی لقب بگیرد . این استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای طول 500 و عرض 360 سانتی متر می باشد که به صورت مستطیلی با گوشه های تقریبا گرد ساخته شده است و می تواند فضایی بزرگ برای استفاده چندین نفر را به وجود آورد . این استخر قابل جای گذاری در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد و با توجه به بدنه بسیاری مستحکمی که دارد علاوه بر استفاده های تفریحی قابلیت استفاده صنعتی را نیز دارد . بسیاری از افراد از این استخر پیش ساخته جهت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی استفاده می کنند زیرا بدنه مقاوم این محصول در برابر انواع آب و هوا در فضای روباز نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارد و در واقع می توان آن را استخری همه کاره دانست . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس را دارید این محصول را در الویت خرید خود قرار دهید و در ادامه این راه با ما باشید تا آن را به نقد و بررسی بگذاریم .

طراحی بدنه این محصول به گونه ای است که دارای دیواره های کاملا ساخته شده از فایبرگلاس می باشد و می توان در بدنه بیرونی آن ستون های نگهدارنده قوی را دید . این ستون ها به صورت عمودی در زیر دیواره های اصلی واقع شده اند و در هر طرف به صورت طولی ، دو ستون دیگر قرار گرفته است که دارای ابعادی بزرگتر است و در واقع این ستون های بزرگ تر می تواند تعادل استخر را به خوبی حفظ کند و بدنه آن را به سدی محکم در برابر فشار آب تبدیل کند . این ستون های ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند که تغییرات آب و هوایی در آن ها تاثیرگذار نیست و می توانند بهترین عملکرد را در آب و هوای گرم و سرد از خود به نمایش بگذارند .

یکی از مزیت های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس نصب دائمی و استفاده از آن ها در انواع شرایط آب و هوایی است زیرا بدنه آن ها به صورت کاملا ضد زنگ در آمده و فرسودگی در آن ها معنایی پیدا نمی کند . بدنه بیرونی به صورت کامل به رنگ سفید در آمده است و در بخش داخلی از رنگ آبی استفاده شده است که جلوه ویژه ای را به استخر بخشیده است . در تصاویر این محصول نیز مشاهده می کنید که برای نصب پمپ تصفیه آب به بدنه استخر ، دو دریچه در بدنه تعبیه شده است که هر کدام از آنها قابلیت اتصال به شیلنگ های پمپ را دارند و در واقع یکی برای ورودی و دیگری برای خروجی به کار گرفته می شوند . شما با خرید این استخر پیش ساخته دیگر نیازی به خرید پمپ تصفیه ندارید ، زیرا درون بسته بندی این محصول ، بهترین نوع پمپ تصفیه یعنی پمپ تصفیه شنی بست وی برای شما قرار داده شده است . این پمپ تصفیه در رده بالاتری از قدرت پردازش پمپ های تصفیه فیلتری قرار گرفته است و می تواند حجم آب بالای داخلی این استخر را پاکیزه نگه دارد .

علاوه بر پمپ تصفیه یک عدد نردبان بلند آلومینیومی نیز به همراه این استخر برای شما ارسال می شود که باعث می شود بتوانید در هر رده سنی از این استخر استفاده کنید . این نردبان مطابق با ارتفاع بدنه استخر ساخته شده است و با ارتفاعی بلند و پاکان های کوتاهی که در اختیار شما می گذارد قابلیت استفاده از این استخر را برای رده سنی کودک و بزرگسال نیز فراهم می کند . میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد 16296 لیتر است و برای تصفیه آن ، پمپ شنی که به همراه استخر برای شما ارسال می شود کافی است . خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی را می توانید همین حالا از طریق نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت نهایی کنید .

نوع
بیضی
ظرفیت آب
16296 ليتر
طول
500 سانتي متر
عرض
360 سانتي متر
ارتفاع
120 سانتي متر
جنس لبه
فایبرگلاس
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
پمپ تصفیه شنی
درپوش
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
قابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراه
نردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...