استخر فریمی جدید با پمپ 12 ولت 84 × 457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 11325 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 84 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی جدید با پمپ 12 ولت 84 × 457 یکی دیگر از انواع استخر های فریمی ساخت شرکت اینتکس میباشد که تفاوت زیادی در کاربرد و ظاهر با مدل های قبلی خود دارد و تنها ابعاد متفاوتی دارد که طبق سلیقه خود میتوانید از آن استفاده های مختلفی داشته باشید. این استخر فریمی را میتوانید برای استفاده تفریحی در فضای باز راه اندازی کرده و یا برای استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی از آن استفاده کنید.این استخر پیش ساخته فریمی توسط پایه های آلومینیومی نصب شده و باعث افزایش استحکام آن شده است و جنس به PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد که این جنس ضخامت بالایی به محصول بخشیده که مقاومت کلی آن را افزایش داده.همچنین  این نوع جنس PVC با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف خوبی برخوردار بوده به همین دلیل قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد بود. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب 12 ولتی قرار داده شده که توان تصیفه 2271 لیتر آب را در هر ساعت خواهد داشت. علاوه بر این یک درپوش و یک زیرانداز برای محافظت از استخر و یک نردبان پیش ساخته برای این کالا در نظر گرفته شده تا به راحتی از آن استفاده کنید.

زیرانداز برزنتی باید در هنگام نصب و راه اندازی استخر مورد استفاده قرار بگیرد و تا از سایش بدنه استخر بر روی زمین جلوگیری به عمل آورد و سطح استخر به بهترین شکل محافظت شود. همچنین درپوش برزنتی همراه این استخر اینتکس به خوبی از ورود آلودگی به داخل آب جلوگیری می کند و به کمک پمپ تصفیه ای که به همراه استخر وجود دارد ، آبی شفاف و پاکیزه در اختیار خواهید داشت. پمپ همراه این استخر اورجینال برند اینتکس می باشد و قابلیت اتصال به برق 12 ولت را دارد و از این رو بهترین انتخاب برای محیط هایی می باشد که دسترسی به برق شهری مشکل است. مصرف برق این پمپ کم است و با روشن ماندن در طول استفاده با توجه به قدرت پردازش بالای آبی که دارد می توانید کیفیت آب سالم و استاندارد را برای آب تنی شما فراهم آورد.

اگر به دنبال استخر پیش ساخته ای با سایز متوسط برای استفاده تقریبی شش تا هشت نفره در محیط های خانگی ، باغ و ویلا هستید، در نظر داشته باشید که این مدل از استخر پیش ساخته اینتکس می تواند بهترین و البته با کیفیت ترین انتخاب برای شما باشد. عمق آب این استخر کم است و از این رو یکی از بی خطرترین انتخاب ها برای استفاده ها خانوادگی و کودکانه می باشد و با خیالی راحت می توانید آن را در اختیار کودکان و نوجوانان نیز قرار دهید. یکی از مهمترین فاکتورهای این استخر پیش ساخته را می توان انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه دانست که باعث می شود تا به هنگام جمع آوری فضای کمی را اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را با ماشین شخصی خود به باغ و ویلا انتقال دهید. این استخر پیش ساخته با کیفیت از برند اینتکس به همراه پکیجی کامل از لوازم جانبی را همین حالا می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید.

استخر پیش ساخته فریمی جدید با پمپ 12 ولت 84 × 457 از استخر های جدید فریمی کمپانی شناخته شده و نامدار اینتکس بوده که هم اکنون توسط نمایندگی اینتکس تهران ، قابل خریداری و سفارش است . ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا به طور کامل این محصول را نقد و بررسی کرده تا از محصولی که برای خریدتان مد نظر دارید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های آبی و سفید به کار رفته است که در قسمت میانی آن ، نام کمپانی سازنده آن intex به چشم می خورد . در دور تا دور این محصول پایه های مخصوص و سفید رنگی برای استحکام این کالا طراحی و ساخته شده است . شما با خرید این استخر ، از آن به غیر از استفاده استخر ، می توانید به عنوان پرورش ماهی و ذخیره آب برای آبیاری مزارع نیز استفاده نمایید .

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر از pvc برزنتی و جنس پایه های آن از آلمیمینوم بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی ، صدمات احتمالی و ... می باشد .

ابعاد و وزن

کسانی که قصد خرید این محصول را دارند ، حتما به ابعاد و سایز این استخر دقت کنند ، تا پس از دریافت و راه اندازی آن دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در مکان مورد نظر نباشید . به همین دلیل ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 457 سانتی متر ، ارتفاع : 84 سانتی متر ، ظرفیت آب : 11325 لیتر و  در نهایت وزن آن 56.3 کیلوگرم خواهد بود .

راه اندازی و نهگداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا در ابتدا باید زیر انداز آن را در محل مورد نظر انداخته ، سپس پایه ها یان را در زمین و بر روی زیر انداز نصب می کنید و در آخر بدنه این استخر را بر روی این پایه ها اتصال می دهید تا محصول شما راه اندازی شده و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که سعی کنید تا در فصول سرما آن را جمع نماید ، تا سرما به بدنه آن آسیبی وارد نکند . همچنین حتما پس از استفاده از این استخر ، درپوش آن را انداخته تا در درون آب این استخر حشرات موذی و گرد و خاک نرود تا آب آن آلوده نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شد شما می توانید به مشاوران ما تماس گرفته تا در اسرع وقت ، متخصصان ما محصول شما را با تعمیرات تخصصی ، تعمیر کرده آن را همانند روز اول تحویل بگیرید و از آن با خیالی آسوده همراه با اعضای خانواده و دوستان استفاده بکنید و لذت ببرید .

جمع بندی

استخر فریمی  جدید با پمپ 12 ولت 84 × 457 یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی نامدار و محبوب intex طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن از رنگ های آبی و سفید به کار رفته است که این محصول را بسیار زیبا و جذاب می کند . جنس دبنه این استخر از pvc برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
11325 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیومی
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 12 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...