استخر پیش ساخته فریمی جدید سایز 107 × 457

کد intex 26734NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 14614 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
38,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی جدید با پمپ 220 ولت 107 × 457 از انواع اسخر های پیش ساخته میباشد که با ابعاد متفاوتی تولید شده و دارای قطر 457 سانتیمتری میباشد و توسط شرکت اینتکس به مرحله تولید رسیده است.این استخر فریمی پیش ساخته میتواند طبق سلیقه ی مصرف کننده کاربرد های مختلفی مانند استفاده های شخصی و یا استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی داشته باشد. این استخر فریمی جدید اینتکس  ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که دارای انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد که این قابلیت به شما حمل ونقل ساده تر این محصول را میدهد. جنس بدنه این استخر مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای آب و حتی ساییدگی های سطحی داشته و در صورت استفاده در شرایط جوی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد به علاوه اینکه از پایه های آهنی آن  ضد زنگ میباشد و استحکام بالایی دارند و میتوانند تعادل کلی استخر را حفظ کنند. این محصول به همراه خود لوازم های جانبی که برای استفاده راحت تر از این استخر ساخته شده اند دارد که  عبارتند از  پمپ تصفیه آب ، درپوش، زیرانداز، نردبان.

این استخر پیش ساخته یکی از پرفروش ترین مدل های استخر آماده گرد برند اینتکس می باشد که در باغ ها و ویلاها به صورت روکار و یا توکار مورد استفاده قرار می گیرد . بهترین گزینه برای استفاده در پشت بام خانه ، حیات منازل و حتی پارکینگ های شخصی می باشد که نصب و راه اندازی آن در مدت زمان دو ساعته امکان پذیر است و در این مسیر کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از آموزش همراه این استخر و یا خدمات نمایندگی اینتکس تهران استفاده کنید . این استخر برای آب تنی هشت تا ده نفره استانداردسازی شده است و با توجه به عمق آب 107 سانتی متری که دارد گزینه ای ایده آل برای آب تنی می باشد و نباید درون آن شیرجه بزنید . برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز به 14614 لیتر آب خواهید داشت که جهت سهولت در تخلیه آب یک دریچه در بخش انتهایی استخر تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و می توانید از آب داخلی برای آبیاری درختان باغ و ویلای خود استفاده نمایید .

به همراه این استخر پیش ساخته مجموعه کامل از لوازم جانبی اینتکس قرار داده شده است که بسیار با کیفیت می باشد . پمپ تصفیه آب فیلتری همراه این استخر از نوع 220 ولتی می باشد که با برق شهری نیز به خوبی کار می کند و مصرف برق کمی نیز خواهد داشت . این پمپ تصفیه در اندازه متوسط می باشد که توان پردازش بالای آب دارد و می تواند آب داخلی استخر را در مدت زمان کوتاهی پاکیزه و شفاف نماید . علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز درون بسته بندی این محصول وجود دارد که با خیالی راحت و بدون دغدغه زنگ زدن می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایید . درپوش و زیراندازی برزنتی نیز از دیگر لوازم جانبی همراه این استخر به شمار می رود .

استخر پیش ساخته فریمی جدید با پمپ 220 ولت 107 × 457

استخر پیش ساخته فریمی جدید با پمپ 220 ولت 107 × 457 دارای ابعاد مناسبی است و می توان با داشتن آن فعالیت های مختلف را امکان پذیر کرد. برخی از افراد که دارای فضایی بزرگ و شخصی هستند تمایل دارند که محوطه هایی برای بازی و تفریح های آبی مهیا سازند که این محوطه ها در واقع استخر ها می باشند. اما این کار و ایجاد چنین محوطه ای نیازمند پرداخت هزینه زیاد است. از این رو استخر های پیش ساخته ایجاد شده اند تا افراد بتوانند در صورت تمایل آن ها را با هزینه ای بسیار کم ایجاد سازند و برای اعضای خانواده خود مهیا سازند. به همین خاطر است ک اغلب افراد در فضاهای شخصی مانند باغ و ویلا می توانند این استخر پیش ساخته را راه اندازی کنند و با آن نهایت لذت و سرگرمی را تجربه نمایند. با این وجود افراد دیگر نیازی به رفتن به استخر های عمومی ندارند و برای اعضای خانواده خود این امکانات را فراهم می کنند. از دیگر مزیت های داشتن استخر پیش ساخته ایجاد کسب وکار است که در ادامه به شرح مختصری از آن می پردازیم.


بهره برداری اقتصادی از محصول

استخر پیش ساخته محلی امن برای گنجایش میزان معینی آب است که می توان آن را حفظ و نگه داری نمود و در طول عمر بالا وسال های زیاد از آن استفاده کرد. استخر پیش ساخته برای بهره برداری های اقتصادی نیز ساخته شده است و توانایی آن را دارد که بتواند موقعیت و کارایی بسیار زیادی را ایجاد سازد. از این رو دارای ابعاد مناسبی می باشد و می تواند به بهترین شکل برای علاقه مندان استفاده شود. برای ایجاد کسب وکار های مختلف که مرتبط با استخر ها هستند این محصول مناسب ترین گزینه محسوب می شود تا با پرداخت هزینه ای کم بتوان کسب وکاری راحت را ایجاد نمود و با آن در هزینه ها صرفه جویی کرد. یکی از مهم ترین آن ها ایجاد فضایی برای آموزش شنا می باشد. در مهد کودک ها و یا سالن های ورزشی بزرگ افراد علاقه به داشتن این فضای آبی و تفریحی دارند و می توانند با داشتن استخر پیش ساخته امکانات را برای اعضای داخل آن فراهم سازند. از این رو با آموزش شنا کسب وکاری حرفه ای ایجاد می شود و برای افراد مناسب است.


استخر پرورش ماهی

یکی دیگر از مصارفی که از این استخر پیش ساخته در آن استفاده می شود و سبب رونق اقتصادی می شود ایجاد استخر پرورش ماهی می باشد که باید برای آن لوازم مورد نیاز را تهیه نمود. مهم ترین این لوازم استخر پیش ساخته است که در مقایسه با راه اندازی استخر های قدیمی هزینه ای کم تر برای افراد ایجاد می سازد و محوطه ای مفید را فراهم می کند. پرورش ماهی نیاز به دقت و حرفه مورد نظر دارد. و نیز می بایست پمپ تصفیه آب برای سلامت ماهی ها وجود داشته باشد. از این رو با خرید استخر پیش ساخته می توان به پمپ تصفیه آب نیز دسترسی پیدا کرد و با آن ماهی های زیادی را پرورش داد. به این ترتیب هزینه راه اندازی نیز کاهش می یابد و می توان با امکانات موجود در استخر پیش ساخته محصول را تهیه نمود.


اجزای همراه محصول

این استخر پیش ساخته علاوه بر این که دارای پمپ تصفیه آب است وسایلی نیز به صورت جانبی در کنار آن وجود دارد و می تواند برای راحتی افراد و کاربرد بیش تر آن استفاده شود. مهم ترین این وسایل نردبان است که با آن رفت و آمد به داخل استخر پیش ساخته امکان پذیر می شود. زیر انداز و در پوش نیز به همراه محصول است که می توان دوام و طول عمر بدنه را افزایش دهد. اما در پوش می تواند در زمان استفاده نکردن از استخر پیش ساخته به منظور تمیزی داخل آن به کار گرفته شود و به بهترین شکل برای افراد مهیا شود.


خرید

استخر پیش ساخته فریمی جدید با پمپ 220 ولت 107 × 457 محصولی کابردی و ارزان است که می توان از شرکت بزرگ intex تهران آن را خریداری نمود.

نوع
گرد
ظرفيت آب
14614 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
وزن
جنس بدنه
الیاف شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آهنی گالوانیزه
جنس کف
پمپ
دارد
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
دارای کاربرد های صنعتی
دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
دارای درپوش و زیرانداز
دارای نردبان پیش ساخته
دارای DVD آموزشی
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...