استخر توپ بادی طرح شیر

کد bestway 52261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,675,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح شیر با بدنه چند رنگ و طراحی چشم نواز قابل استفاده در فضای داخلی خانه و یا محیط باز طراحی شده که ساختاری ضدآب نیز داشته و می توانید به عنوان وان حمام کودک و یا استخر بادی آبی فرزند خود نیز از آن استفاده کنید. طراحی بدنه استاندارد و باکیفیت این استخر توپ بادی به گونه ای بوده که در برابر شوت کردن و بازی کردن کودکان دچار اسیب نشده و سال ها قابلیت استفاده دارد. جنس بدنه محصول نیز که از نوع وینیل بوده در این امر تاثیر مستقیم داشته و زمینه رضایتمندی مصرف کنندگان را مهیا ساخته است. این اسباب بازی بادی مهز به 50 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه بوده تا نیاز فرزند شما را برای یک بازی مهیج در محیط خانه برطرف سازد. این محصول در زمان جمع اوری شدن ابعاد کوچکی داشته و موجب می شود به راحتی و کاملا آسان حتی در زمان سفر نیز آن را به همراه خود ببرید.


از جمله مزایا و ویژگی های مهم این استخر توپ بادی می توانیم به رده سنی قابل استفاده از آن اشاره کرد که مناسب سنین 2 الی 6 سال می باشد. از طرفی کف این استخر توپ بادی به صورت بادشو و حباب دار می باشد. این نوع طراجی بخش کف موجب شده تا فرزند شما در زمان بازی احساس راحتی بالاتری را داشته باشد. اگر قصد خرید استخر توپ بادی کودک اصل را دارید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی انحصاری اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع گرد
 قطر 98 سانتي متر
 ارتفاع 61.5 سانتي متر
 وزن 7.9 کیلوگرم
 ظرفیت 100 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی بله
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت سه حلقه ای
دارای 50 عدد توپ بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

استخر توپ بادی طرح شیر

استخر های بادی کودک در طرح ها و با تنوع بسیار بالا تولید می شوند. برخی از این استخر ها فقط مناسب استفاده به عنوان استخر توپ و برخی فقط به عنوان استخر آبی استفاده می شود. در میان این تنوع بالا و ویژگی های خاص شرکت بزرگ بست وی محصولی را تولید کرده است که می توانیم هم به عنوان استخر توپ کودک مورد استفاده قرار دهیم و هم قابلیت استفاده به عنوان استخر آبی را دارد. این نوع طراحی و جنس بدنه خاص موجب شده تا محصولی مقرون به صرفه با کاربرد دو منظوره داشته باشیم. در ادامه ویژگی های خاص این استخر را بیان می کنیم. 


طراحی مناسب برای دختران و پسران 

کف این استخر به صورت دایره ای طراحی شده است و دیواره آن از حلقه های روی هم تشکیل شده است. در اولین نگاه این استخر به این صورت به نظر می رسد که در شکم یک شیر را پر از توپ های رنگارنگ کرده ایم. کف استخر به رنگ زرد عسلی می باشد و دیواره استخر راه راه می باشد که از دو رنگ زرد و قهوه ای تشکیل شده است. چهار عدد پای شیر بسیار جالب دور تا دور بدنه متصل هستند. در بالای بدنه نیز سر شیر قرار دارد که دارای طراحی فانتزی و بسیار جالبی می باشد. کف این استخر از نوع بادشو است و ساختاری حبابی دارد که بسیار راحت است و کودکان از بازی کردن خسته نخواهند شد. رنگ بندی و طراحی این استخر به صورتی است که هم برای دختران و هم برای پسران جذاب می باشد و هر دو گروه از دیدن آن شگفت زده می شوند. هم چنین به همراه این استخر بادی یک بسته توپ بدون پلیسه با رنگ بندی شاد و فانتزی وجود دارد که با ریختن آن ها در داخل استخر جذابیت استخر دو چندان می شود. 


قابلیت های استفاده

این استخر توپ بادی دارای اندازه مناسبی است. ابعاد این استخر بادی شامل قطر 98 سانتی متر و ارتفاع 61 سانتی متر است. با توجه به ابعاد این استخر توپ بادی می توانید از آن در اتاق خواب کودک نیز استفاده کنید. هم چنین کیفیت بالای بدنه این استخر، امکان استفاده از آن را در فضاهای باز نیز مهیا کرده است. وزن این استخر بادی حدودا 8 کیلوگرم می باشد که می توانید آن را به سادگی در مسافرت نیز همراه خود ببرید تا دلبند شما ساعت ها با بازی کردن در این استخر بادی غرق هیجان. این ستخر استخر بادی جزو معدود استخر هایی است که رنج سنی بالایی را در بر می گیرد. این استخر را کودکان از 2 تا 6 سالگی می توانند استفاده کنند. و این یکی دیگر از دلایلی است که استخر بادی فوق مقرون به صرفه می باشد. 


طول عمر بالای استخر 

این استخر بادی از جنس وینیل ساخته شده است که بسیار محکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد. جنس دیواره این استخر نیز وینیل طرح دار است و کف استخر وینیل دو لایه می باشد. وجود استحکام بالای بدنه باعث شده است تا شما بتوانید از آن  به عنوان استخر آبی نیز استفاده کنید. شما باید مراقب باشید تا کودک اجسام تیز را به بدنه فرو نکند. در این صورت این استخر تا سال ها دچار افت کیفیت نخواهد شد و کودک می تواند از دو سالگی تا 6 سالگی از آن استفاده کند. این استخر ظرفیت نگه داری 100 لیتر آب را دارد. شما در هر محیطی اعم از خانه و یا فضای باز می توانید آن را توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) در کمتر از چند دقیقه باد کنید و داخل استخر را از توپ و یا آب پر کرده تا کودک بتواند بازی کند. به همراه این استخر یک بسته برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که می توانید در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه آن را ترمیم کنید. 


روش های خرید استخر 

استخر توپ بادی طرح شیر را با ارزان ترین قیمت می توانید از فروشگاه مرکزی اینتکس تهران خریداری نمایید. سفارش خود را در سایت اینتکس تهران ثبت کنید تا در زمان کوتاهی این استخر را دریافت نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...