استخر فریمی با پمپ 220 ولت 84 × 457 مدل 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 11325 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 84 سانتی متر
8,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ تصفیه آب محصول شرکت اینتکس بوده استخر پیش ساخته پرورش ماهی نیز عرضه به سراسر کشور

استخر فریمی با پمپ 220 ولت 84 × 457 مدل 2018 بهترین استخر های آماده تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که کیفیت ساخت آن به مراتب بالاتر از مدل های قبل از خود میباشد. این استخر از جدیدترین مدل های تولید شده در نوع خود میباشد که کاربردهای مختلفی میتواند داشته باشد. از ویژگی های خوب این استخر پیش ساخته فریمی می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت و همچنین داشتن یک نردبان پیش ساخته برای استفاده ساده تر از استخر اشاره نمود. علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز نیز برای این استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده تا بیش از پیش موجب نگهداری و مراقبت از این استخر شود.جنس بدنه این استخر فریمی از PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که دارای ضخامت و کیفیت بالایی می باشد و همچنین در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد.

علاوه بر دیواره های مقاوم سازی شده این استخر پیش ساخته می توان به ستون های نگهدارنده آلومینیومی نیز اشاره داشت که به صورت کاملا ضد زنگ می باشد. این ستون ها همانطور که در تصاویر محصول نیز مشاهده می کنید در فاصله بسیار کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا بتواند استحکام فوق العاده را برای محصول در هنگام آب تنی کردن به وجود آورد. البته گفتنی است که از این استخر پیش ساخته به دلیل ابعاد بزرگ و گنجایش آب زیادی که دارد در صنایع نیز استفاده می شود و نشان از کاربردهای گسترده این استخر اینتکس خواهد داشت. برخی از صنایعی که این استخر پیش ساخته در آن به کار گرفته می شود را می توان پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی دانست که صاحبان صنایع نیز از مصرف کنندگان رضایتمند این استخر به شمار می آیند.

در بخش بیرونی این استخر پیش ساخته می توان طراحی ساده یک رنگ را مشاهده کرد اما در دیواره های داخلی طراحی کاشی واری وجود دارد که زیبایی خاصی را برای استخر به همراه آورده است. ظرفیت آب داخلی این استخر بالغ بر 1125 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد. عمق آب که این استخر در اختیار شما قرار می دهد برابر با 84 سانتی متر است که برای آب تنی استاندارد سازی شده است و کاملا بی خطر می باشد و می توانید از آن برای آب تنی کودکان نیز استفاده کنید. پمپ تصفیه همراه این استخر یکی از برترین مدل های برند اینتکس می باشد که قدرت پردازش بالایی دارد و در مدت زمان کوتاهی می تواند در صورت روشن ماندن آبی شفاف و پاکیزه را برای شما فراهم آورد. همچنین اتصال این پمپ تصفیه به برق شهری وجود دارد و برای تامین برق آن با مشکلی مواجه نخواهید بود.


استخر پیش ساخته فریمی اینتکس با پمپ 220 ولت 84 × 457 مدل 2018

استخر فریمی  با پمپ 220 ولت 84 × 457 مدل 2018 از سری محصولات جدید کمپانی نامدار و محبوب اینتکس بوده که در مدت زمان کوتاهی ، خریدار و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است . اگر می خواهید دیگر در صف های طولانی مدت استخر های عمومی نایستید و خود و اعضای خانوادتان را به یک استخر خصوصی لذت بخش دعوت کنید ، ما به شما استخر فریمی  با پمپ 220 ولت 84 × 457 مدل 2018 را معرفی می کنیم . اما قبل از سفارش این محصول ابتدااین مقاله را مطالعه کرده تا با مزایا و معایب آن آشنا شده و ارزش خرید این محصول را برای شما بیان کنیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دور تا دور بدنه آن را پایه هایی به رنگ سفید نگه می دارند تا استحکام آن را بسیار بالا ببرند . این محصول بسیار زیبا بوده و در قسمت میانی آن نام شرکت تولید کننده این استخر intex  به چشم می خورد . قابل ذکر است که شما می توانید به غیر از استفاده خصوصی برای این محصول ، از آن به عنوان پرورش ماهی و منبع ذخیره آب ، برای آبیاری مزارع کشاورزی استفاده نمایید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و آسیب و صدمات احتمالی می باشد . همچنین به همراه این محصول یک نردنبان پیش ساخته از جنس آلمینیوم برای استفاده آسوده و راحت تر موجود می باشد .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از سفارش این محصول به سایز این محصول دقت کنید تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در مکان مورد نظرتان نشوید . به همین دلیل ، ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب به این شرح است : قطر : 457 سانتی متر ، ارتفاع : 84 سانتی متر ، ظرفیت آب : 11325 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 55.6 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا زیر انداز آن را در محلی که می خواهیم نصب کنیم ، می اندازیم ، سپس پایه های آن را بر روی زمین و زیر انداز نصب می کنیم و در آخر بدنه آن را در میان پایه های گذاشته و متصل خواهید کرد تا این محصول راه اندازی شده و قابل استفاده باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر شود که در فصول سرما سعی کنید تا این محصول را جمع کنید تا سرمه و یخ زدگی به این استخر و بدنه آن صدمه ای وارد نکند ، همچنین حتما پس از استفاده از آن در پوش آن را بر روی استخر گذاشته تا آب درون آن آلوده نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید به مشاوران ما تماس گرفته تا متخصصان ما ، محصول را شما تعمیر کرده و همانند روز اول ، آن را تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر فریمی  با پمپ 220 ولت 84 × 457 مدل 2018 یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی و سفید به کار رفته استکه در قسمت میانی آن نام شرکت محبوب intex به چشم می خورد . جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . شما می توانید با خرید این محصول ، از آن به غیر از استفاده خصوصی ، به عنوان پرورش ماهی و منبع آب ، برای آبیاری مزارع کشاورزی استفده نمایید . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
11325 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیومی
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...