استخر فریمی جدید با پمپ 220 ولت 122 × 457

intex 26726

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 16805 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
4%
29,000,000
28,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی جدید با پمپ 220 ولت 122 × 457 مدل دیگر این خانواده از استخر های پیش ساخته بوده که در واقع با عمق بیشتر و ابعاد متفاوت تولید شده تا همه ی مشتریان را راضی نگه دارد . این محصول تفاوت زیادی از نظر جنس ظاهر با سایر نمونه های خود نداشته و تنها در ابعاد آن تغییراتی مشاهده میشود .این مصحول دارای بدنه ای  ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از کیفیت ساخت بالا و ضخامت خوبی برخوردار است ک این جنس به کار رفته در بدنه  در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دماهای مختلف آب مقاوم بوده تا در نهایت با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کنید. جنس فریم های این محصول نیز از نوع آلومینیوم مقاوم بوده که کاملا ضد زنگ می باشند و وظیفه ی نگه داری تعادل کلی استخر را دارند . از این استخر پیش ساخته میتوان برای کارکرد های مختلف مانند تفریحات شخصی و یا پرورش ماهی استفاده کرد و توسط دفترچه ی راهنمای هماره محصول میتوانید در مدت زمان کمی آن را ران اندازی کرده و طبق نیاز خود آن را مورد استفاده قرار دهید .

با نگاهی دقیق تر به متریال ساختاری بدنه این استخر پیش ساخته می توانیم پی ببریم که قابلیت استفاده بدون دغدغه در شرایط محیطی شرجی و رطوبت را دارد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در شهرهای شمالی و جنوبی کشور استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته با فاصله ای کوتاه از هم قرار گرفته اند و با توجه به ضخامت بالایی که دارند به راحتی می توانند فشارهای وارده را مهار نمایند. همچنین این ستون ها به صورت کاملا ضد زنگ ساخته شده اند و علاوه بر نصب روکار، قابلیت نصب درون زمین و به صورت توکار را نیز خواهند داشت و در این خصوص به صورت سلیقه ای می توانید عمل کنید و دستتان حسابی باز است. در بخش های گذشته با مدل های دیگر این استخر از نظر عمق آب آشنا شدید اما باید بگوییم که این مدل از استخر اینتکس عمیق ترین نوع استخر فریمی گرد می باشد.

با توجه به قطر 457 سانتی متری که این استخر پیش ساخته دارد به راحتی قابلیت استفاده برای شش تا هشت نفر را برای شما فراهم می آورد. همچنین برای پرکردن فضای داخلی این استخر فریمی اینتکس نیاز به 16805 لیتر آب خواهید داشت که در جهت خارج کردن هر چه سریع تر آب، یک دریچه تخلیه در پایین ترین قسمت بدنه با قابلیت اتصال به شیلنگ تعبیه شده است؛ از این رو از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری می شود و می توانید از آب داخل استخر برای آبیاری گیاهان نیز استفاده کنید. این استخر پیش ساخته استفاده های متنوعی دارد و علاوه بر تفریحات آبی در صنایعی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده می شود. به همراه این استخر پیش ساخته، پکیجی کامل از لوازم جانبی که شامل پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت، درپوش و زیرانداز برزنتی و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ درون بسته بندی وجود دارد که شما را به صورت کامل از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند.

استخر فریمی جدید با پمپ 220 ولت 122 × 457  از سری محصولات بسیار مقاوم و با کیفیت کمپانی نامدار و محبوب اینتکس بوده که هم اکنون می توان آن را از سایت اینتکس تهران ، دریافت و خریداری نمود . اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما ویک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر به صورت گرد بوده و در آن پایه های سفید به کار رفته است که باعث استحکام بالای این محصول می باشد . این استخر به رنگ خاکستری بوده و در قسمت میانی آن نام کمپانی نامدار و محبوب اینتکس به چشم می خورد . شما با خرید این محصول ، از آن می توانید به غیر از استفاده از یک استخر خصوصی ، به عنوان پرورش ماهی و مخزن آب برای آبیاری مزارع نیز استفاده بکنید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی و پایه های آن از آلمینیوم می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از خرید و سفارش این محصول ، به ابعاد و سایز آن دقت کنید تا پس از دریافت آن دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظر نباشید . ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 457 سانتی متر ، ارتفاع : 122 سانتی متر ، ظرفیت آب : 16805 لیتر و در نهایت وزن آن 69.8 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر ابتدا باید زیر انداز آن را در محل مورد نظر پهن کرد ، سپس پایه های آن را بر روی زیر انداز و زمین متصل کرده و در آخر بدنه آن را درون این پایه ها قرار داده تا محصول شما راه اندازی شده و از آن با خیالی آسوده بتوانید استفاده کرده و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که سعی کنید تا در فصول سرما این استخر را جمع کرده ، تا سرما به بدنه آن صدمه و یا آسیبی وارد نکند ، همچنین حتما پس از استفاده از آن درپوش مخصوص را قرار داده تا گرد و خاک و حشرات موذی درون آب نروند و آب را آلوده نکنند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید به مشاوران ما تماس گرفته تا در اسرع وقت محصول شما را با تعیرات تخصصی ، تعمیر کرده و آن را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر فریمی جدید با پمپ 220 ولت 122 × 457 از سری محصولات با کیفیت و جذاب بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل خریداری و دریافت می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و  بر روی آن پایه های سفید رنگی موجود است که استحکام آن را دو چندان می کند . جنس بدنه این استخر از پی وی سی بوده و پایه های آن از آلمینیوم بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
16805 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیومی
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...